Auteur Topic: Santoni  (1763701 keer gelezen)

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Santoni - Deel II
Reactie #435 Gepost op: 13 maart 2005 - 00:33:58
Citaat van: "FokLex"
Citaat van: "gusto napolitano"
Nog een ander model erbij kopen dan kan je wissellen.Heb zelf meerdere paar schoenen dus dat is makkelijk wissellen.

ja inderdaad, zou jij morgen nog ff kunnen kijken of ze ergens die suede santoni's verkopen die ik eerder had gepost?

@Migliore: Komt deze zool overeen met de zool van je Santoni's? Heb je er een foto van?

Heb wel foto, maar krijg ze niet op mijn laptop ( is van het werk en erg beveiligd). Moet ze via mijn huispc maar mailen en dan op SF zetten. Het lijkt er overigens erg op, dus ik denk dat we weten hoe het zit.
Zodra ik een foto heb zal ik hem posten!!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #436 Gepost op: 13 maart 2005 - 00:34:56
Ok is goed, dan zijn we eruit na deze nachtelijke discussie :lol:

Jij ook nog een fijn weekend! Ik ga ook maar eens slapen, morgen zware poetsdag voor de boeg :wink:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #437 Gepost op: 13 maart 2005 - 00:38:06

Jij ook nog een fijn weekend! Ik ga ook maar eens slapen, morgen zware poetsdag voor de boeg :wink:
He daar moet op gedronken worden :lol:  zal morgen als ik in de stad ben er wel op letten als ik bij de schoen winkel voorbij kom.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #438 Gepost op: 13 maart 2005 - 00:41:26

He daar moet op gedronken worden :lol:  zal morgen als ik in de stad ben er wel op letten als ik bij de schoen winkel voorbij kom.

tnx

Daar moet inderdaad op gedronken worden, ff lkkr ontspannen met glaasje wijn en Diana Krall aan. Ik hoor het wel of je iets gezien hebt, alvast bedankt.
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #439 Gepost op: 13 maart 2005 - 00:53:08

tnx

Daar moet inderdaad op gedronken worden, ff lkkr ontspannen met glaasje wijn en Diana Krall aan. Ik hoor het wel of je iets gezien hebt, alvast bedankt.

Uitermate ontspannend  8)

Ik hou het bij Hertog Jan en Sopranos  :P
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #440 Gepost op: 13 maart 2005 - 00:55:21
Die zolen daar krijg je hoofdbrekens van :roll: Hee de Sopranos..

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #441 Gepost op: 13 maart 2005 - 00:56:26
Die zolen daar krijg je hoofdbrekens van :roll: Hee de Sopranos..

Jij kijkt het ook? :D
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #442 Gepost op: 13 maart 2005 - 09:56:46

OPSTAAN het is tijd om te POETSEN :D

Immanuel

• Gast
Santoni - Deel II
Reactie #443 Gepost op: 13 maart 2005 - 11:51:23
fok lex, dat zijn de mijne! ik herkende ze aan de stoel waar ze op staan, ik heb ze bij oger gekocht ergens in december(amsterdam)
donkerbruin suede? als je ze nog niet gevonden hebt, laat t ff weten!

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #444 Gepost op: 13 maart 2005 - 12:58:21

OPSTAAN het is tijd om te POETSEN :D

haha, van die wijn slaap je zo lekker lang he :wink:

Citaat van: "Immanuel"
fok lex, dat zijn de mijne! ik herkende ze aan de stoel waar ze op staan, ik heb ze bij oger gekocht ergens in december(amsterdam)
donkerbruin suede? als je ze nog niet gevonden hebt, laat t ff weten!

Gusto zou vandaag extra opletten, maar als ze bij Oger staan dan weet ik opzich genoeg. In welke richting moet ik denken qua prijs? Zijn echt prachtige schoenen!!

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #445 Gepost op: 13 maart 2005 - 16:59:56
Ja ik heb vandaag goed opgelet :D  Oger heeft ze niet of nog niet.Bij van Assem waren ze er ook niet dit komt doordat de heren en dames schoenen tijdelijk bij elkaar zijn .Dit doordat de herenwinkel nog niet klaar is.Dat zal waarschijnlijk na het paas weekend zijn de dame waarmee ik gesproken heb vertelde me tevens dat de collectie groter zal zijn.Dus als de heren winkel open is zal ik er weer eens voor jullie gaan kijken.

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #446 Gepost op: 13 maart 2005 - 17:18:33
Ja ik heb vandaag goed opgelet :D  Oger heeft ze niet of nog niet.Bij van Assem waren ze er ook niet dit komt doordat de heren en dames schoenen tijdelijk bij elkaar zijn .Dit doordat de herenwinkel nog niet klaar is.Dat zal waarschijnlijk na het paas weekend zijn de dame waarmee ik gesproken heb vertelde me tevens dat de collectie groter zal zijn.Dus als de heren winkel open is zal ik er weer eens voor jullie gaan kijken.

Veel Pantofola d'Oro bij Van Assem?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #447 Gepost op: 13 maart 2005 - 17:31:30
Citaat van: "Bonne"

Ja nog even geduld tot de heren winkel open gaat dan wordt de collectie nog groter en meer merken erbij.Ze hebben nu al een paar die special Per van Assem zijn.Deze zien er een beetje Lattanzi achtig uit.

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #448 Gepost op: 13 maart 2005 - 17:33:53
Citaat van: "Bonne"

Ja nog even geduld tot de heren winkel open gaat dan wordt de collectie nog groter en meer merken erbij.Ze hebben nu al een paar die special Per van Assem zijn.Deze zien er een beetje Lattanzi achtig uit.

Klinkt goed! Na de pasen er dan even naar toe.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #449 Gepost op: 13 maart 2005 - 17:38:42
De dame waarmee ik sprak hoopte dat het na het paasweekend zal zijn.Trouwens de schoenen die ik vanmiddag zag waren wel erg mooi.Ze zijn nieuw in de collectie je zou zeggen dat het lattanzi was maar kwamen ergens uit italie vandaan speciaal voor van Assem.Je moet er zeker langs gaan na de pasen :wink: