De dame waarmee ik sprak hoopte dat het na het paasweekend zal zijn.Trouwens de schoenen die ik vanmiddag zag waren wel erg mooi.Ze zijn nieuw in de collectie je zou zeggen dat het lattanzi was maar kwamen ergens uit italie vandaan speciaal voor van Assem.Je moet er zeker langs gaan na de pasen
Ja ik heb vandaag goed opgelet Oger heeft ze niet of nog niet.Bij van Assem waren ze er ook niet dit komt doordat de heren en dames schoenen tijdelijk bij elkaar zijn .Dit doordat de herenwinkel nog niet klaar is.Dat zal waarschijnlijk na het paas weekend zijn de dame waarmee ik gesproken heb vertelde me tevens dat de collectie groter zal zijn.Dus als de heren winkel open is zal ik er weer eens voor jullie gaan kijken.
Kan iemand mij vertellen in wat voor prijsrange <knip>Branchini is dat iets.
Branchini ken ik niet... heb je referenties?
Santoni begint bij 350 denk ik en eindigt bij 2200 en dan heb je limited croco. Maar meeste zullen tussen 350 en 600 in zitten.De club schoenen zijn goedkoper geloof ik
Citaat van: "FokLex"Santoni begint bij 350 denk ik en eindigt bij 2200 en dan heb je limited croco. Maar meeste zullen tussen 350 en 600 in zitten.De club schoenen zijn goedkoper geloof ikIk heb al Santoni voor onder de 300 gezien (geen club).
Citaat van: "Bonne"Citaat van: "FokLex"Santoni begint bij 350 denk ik en eindigt bij 2200 en dan heb je limited croco. Maar meeste zullen tussen 350 en 600 in zitten.De club schoenen zijn goedkoper geloof ikIk heb al Santoni voor onder de 300 gezien (geen club).Da's dan waarschijnlijk uitverkoop.
Citaat van: "Huey"Citaat van: "Bonne"Citaat van: "FokLex"Santoni begint bij 350 denk ik en eindigt bij 2200 en dan heb je limited croco. Maar meeste zullen tussen 350 en 600 in zitten.De club schoenen zijn goedkoper geloof ikIk heb al Santoni voor onder de 300 gezien (geen club).Da's dan waarschijnlijk uitverkoop.Nee, dat waren die grijze schoenen.
mooie schoenen..zoiets worden mijn volgende bij oger waren die 600 geloof ik toch?