Santoni maakt extreem veel verschillende modellen en uitvoeringen in allerlei prijsklasse. Mogelijk een keuze van de winkel of dit werd door de agent aangeboden. Volgens mij kan je niet zomaar alles kiezen dat in je op komt als winkel, Santoni moet het je ook willen leveren.
ah ok, naja het zag er gewoon uit alsof een deel van de lederen zool eraf was gesneden en er een rubberen zool was opgenageld en daarvoor vind ik 500 euro teveel volledig lederen zolen voor 600 euro zou ik dan veel interessanter vinden
ikke niet snappe.... 500 euro teveel, 600 beter?
500 euro rubber zool is zooi
600 euro lederen zool is interessanter
Ligt er maar net aan waar je ze voor gaat gebruiken....
Onder Jeans en eventueel onder een pak, maar dan nog je loopt er niet 5 dagen in de week mee.... Heb nu ook een paar laarsjes van Santoni en die zijn na 1.5 jaar nogsteeds perfect (lederen zool) en ik zou er nog nieteens aan moeten denken om die te laten verzolen.
Santoni's met rubberzolen zijn vaker rond de 250 a 300 euro en als ik dan voor deze schoen 500 euro zou moeten neerleggen en voor een lederenzool 600, dan is de beslissing vrij simpel.
Ik vind de schoen zoiezo te elegant voor een rubberen zool, sneakers hoort het gewoon bij, maar bij zo'n schoen vind ik dat het niet kan. Ben er ook bang voor aangezien het er vrij fragiel opgenageld zat dat er vocht tussen kan komen en gaat piepen/kraken etc.
maarja dat is mijn mening...