Citaat van: "gusto napolitano"Nog een ander model erbij kopen dan kan je wissellen.Heb zelf meerdere paar schoenen dus dat is makkelijk wissellen.ja inderdaad, zou jij morgen nog ff kunnen kijken of ze ergens die suede santoni's verkopen die ik eerder had gepost?@Migliore: Komt deze zool overeen met de zool van je Santoni's? Heb je er een foto van?
Nog een ander model erbij kopen dan kan je wissellen.Heb zelf meerdere paar schoenen dus dat is makkelijk wissellen.
Ok is goed, dan zijn we eruit na deze nachtelijke discussie Jij ook nog een fijn weekend! Ik ga ook maar eens slapen, morgen zware poetsdag voor de boeg
Citaat van: "FokLex"Ok is goed, dan zijn we eruit na deze nachtelijke discussie Jij ook nog een fijn weekend! Ik ga ook maar eens slapen, morgen zware poetsdag voor de boeg He daar moet op gedronken worden zal morgen als ik in de stad ben er wel op letten als ik bij de schoen winkel voorbij kom.
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "FokLex"Ok is goed, dan zijn we eruit na deze nachtelijke discussie Jij ook nog een fijn weekend! Ik ga ook maar eens slapen, morgen zware poetsdag voor de boeg He daar moet op gedronken worden zal morgen als ik in de stad ben er wel op letten als ik bij de schoen winkel voorbij kom.tnxDaar moet inderdaad op gedronken worden, ff lkkr ontspannen met glaasje wijn en Diana Krall aan. Ik hoor het wel of je iets gezien hebt, alvast bedankt.
Die zolen daar krijg je hoofdbrekens van Hee de Sopranos..
Citaat van: "FokLex"Ok is goed, dan zijn we eruit na deze nachtelijke discussie Jij ook nog een fijn weekend! Ik ga ook maar eens slapen, morgen zware poetsdag voor de boeg OPSTAAN het is tijd om te POETSEN
fok lex, dat zijn de mijne! ik herkende ze aan de stoel waar ze op staan, ik heb ze bij oger gekocht ergens in december(amsterdam) donkerbruin suede? als je ze nog niet gevonden hebt, laat t ff weten!
Ja ik heb vandaag goed opgelet Oger heeft ze niet of nog niet.Bij van Assem waren ze er ook niet dit komt doordat de heren en dames schoenen tijdelijk bij elkaar zijn .Dit doordat de herenwinkel nog niet klaar is.Dat zal waarschijnlijk na het paas weekend zijn de dame waarmee ik gesproken heb vertelde me tevens dat de collectie groter zal zijn.Dus als de heren winkel open is zal ik er weer eens voor jullie gaan kijken.
Citaat van: "gusto napolitano"Ja ik heb vandaag goed opgelet Oger heeft ze niet of nog niet.Bij van Assem waren ze er ook niet dit komt doordat de heren en dames schoenen tijdelijk bij elkaar zijn .Dit doordat de herenwinkel nog niet klaar is.Dat zal waarschijnlijk na het paas weekend zijn de dame waarmee ik gesproken heb vertelde me tevens dat de collectie groter zal zijn.Dus als de heren winkel open is zal ik er weer eens voor jullie gaan kijken.Veel Pantofola d'Oro bij Van Assem?
Citaat van: "Bonne"Citaat van: "gusto napolitano"Ja ik heb vandaag goed opgelet Oger heeft ze niet of nog niet.Bij van Assem waren ze er ook niet dit komt doordat de heren en dames schoenen tijdelijk bij elkaar zijn .Dit doordat de herenwinkel nog niet klaar is.Dat zal waarschijnlijk na het paas weekend zijn de dame waarmee ik gesproken heb vertelde me tevens dat de collectie groter zal zijn.Dus als de heren winkel open is zal ik er weer eens voor jullie gaan kijken.Veel Pantofola d'Oro bij Van Assem?Ja nog even geduld tot de heren winkel open gaat dan wordt de collectie nog groter en meer merken erbij.Ze hebben nu al een paar die special Per van Assem zijn.Deze zien er een beetje Lattanzi achtig uit.