Auteur Topic: [Shirts] SuitSupply  (531479 keer gelezen)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] Suit Supply
Reactie #120 Gepost op: 08 april 2009 - 21:38:19
Wel een leuke collectie trouwens, lijkt veel op de mijne.  :mrgreen:

erikdegier

• Bekijk profiel
Reactie #121 Gepost op: 08 april 2009 - 21:52:50
Ik heb zelf een shirt van Circle of Tailors waar ik erg tevreden mee ben, maar deze is wel wat duurder dan deze SF shirts. In dat opzicht is deze actie van SuSu wel interessant. Maar kan iemand vertellen hoe de kwaliteit van de stoffen van SuSu zich verhouden tot  Circle of Tailors en b.v. Menco Nieuwenhuis (welke kwaliteit)?

Thanks!  8)

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #122 Gepost op: 08 april 2009 - 21:58:59
Lijkt mij een goed argument om nu afwisseling in bijv. de boorden te brengen! Shirts zien er met deze beelden netjes uit, ik zie alleen graag nog eens body-shots, zodat de hemden veel beter tot hun recht komen. Maar dat is natuurlijk geheel vrijblijvend. :-)

Leuke collectie ondertussen, op de laatste foto te zien. Ik kan mij niet echt denderend storen aan de contrasterende stiksels, zijn erg bescheiden gebleven en geven een speelse touch aan enkele hemden. En dan, met zo'n collectie, kan dat prima!
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #123 Gepost op: 08 april 2009 - 22:17:40
Ik heb zelf een shirt van Circle of Tailors waar ik erg tevreden mee ben, maar deze is wel wat duurder dan deze SF shirts. In dat opzicht is deze actie van SuSu wel interessant. Maar kan iemand vertellen hoe de kwaliteit van de stoffen van SuSu zich verhouden tot  Circle of Tailors en b.v. Menco Nieuwenhuis (welke kwaliteit)?

Thanks!  8)

Heb toevallig van alle drie een oxford-stof. Kan nog niet veel verschil merken, hoewel zowel Circle of Tailor (heb shirt van de duurste lijn, stof van Albini) en Menco Nieuwenhuis denk met betere stoffenhuizen werken. Ik denk dat tijd zal leren welke shirtmaker de betere kwaliteit heeft. Afwerking van SuSu oogt machinaler en ze hebben geen dikke parelmoer knopen.

Mr. X

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #124 Gepost op: 11 april 2009 - 00:34:14
Mag ik even hardop hulde uitspreken voor Suit Supply.

Vandaag even langs SuSu 's-Hertogenbosch geweest om te vragen of ze de overbodige stof in konden nemen. Ze hebben hier helaas geen maatwerk afdeling, vandaar dat hij me aanbood om een afspraak te maken zodat de hemden afgespeld konden worden en ze die retour naar Antwerpen zouden sturen aangezien ze daar aangemeten zijn.
Hij heeft mijn naam en nummer opgeschreven en ik beloofde begin volgende week langs te komen. Nu was bezig met mijn dagelijkse beslommeringen, wat niet veel is, werd ik opeens gebeld door een zekere Diederik. De beste man is het hoofd van de maatwerk afdeling en had vernomen dat er problemen waren met mijn overhemden. Allereerst bood hij zijn verontschuldiging aan en verzekerde me dat dit opgelost wordt.
We hebben een afspraak gemaakt op de vestiging Amsterdam om eens te kijken hoe we het willen oplossen. Mocht het me niet naar wens worden ingenomen zouden er gewoon 7 nieuwe overhemden gemaakt worden, geheel kosteloos. Ook vertelde hij me dat de gemaakte kosten worden vergoed en nogmaals bood hij zijn verontschuldigingen aan voor het ongemak.

Al met al ben ik hier erg door gecharmeerd.
Prijs kwaliteit is de Suit Supply een goede zaak en met deze service erbij is het voor mij helemaal top.
Komt zelden voor dat je zo netjes en snel te woord gestaan wordt.

Ieder trekt zijn eigen conclusie natuurlijk maar wilde het graag even met jullie delen!

Wordt vervolgd!
Hoog water.. Want we wonen niet voor niets in Nederland.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #125 Gepost op: 11 april 2009 - 00:53:31
Diederik werkt in Amsterdam toch ?
Die heeft mij inderdaad ook wel eens goed geholpen.
Terwijl de vestiging Willemsparkweg toch niet echt bekend staat als een van de beste winkels...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #126 Gepost op: 11 april 2009 - 00:56:14
Netjes hoor!

Mr. X

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #127 Gepost op: 11 april 2009 - 02:34:14
Diederik werkt in Amsterdam toch ?
Die heeft mij inderdaad ook wel eens goed geholpen.
Terwijl de vestiging Willemsparkweg toch niet echt bekend staat als een van de beste winkels...

Klopt, maar door onderbezetting op de locatie Antwerpen stond hij dit weekend daar.

Zoals eerder al vermeld ben ik ooit een keer eerder in de SuSu Amsterdam geweest en was daar toen niet zo van te spreken. Om maar te zwijgen over het parkeren, of liever het gebrek daaraan. Ik ben opgegroeid met een auto, woon op een locatie waar de auto onmisbaar is en dat was ook een afknapper van die locatie :wink:.

Geheel irrelevant voor de meeste dus.
We zullen zien wat er gebeurd, de afspraak staat volgende week zaterdag. I'll keep you posted, ofcourse.

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #128 Gepost op: 11 april 2009 - 09:03:50
Ik heb vorige week ook mijn SuSu shirts mogen ontvangen, een grove blauwe ruit en een zwart shirt voor het uitgaan. Ben enorm tevreden ermee, het zijn heel mooi goed zittende shirts geworden. Wat mij direct opvalt is de fijne kwaliteit stof, boterzacht en valt heerlijk. Ik zal komende week even wat foto's maken van de shirts. Al bij al ben ik ook erg tevreden over de maatwerkafdeling van Suitsupply. Wanneer de volgende shirtactie is ben ik er zeker weer bij.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Wouter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #129 Gepost op: 11 april 2009 - 11:49:13
Ik heb een tijdje terug een blauw hemd meegenomen bij SuSu. Dit was gewoon maatje 38 uit het rek. Bij een nadere passessie thuis viel me op dat het hemd erg stijf was én dat ik voor ongeveer een compleet hemd aan stof over had. Ondanks de stijfheid van de stof toch maar een keer gewassen en laten inmaken bij de kleermaker. Nu draag ik het nog steeds niet, heb nog nergens een hemd gekocht waarvan het stof zo ontzettend stijf is, het breekt bijna over de pantalon heen, voor mij geen SuSu hemden, zelfs voor die prijs is de kwaliteit me te laag.

Mr. X

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #130 Gepost op: 11 april 2009 - 15:17:23
Don't get me wrong, maar die overtollige stof heb je toch moeten zien in de winkel anders is het je eigen schuld geweest.

Wat bedoel je precies met stijf? Daar heb ik namelijk totaal geen last van.

Wouter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #131 Gepost op: 11 april 2009 - 18:29:05
Ik heb hem niet gepast in de winkel, gewoon zo meegenomen (kon mooi dealtje maken en had haast) dus de pasvorm is volledig mijn eigen schuld. Blijf het wel vreemd vinden dát ze zo ontzettend ruim gesneden zijn, ik ken niemand met 38 die zo veel stof nodig heeft ;). En de stijfheid heeft te maken met de zwaarte van de stof. Stijf is in dezen (en in vrij veel andere gevallen) het tegenovergestelde van soepel. Ik heb de keer erop nog wat andere hemden gezien (en een 37 gepast) maar de stoffen die ze gebruiken vind ik gewoon niet mooi (diegene die ik in mijn handen gehad heb). Wellicht dat het met maatwerk anders is, dat kan ik niet beoordelen.

Stef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #132 Gepost op: 12 april 2009 - 01:00:01
Volgens mij leest Diederik mee op het SF ;)
Maar goed om dit te lezen vriend! Ben zeer benieuwd hoe ze uiteindelijk eindigen.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #133 Gepost op: 12 april 2009 - 01:39:48
Don't get me wrong, maar die overtollige stof heb je toch moeten zien in de winkel anders is het je eigen schuld geweest.

Wat bedoel je precies met stijf? Daar heb ik namelijk totaal geen last van.

Ik heb1 ss rtw shirtje en die is absoluut niet stijf...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Alliata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #134 Gepost op: 15 april 2009 - 10:59:48
Ik heb1 ss rtw shirtje en die is absoluut niet stijf...

Ik heb een wit rtw shirt van ss, en ik vind het wel degelijk stijver aanvoelen. Als je de stof vergelijkt met een duurder hemd dan voelt hij gewoon minder soepel aan terwijl de stof niet dikker is ofzo... Beetje alsof het gemengt is met karton (als je begrijpt wat ik bedoel)
"There are three choices in life: be good, get good or give up."
House MD

Tumblr