Auteur Topic: [Shirts] SuitSupply  (531487 keer gelezen)

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] SuitSupply
Reactie #210 Gepost op: 28 oktober 2009 - 17:18:17
En anders gebruik je een andere naam. Ze zullen niet naar identificatie vragen. Anyway, ik ga ook dit jaar weer van de actie gebruik maken. Prima shirts.

Mediaman

• Gast
Reactie #211 Gepost op: 28 oktober 2009 - 17:19:28
Welk nut zou het voor SuSu dienen?

Mr. X

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #212 Gepost op: 28 oktober 2009 - 17:20:19
Vorige keer had ik er 6 tegelijk. Denk inderdaad niet dat er een maximum aan zit. Leuke actie en prima overhemden voor dat geld. Als er een actie komt ben ik zeker weer van de partij, ook al hebben de eerste overhemden wat moeite gekost om naar wens te krijgen. De 'aftersales' waren dusdanig zaligmakend dat ik er graag nog wat meer bestel.
Hoog water.. Want we wonen niet voor niets in Nederland.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #213 Gepost op: 28 oktober 2009 - 17:28:19
De actie an sich, of er een maximum aan stellen?

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #214 Gepost op: 28 oktober 2009 - 17:29:24
Moeten we kaartjes kopen?  :wink:
Nee, maar je mag wel het pak betalen als je toch geld aan het uitgeven bent :mrgreen:

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #215 Gepost op: 28 oktober 2009 - 17:32:19

Dat klanten de actie niet kunnen uitbuiten, om vervolgens geen shirts meer tegen de normale prijs kopen.

Vorige keer had ik er 6 tegelijk.

Thanks, antwoord lijkt me dus duidelijk.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #216 Gepost op: 28 oktober 2009 - 17:34:14

Dat klanten de actie niet kunnen uitbuiten, om vervolgens geen shirts meer tegen de normale prijs kopen.

Thanks, antwoord lijkt me dus duidelijk.

Dat uitbuiten doen ze toch al ik lees hier meerdere keren over waneer is die actie nou.

Mr. X

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #217 Gepost op: 28 oktober 2009 - 17:39:47
Ik denk dat ze met die acties ook een basis leggen voor toekomstige klanten door hen te laten snuffelen aan maatwerk met een goede service. Iemand die eerst tegen een drempel aan loopt door de hoge prijs wil de stap wellicht eerder nemen in een actie periode. Zo proberen ze deze mensen binnen te halen en daarmee stellen ze toekomstige inkomsten veilig door klanten binding genereren.

Althans, zo zie ik het.
Laatst bewerkt op: 28 oktober 2009 - 17:41:20 door Mr. X

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #218 Gepost op: 28 oktober 2009 - 17:40:55
Dat is ook wat mij vorig jaar is verteld. Los daarvan zullen ze ook met deze prijzen nog steeds geld verdienen op de shirts.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #219 Gepost op: 28 oktober 2009 - 17:42:42
En niet te vergeten, er zit (bijna) een jaar tussen de actieperiodes. De meeste winkels hebben twee keer per jaar 'sale'. Oké, dat is dan geen mtm maar toch.

Mediaman

• Gast
Reactie #220 Gepost op: 28 oktober 2009 - 18:54:13
De actie an sich, of er een maximum aan stellen?

Het stellen van een maximum. Marketingtechnisch ook niet handig, er zal maar een zeer klein percentage mensen zijn die er meer dan vier bestellen. Een eventueel verlies op dergelijke klanten, wat ik me niet kan voorstellen, verdisconteer je in de gemiddelde prijs per shirt.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #221 Gepost op: 28 oktober 2009 - 19:48:02
Ik vermoed dat ik er een stuk vier a zes zal bestellen, in één keer klaar.

Wordt dit je eerste keer mtm bij Suitsupply, MM? Als dat zo is, zou ik met twee (want actie, als ik het goed heb gelezen) beginnen. Ik weet niet hoe het bij anderen zit, maar ik blijf sleutelen aan de fit en de details van mijn shirt. Ik heb telkens toch wel weer een kleinigheid die ik anders wil op een volgend shirt.

Mr. X

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #222 Gepost op: 28 oktober 2009 - 20:29:01
Dat niet zozeer maar zeker met een eerste ervaring met (maatwerk van) een nieuw bedrijf is het raadzaam eerst twee (in dit geval het minimum) af te nemen. Als het goed is het je die nog vóór het eind van de actie binnen waarna je de fit kunt zien, proberen, eventueel aan te passen en daarna gelijk nog meerdere kan bestellen met de aanpassingen.
Zo kan je ook nog even oriënteren op stoffen keuze en kijken hoe je keuze is geworden van het kleine lapje stof naar een groot overhemd. Daar wil je jezelf ook nog wel eens op verkijken.

Mediaman

• Gast
Reactie #223 Gepost op: 28 oktober 2009 - 21:16:22
Wordt dit je eerste keer mtm bij Suitsupply, MM? Als dat zo is, zou ik met twee (want actie, als ik het goed heb gelezen) beginnen. Ik weet niet hoe het bij anderen zit, maar ik blijf sleutelen aan de fit en de details van mijn shirt. Ik heb telkens toch wel weer een kleinigheid die ik anders wil op een volgend shirt.

Daar heb je zeker een punt C.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #224 Gepost op: 28 oktober 2009 - 21:20:54
Doe er dan twee aan het begin van de actie en dan nog vier nadat de eerste twee binnen zijn. Dan bel ik Marcel wel even dat 'ie de eerste twee pas gereed meldt als de actie voorbij is. :lol: