Auteur Topic: Santoni  (1766447 keer gelezen)

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2730 Gepost op: 30 januari 2007 - 10:34:12
Beetje off-topic, maar waar kun je tegenwoordig (naast Pauw) nog terecht voor Mantellassi?
Rogier - bedankt voor antwoord.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2731 Gepost op: 30 januari 2007 - 10:40:14
Citaat van: "marcos"
Beetje off-topic, maar waar kun je tegenwoordig (naast Pauw) nog terecht voor Mantellassi?
Rogier - bedankt voor antwoord.

volgens mij daar:
Nero Fashion
Heiligeweg 37
1012 XN Amsterdam
tel. 020-6230003
fax 020-6208612

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2732 Gepost op: 30 januari 2007 - 11:55:37
Dank! Lekkere foute winkel wel om maar even off topic te blijven.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2733 Gepost op: 30 januari 2007 - 20:23:13
Citaat van: "marcos"
Dank! Lekkere foute winkel wel om maar even off topic te blijven.

heeeeeeeel fout!  :lol:
maar ze verkopen wel mantellassi  :wink:

Satyr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2734 Gepost op: 30 januari 2007 - 22:15:38
Citaat van: "Bart"
Ik schat in dan men u daar 625 Euro voor in rekening gaat brengen  :wink:

Ik kan mij natuurlijk vergist hebben, maar volgens mij heb ik deze ook zien staan bij van den Assem in Rotterdam, voor een vriendelijker prijs. Kan het zijn dat de ene Goodyear en de andere Rapid Blake gemaakt zijn?

Destyled

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2735 Gepost op: 01 februari 2007 - 09:12:28
Het is denk ik tijd om mijn eerste paar Santoni's aan te schaffen. Weet iemand toevallig waar de 7552 op het moment verkrijgbaar is?

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2736 Gepost op: 01 februari 2007 - 12:56:31
Tribula

Immanuel

• Gast
Santoni - Deel IX
Reactie #2737 Gepost op: 01 februari 2007 - 13:12:49
heb ik ook gezien, die flap kan eraf...

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Santoni - Deel IX
Reactie #2738 Gepost op: 01 februari 2007 - 13:45:35
Heb hem bij Raes in Sluis in me handen gehad. Is een mooie schoen alleen dat leer bij de neus lijkt me zeer kwetsbaar. Verder zit er een rubberen zool onder als ik me kan goed kan herinneren.

Immanuel

• Gast
Santoni - Deel IX
Reactie #2739 Gepost op: 01 februari 2007 - 14:03:44
Citaat van: "Harm"
Heb hem bij Raes in Sluis in me handen gehad. Is een mooie schoen alleen dat leer bij de neus lijkt me zeer kwetsbaar. Verder zit er een rubberen zool onder als ik me kan goed kan herinneren.

valt mee, ik heb een paar clubs met dezelfde neus, ondertussen al jaar of 2 oud en t leer is nog steeds heel.. (itt de rest vd schoen, ik heb ze gedragen gedragen en nog es gedragen..

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2740 Gepost op: 01 februari 2007 - 14:09:46
Citaat van: "Destyled"
Het is denk ik tijd om mijn eerste paar Santoni's aan te schaffen. Weet iemand toevallig waar de 7552 op het moment verkrijgbaar is?

In Goodyear heb ik die, kan je kopen bij Sir Max voor 599E. In Blake staat ie bij Hermans voor 500E. Lijkt me duidelijk welke te kiezen! :D
This, madame, is Versailles.

scarie

• Bekijk profiel
santonis
Reactie #2741 Gepost op: 01 februari 2007 - 14:24:56
Heren,

Heb net een paar zwarte 6313's aangeschaft bij Oger in Den Haag. Hoge zwarte schoen met normale leest (volgens de koopman).
Zat alleen met de maten een beetje te twijfelen.

De verkoper was ook niet echt heel zeker van zijn zaak over inlopen etc.
Dus misschien kunnen jullie me een tip geven.

De 8,5 zit goed om de voet heen, als ik loop voel ik de 'vouw' in de voorschoen zegmaar wel goed. Ik kan ook niet echt een hele scherpe hoek maken zegmaar, denk dat ik de hak 35 graden van de grond krijg als ik kracht zet. Dan doet de vouw geen pijn, maar drukt ie wel goed in mn voet.

De 9 zit ook redelijk om de voet heen, en als ik loop voel ik de vouw nauwelijks. Deze zat wat soepeler

Ik heb dus de 8,5 meegenomen, omdat ik geen zin heb dat ik straks ga schuiven in de schoen. Maar ik begin nu toch een beetje te twijfelen.
Ik loop sowieso nog tot eind van de dag hier op kantoor met de schoen, kijken hoe het gaat.

Iemand tips/suggesties/geruststellingen?

Thanks,
Gr
Christiaan

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2742 Gepost op: 01 februari 2007 - 15:07:27
Is moeilijk door een ander te beoordelen denk ik. Maar uit ervaring weet ik wel dat ze allemaal wat uitlopen. Bij het ene model is het leer ook wat soepeler dan het andere. Dus ik zou zeggen liever iets te strak dan nu al comfortabel. (Zeker als je straks ook nog een paar 'strak' zittende spanners erbij hebt).

Daarnaast is de maatvoering bij Santoni imo ook niet altijd even consequent. van de vier paren die ik heb, heb ik twee keer maat 7, één keer maat 6,5 en één keer 7,5.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2743 Gepost op: 01 februari 2007 - 15:50:02
De 8,5 en niet meteen 24 uur op gaan lopen...
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2744 Gepost op: 01 februari 2007 - 16:02:35
Citaat van: "Mikey Fuoco"

Daarnaast is de maatvoering bij Santoni imo ook niet altijd even consequent. van de vier paren die ik heb, heb ik twee keer maat 7, één keer maat 6,5 en één keer 7,5.

Precies hetzelfde maar dan in mannenmaten ;) één keer 8,5, één keer 9 en één keer 9,5
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'