Auteur Topic: [Shirts] SuitSupply  (531541 keer gelezen)

Poggioli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1110 Gepost op: 27 december 2013 - 18:27:53
Rokende Chinese nonna. Who cares ;)

Hear hear!

Icarus

• Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1111 Gepost op: 01 januari 2014 - 15:01:27
Bedankt voor het posten van die mailing. Op basis daarvan nog snel op de 31e een shirt laten aanmeten, mijn eerste MTM shirt. Het is uiteindelijk een lichtblauwe stof geworden. Overhemd wordt uitgevoerd met dikke MoP knopen, een cutaway boord en een geplooide mouwaanzet. Ik als hij tzt binnen is wel even een fotootje schieten. Dat zegt toch meer dan louter een omschrijving.

Idomeneo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1112 Gepost op: 18 januari 2014 - 13:38:38

Shirts van decemberactie zijn binnen: een flanel en een normaal stofje, beide van Albini. Ben er erg tevreden over.

Edit: zoals te zien, is het boordje van het linker shirt lekker slap.

Idomeneo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1113 Gepost op: 18 januari 2014 - 13:51:52
Ik kan helaas geen fitpics doen want heb momenteel geen grote spiegel. Opgemeten door Raoul in Amsterdam en ze zitten goed.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1114 Gepost op: 18 januari 2014 - 14:01:23
Same here. Blij mee.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1115 Gepost op: 18 januari 2014 - 14:37:43
Leuk. Je zou kunnen overwegen de volgende keer bij een ruitje die diagonale ruitjesaansluiting op de rugpas te vermijden. Ik werd daar een keer op gewezen bij een shirt van mij met een rugpas uit twee delen (omdat je er een beetje van gaat duizelen), en sindsdien houd ik ze recht.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1116 Gepost op: 28 januari 2014 - 12:38:40
Leuk. Je zou kunnen overwegen de volgende keer bij een ruitje die diagonale ruitjesaansluiting op de rugpas te vermijden. Ik werd daar een keer op gewezen bij een shirt van mij met een rugpas uit twee delen (omdat je er een beetje van gaat duizelen), en sindsdien houd ik ze recht.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Na het lezen van deze post ben ik ook gaan kijken bij mijn MTM shirts en inderdaad wordt je er goed duizelig van. Jammer genoeg is het volgens de winkel niet mogelijk om de yoke bij hun uit een deel te laten maken.

Juul

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1117 Gepost op: 28 januari 2014 - 13:04:08
Na het lezen van deze post ben ik ook gaan kijken bij mijn MTM shirts en inderdaad wordt je er goed duizelig van. Jammer genoeg is het volgens de winkel niet mogelijk om de yoke bij hun uit een deel te laten maken.

MTM volgens Munro? Als ik er aan denk zal ik het de volgende keer ook eens navragen bij mijn adresje, maar dat is dus Munro.

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1118 Gepost op: 28 januari 2014 - 13:40:30
MTM volgens Munro? Als ik er aan denk zal ik het de volgende keer ook eens navragen bij mijn adresje, maar dat is dus Munro.

Mijne is niet door Munro gemaakt.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1119 Gepost op: 28 januari 2014 - 17:08:52
Suit Supply werkt niet met munro toch?

Sent from my iPhone using Tapatalk
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Martijn

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1120 Gepost op: 03 februari 2014 - 23:20:14
Hier ook een shirtje op laten meten. Door Marcel. Karige iphone foto:

Blij mee. Fitpic in nieuwste aanwinsten topic zo.
Laatst bewerkt op: 03 februari 2014 - 23:23:22 door Martijn

will65

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1121 Gepost op: 04 februari 2014 - 09:05:53

Mooi stofje Martijn.

Ben van plan om door Marcel wat linnen hemden te laten opmeten. Ga denk ik wel voor de nieuwe optie met plooitjes..

Weet iemand al wat de prijs per hemd is in deze lijn?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1122 Gepost op: 04 februari 2014 - 12:57:50
Meh, mijn eerste shirt van het nieuwe atelier moet over. Nèt te strak rond de borst, terwijl ik het nog zó gezegd had. >:) Wordt uiteraard keurig opgelost.

Grindpad

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1123 Gepost op: 04 februari 2014 - 13:18:25
Die van mij hebben ze condoomstrak gemaakt. Iets té strak naar mijn zin, maar het ziet er absoluut mtm uit.

Martijn

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirts] SuitSupply
Reactie #1124 Gepost op: 04 februari 2014 - 13:18:38
Thanks. Vind de stof ook top! Deze was normaal 150 euro, dus denk dat je op zoiets moet rekenen.

Netjes van ze MF. Is er niet wat extra stof in de zijnaden van zo'n hemd dat ze kunnen uitleggen?

Edit: die van mij is ook behoorlijk strak geworden dus. Vandaar dat ik me bovenstaande afvraag.