Wel gelijk dat ie moet kijken of zijn voeten nog groeien maar verder vind ik het een beetje zwaar allemaal
die jongen vind die schoenen mooi.. ik snap wel dat ie denkt over zijn leeftijd of het wel past.. met een mooie jeans kan ie em perfect dragen en ik denk niet dat hij zich druk kan maken over hoe de broek valt.. als het maar mooi staat.. hij zal wel opvallen op de middelbare school
Het komt misschien wat zwaar over, maar het is in ieder geval eerlijk. Bovendien, hij
hoeft zich er niets van aan te trekken. Ik heb me een beetje geprobeerd te verplaatsen in zijn situatie. Ik weet niet of dat geslaagd is. Ik denk dat je ook praktische informatie wilt hebben naast meningen als 'als je het mooi vind koop je het toch gewoon'.
Parsifal: Het enige doel wat ik heb is dat je ook nadenkt over de minder positieve aspecten voordat je een schoen koopt die misschien niet voldoet aan je verwachtingen. Met name als je van plan bent deze schoen 5 dagen per week te gaan dragen dan verwacht ik dat de levensduur korter is dan je misschien denkt.
Groeten,
Don