Citaat van: "Destyled"Het is denk ik tijd om mijn eerste paar Santoni's aan te schaffen. Weet iemand toevallig waar de 7552 op het moment verkrijgbaar is?In Goodyear heb ik die, kan je kopen bij Sir Max voor 599E. In Blake staat ie bij Hermans voor 500E. Lijkt me duidelijk welke te kiezen!
Het is denk ik tijd om mijn eerste paar Santoni's aan te schaffen. Weet iemand toevallig waar de 7552 op het moment verkrijgbaar is?
wie vertelt mij waar jullie altijd die nummers en modellen vandaan halen...?
Citaat van: "Napoleon"wie vertelt mij waar jullie altijd die nummers en modellen vandaan halen...?Was mij ook altijd een raadsel. Maar in de schoen staan die codes. Heb alleen geen flauw idee waar ze voor staan. Boeit me eerlijk gezegd ook niet zo
Citaat van: "Huey"Citaat van: "Napoleon"wie vertelt mij waar jullie altijd die nummers en modellen vandaan halen...?Was mij ook altijd een raadsel. Maar in de schoen staan die codes. Heb alleen geen flauw idee waar ze voor staan. Boeit me eerlijk gezegd ook niet zo nee maar af en roept iemand hier een code en anderen weten meteen het model terwijl dat er echt tig zijn...is er een bepaalde site ofzo?
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Huey"...nee maar af en roept iemand hier een code en anderen weten meteen het model terwijl dat er echt tig zijn...is er een bepaalde site ofzo?www.santonishoes.com ?
Citaat van: "Huey"...nee maar af en roept iemand hier een code en anderen weten meteen het model terwijl dat er echt tig zijn...is er een bepaalde site ofzo?
...
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Destyled"Het is denk ik tijd om mijn eerste paar Santoni's aan te schaffen. Weet iemand toevallig waar de 7552 op het moment verkrijgbaar is?In Goodyear heb ik die, kan je kopen bij Sir Max voor 599E. In Blake staat ie bij Hermans voor 500E. Lijkt me duidelijk welke te kiezen! Dat komt mooi uit aangezien ik dit weekend toch in Amsterdam ben. Met 600 euro ga ik wel 50% over mijn originele budget, maar als ze zo mooi zijn als ik denk moet dat maar. Net wat ik nodig heb, nog een dure verslaving...
Citaat van: "Destyled"...Ik was vandaag ff bij Eduard en volgens mij is die schoen bijna op. Dus ik zou ff bellen of ie em nog in je maat heeft!
mooie schoen... goodyear santoni..
Citaat van: "Immanuel"mooie schoen... goodyear santoni..Inderdaad erg fraai!