Weet iemand waar ze deze schoenen verkopen? Weet niet meer waar ik ooit dit plaatje vandaan heb gehaald
Citaat van: "FokLex"Weet iemand waar ze deze schoenen verkopen? Weet niet meer waar ik ooit dit plaatje vandaan heb gehaald Zijn ze heel donkerbruin of zwart?
Citaat van: "Bonne"Citaat van: "FokLex"Weet iemand waar ze deze schoenen verkopen? Weet niet meer waar ik ooit dit plaatje vandaan heb gehaald Zijn ze heel donkerbruin of zwart?donkerbruin op de windowsbak hier als ze die morgen hebben staan in 42 dan zijn ze weg
ja donkerbruin, mocht iemand een winkel weten waar ze ze verkopen laat het dan ff weten. Bij Hermans in Utrecht zag ik ze niet.
Citaat van: "FokLex"ja donkerbruin, mocht iemand een winkel weten waar ze ze verkopen laat het dan ff weten. Bij Hermans in Utrecht zag ik ze niet.Zal er op letten.
Citaat van: "Migliore"Bij S&S waren ze EUR 375,- Heb er ook gelijk aromatic red cedar schoenspanners, een mooie donkere hoorn schoenlepel en een goede paardenhaar borstel bij gekocht. Wat een genot om in die winkel te vertoeven....Fijne zaak he Wat kostte die schoenspanner als ik vragen mag?
Bij S&S waren ze EUR 375,- Heb er ook gelijk aromatic red cedar schoenspanners, een mooie donkere hoorn schoenlepel en een goede paardenhaar borstel bij gekocht. Wat een genot om in die winkel te vertoeven....
Citaat van: "Camiceria"Citaat van: "FokLex"Citaat van: "Camiceria"FokLex,kun je niet even een fotootje plaatsen van je eigen Santoni's -> =D> =D> =D> =D> namelijk!Hierbij Camiceria, ik had je ook al mailtje gestuurd met de info weet ik! Heb ook al gebeld rest mij te zeggen: HALELUJA!!!!Even een paar details over de maakwijze van verschillende santoni´sIn de topic over Ballin liet Huey ons een paar schitterende santoni´s zien, licht van kleur met wat vlechtwerk.Nu heb ik vandaag bij S&S in maastricht dezelfde gekocht, alleen een ander kleurtje, Old England Cacao. Het is verder exact het zelfde type nummer.Volgens het boekje betreft het de Blake maakwijze, de maakwijze van Huey´s schoenen lijken zo te zien ook echt Blake(http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=355&postdays=0&postorder=asc&start=15), maar de maakwijze van mijn exemplaar lijkt meer op de santoni´s van FokLex.Aan de rand van de schoen zie ik geen stiksels, in de binnenkant van de schoen wel. Volgens de (overigens zeer vakkundige) verkoper bij S&S was mijn schoen óók Blake maakwijze.Wie heeft een antwoord op deze "maakwijze" kwestie???ps: Zal zsm een foto van mijn eigen exemplaren tonen!!
Citaat van: "FokLex"Citaat van: "Camiceria"FokLex,kun je niet even een fotootje plaatsen van je eigen Santoni's -> =D> =D> =D> =D> namelijk!Hierbij Camiceria, ik had je ook al mailtje gestuurd met de info weet ik! Heb ook al gebeld rest mij te zeggen: HALELUJA!!!!
Citaat van: "Camiceria"FokLex,kun je niet even een fotootje plaatsen van je eigen Santoni's -> =D> =D> =D> =D> namelijk!Hierbij Camiceria, ik had je ook al mailtje gestuurd met de info
FokLex,kun je niet even een fotootje plaatsen van je eigen Santoni's -> =D> =D> =D> =D> namelijk!
Lijkt me idd een blake maakwijze.Neem aan als het bij geleverd boekje dat ook vermeld moet het wel zo zijn.Ga er maar van uit dat het zo is.
Volgens mij is het ook blake. Ik geloof dat mijn schoenen dat ook zijn alleen is de zool beetje bijgeschaafd zodat die niet onder de schoen uitsteekt.Edit: Ik denk dat je het aan solitarias moet vragen. Die heeft er volgens mij veel verstand van.