bij Diderich in Groningen (geen leuke winkel maar de enige fatsoenlijke schoenenwinkel in Gr.)
Die uitverkoop is allang voorbij, maar in de maten 42, 44 en 45 nog. En ik moest uiteraard net 43 hebben.Geloof dat ze van 350 naar 260 ofzo waren afgeprijsd.
Citaat van: "Migliore"Bij S&S waren ze EUR 375,- Heb er ook gelijk aromatic red cedar schoenspanners, een mooie donkere hoorn schoenlepel en een goede paardenhaar borstel bij gekocht. Wat een genot om in die winkel te vertoeven....Fijne zaak he Wat kostte die schoenspanner als ik vragen mag?
Bij S&S waren ze EUR 375,- Heb er ook gelijk aromatic red cedar schoenspanners, een mooie donkere hoorn schoenlepel en een goede paardenhaar borstel bij gekocht. Wat een genot om in die winkel te vertoeven....
Citaat van: "W1ZZ"Die uitverkoop is allang voorbij, maar in de maten 42, 44 en 45 nog. En ik moest uiteraard net 43 hebben.Geloof dat ze van 350 naar 260 ofzo waren afgeprijsd.Zijn ze nog te vinden voor die prijs in die maten? Ik heb nl 44/45 en ben er ook verliefd op
Citaat van: "Jacob"Citaat van: "W1ZZ"Die uitverkoop is allang voorbij, maar in de maten 42, 44 en 45 nog. En ik moest uiteraard net 43 hebben.Geloof dat ze van 350 naar 260 ofzo waren afgeprijsd.Zijn ze nog te vinden voor die prijs in die maten? Ik heb nl 44/45 en ben er ook verliefd op Voor 260 niet meer, want de uitverkoop is voorbij.
wat is dit voor model? vind ze erg mooi, vooral ook dat die zool een beetje te klein lijkt te zijn. is het leer of suede wellicht andere kleur. iemand ook enig idee over de prijs
Citaat van: "Jason"wat is dit voor model? vind ze erg mooi, vooral ook dat die zool een beetje te klein lijkt te zijn. is het leer of suede wellicht andere kleur. iemand ook enig idee over de prijsZe kosten 289,90 euro. Voor de rest weet ik er weinig van, is wel een erg bijzonder materiaal. Misschien kent Gusto ze en weet die er meer van?
Ben niet zo bekend met de club line daar ik die niet draag.Wellicht weten andere op het forum er meer van.