Auteur Topic: Santoni  (1766449 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2700 Gepost op: 20 januari 2007 - 18:12:38
Die ledere zijn iets goedkoper.

Bart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2701 Gepost op: 20 januari 2007 - 18:33:27
Klopt, als ik het mij goed herinner, gaan die voor 490 Euro de deur uit.
Stemt rechts en haalt links in

Satyr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2702 Gepost op: 20 januari 2007 - 18:34:31
Citaat van: "Bart"
Ik schat in dan men u daar 625 Euro voor in rekening gaat brengen  :wink:

Laat me raden: je hebt ze vanmiddag gezien? :lol:

Zijn deze Goodyear of Blake gemaakt Santoni's?

Bart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2703 Gepost op: 20 januari 2007 - 18:38:30
Nee, ik heb ze niet vanmiddag gezien (was toen bij Hermans in Utrecht om een paar C&J aan te schaffen)  :lol:
Ik was een paar weken terug bij Pauw, vandaar; ik dacht gezien te hebben dat de maakwijze goodyear was, maar 100% zeker ben ik niet.

Het zijn wel heel erg mooie schoenen  :!: Ze komen zeker ook nog in mijn schoenenkast  :lol:
Stemt rechts en haalt links in

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2704 Gepost op: 20 januari 2007 - 18:52:09
Die laarsjes zouden geen slechte aanvulling zijn in mn schoenen kast (andere laarsjes zijn te afgetrapt) ik was laatst bij pauw, maar ik had niet echt op de prijs gelet, op hoeveel moet ik ongeveer rekenen (suede en leer)

Michael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2705 Gepost op: 21 januari 2007 - 04:06:10
Volgens mij zijn die rond de 550, Correct me if Im wrong!!

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2706 Gepost op: 21 januari 2007 - 18:27:45
Citaat van: "Michael"
Volgens mij zijn die rond de 550, Correct me if Im wrong!!

Best een schappelijke prijs, binnenkort toch nog eens even richting amsterdam rijden :D

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Santoni - Deel IX
Reactie #2707 Gepost op: 24 januari 2007 - 17:06:56
Vandaag in een winkel. Beweerde bij hoog en laag dat de Santoni's die hij had staan Goodyears waren. (Hij liet de stiknaad binnen in zien). Verder zou Santoni ook geen andere soort maken. Maar goed, ben er niet op ingegaan verder. Zag wel nog een mooi paar laarsjes staan. Gewaxd suede (zwart) voor 299,-. Alleen mijn maat niet meer.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2708 Gepost op: 24 januari 2007 - 23:52:23
Citaat van: "Harm"
Vandaag in een winkel. Beweerde bij hoog en laag dat de Santoni's die hij had staan Goodyears waren. (Hij liet de stiknaad binnen in zien). Verder zou Santoni ook geen andere soort maken. Maar goed, ben er niet op ingegaan verder. Zag wel nog een mooi paar laarsjes staan. Gewaxd suede (zwart) voor 299,-. Alleen mijn maat niet meer.

De zichtbare stiknaad aan de binnenkant van een rapid laten zien om te bewijzen dat een schoen een goodyear is, meesterlijk. :lol:
This, madame, is Versailles.

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Santoni - Deel IX
Reactie #2709 Gepost op: 24 januari 2007 - 23:57:01
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "Harm"

De zichtbare stiknaad aan de binnenkant van een rapid laten zien om te bewijzen dat een schoen een goodyear is, meesterlijk. :lol:

Meestelijk idd. Je kon het ook voelen aan de rand net boven de zool.  :wink:

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2710 Gepost op: 25 januari 2007 - 21:26:01
Gisteren heb ik die laarsjes gezien bij een winkel alleen hadden ze daar een  halve rubbere zool eronder genageld..... Komt dat dan omdat de winkel zelf zo'n verzoek bij santoni aanvraagd of zouden ze allemaal zo zijn want op de foto's van pauw is het gewoon normaal (lees: mooi)

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Santoni - Deel IX
Reactie #2711 Gepost op: 25 januari 2007 - 21:37:08
Santoni maakt extreem veel verschillende modellen en uitvoeringen in allerlei prijsklasse. Mogelijk een keuze van de winkel of dit werd door de agent aangeboden. Volgens mij kan je niet zomaar alles kiezen dat in je op komt als winkel, Santoni moet het je ook willen leveren.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2712 Gepost op: 25 januari 2007 - 22:31:42
Citaat van: "Sergio"
Santoni maakt extreem veel verschillende modellen en uitvoeringen in allerlei prijsklasse. Mogelijk een keuze van de winkel of dit werd door de agent aangeboden. Volgens mij kan je niet zomaar alles kiezen dat in je op komt als winkel, Santoni moet het je ook willen leveren.

ah ok, naja het zag er gewoon uit alsof een deel van de lederen zool eraf was gesneden en er een rubberen zool was opgenageld en daarvoor vind ik 500 euro teveel volledig lederen zolen voor 600 euro zou ik dan veel interessanter vinden

FFW

• Gast
Santoni - Deel IX
Reactie #2713 Gepost op: 25 januari 2007 - 22:52:04
Citaat van: "Aero"

ah ok, naja het zag er gewoon uit alsof een deel van de lederen zool eraf was gesneden en er een rubberen zool was opgenageld en daarvoor vind ik 500 euro teveel volledig lederen zolen voor 600 euro zou ik dan veel interessanter vinden

ikke niet snappe.... 500 euro teveel, 600 beter?

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel IX
Reactie #2714 Gepost op: 25 januari 2007 - 22:58:52
Citaat van: "FFW"
Citaat van: "Aero"

ikke niet snappe.... 500 euro teveel, 600 beter?

500 euro rubber zool is zooi
600 euro lederen zool is interessanter