Auteur Topic: Santoni  (1766478 keer gelezen)

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2055 Gepost op: 07 mei 2006 - 23:04:29
Citaat van: "Tommie"
Dr lagen bij de Oger Outlet van die Santoni's met oranje rubber zool en 2 kleine gespjes, waren nu maar 150 euro.

Vond het best leuke schoenen voor het geld.

Over die pantoffels gesproken van RL, die hier wel eens voorbij zijn gekomen. Van 978 voor 100 euro nu, verkoper meldde dat dit smoking schoenen waren en geen pantoffels.

Weet iemand wat voor lijn dat is met die oranje rubber zool en is het kwalitatief wel iets.
Ik vond 150 echt niets, kostte eerst geloof ik 398.

Niemand die hier iets over weet.
Is ie bijvoorbeeld wel te verzolen als het nodig is.

Ik kan je hier in ieder geval niet verder mee helpen, misschien even vragen bij de outlet zelf of dit mogelijk is?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Tommie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2056 Gepost op: 07 mei 2006 - 23:27:31
Citaat van: "Lex"
Dr lagen bij de Oger Outlet van die Santoni's met oranje rubber zool en 2 kleine gespjes, waren nu maar 150 euro.

Vond het best leuke schoenen voor het geld.

Over die pantoffels gesproken van RL, die hier wel eens voorbij zijn gekomen. Van 978 voor 100 euro nu, verkoper meldde dat dit smoking schoenen waren en geen pantoffels.

Weet iemand wat voor lijn dat is met die oranje rubber zool en is het kwalitatief wel iets.
Ik vond 150 echt niets, kostte eerst geloof ik 398.

Niemand die hier iets over weet.
Is ie bijvoorbeeld wel te verzolen als het nodig is.

Ik kan je hier in ieder geval niet verder mee helpen, misschien even vragen bij de outlet zelf of dit mogelijk is?

Afgezien van het verzolen weet iemand het precieze verhaal achter deze serie.
Hoe is het kwalitatief gesteld en dergelijk.
Ik denk niet dat je voor 150 een bult kunt vallen,

Huey

• Gast
Santoni - Deel VIII
Reactie #2057 Gepost op: 07 mei 2006 - 23:32:18
Rubberen zool is toch de Nuvola serie? Eigenlijk voor e Amerikaanse markt?

Citaat
The essence of the Santoni shoe, as with all fine fashion, can be found in it's shape. "Learning the shape" is the first step in the long rise from apprentice to master shoemaker.

The leather used to make a Santoni shoe is crucial to it's ultimate success. Andrea Santoni, founder and owner of Santoni, personally selects the leather each day - equipped only with a lens, his hands and a lifetime of experience. All of the components of a fine shoe are applied manually with tremendous attention to detail.

Sherman Brothers offers a wide range of Santoni Shoes. To enhance your shopping experience, please use the links on this page either to browse the entire collection or to select from one of the categories.

The Collections

Santoni Classic Collection
The Santoni Classics are dress shoes inspired by traditional shapes and classic style, which endure season after season.

Santoni Relaxed Collection
The Relaxed Collection range from the plain understated slip-on to the beautifully handwoven and embellished with tassels. This collection is versatile enough for khakis or a suit.

Santoni Club Collection
The Club Collection is a modern take on the classic sneaker. Constructed with the same high caliber leather of all their shoes either by itself or in combination with other fabrics makes these the most comfortable and durable sneakers offered today.

Santoni Goodyear
The Santoni Goodyear is not a style but a unique process that allows for the ultimate comfort of the wearer. A cross section of a Santoni shoe made with teh Goodyear process would reveal not one, but two insoles that sandwich a cork blend liner. Over time the cork blend will soften and shape itself to your feet. Another aspect of the Goodyear process; the stitching is outside the foot and covered with a leather welt. This further allows the leather to mold to your foot. Comfort and durability are the hallmarks of the Goodyear process.

Santoni Nuvola
The Santoni Nuvola collection bridges the Santoni Classic and Club collections. Using traditional shapes found in our Classic collection and applying the Nuvola one piece rubberized sole, gives the collection the ability to dress up with a suit for the office ro dress down with a pair of jeans for the weekend.

http://www.shermanbrothers.com/brandsa.php

Cornerman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
Santoni - Deel VIII
Reactie #2058 Gepost op: 08 mei 2006 - 08:55:52
Ik heb tot nu toe nog nergens die mooie santoni sneakers gezien, iemand enig idee waar ze te koop zijn ?
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

Huey

• Gast
Santoni - Deel VIII
Reactie #2059 Gepost op: 08 mei 2006 - 10:13:47
Citaat van: "Cornerman"
Ik heb tot nu toe nog nergens die mooie santoni sneakers gezien, iemand enig idee waar ze te koop zijn ?

Ik heb een paar Santoni Clubs bij Manwood gekocht. Die misschien even bellen?

Cornerman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
Santoni - Deel VIII
Reactie #2060 Gepost op: 08 mei 2006 - 10:42:05
Ok, ga ik zeker even doen. Bedankt.
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2061 Gepost op: 08 mei 2006 - 11:21:17
M'n vriendin was zaterdag bij S&S in Maastricht (ff laten kijken). Nu had ze een mooi model gezien maar helaas had S&S er geen plaatje van.

Santoni Prato. Niet kunnen vinden op internet. Iemand die een plaatje heeft hiervan?

Tommie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2062 Gepost op: 08 mei 2006 - 14:20:22
De rubber zool lijkt wel een beetje op die link die jij liet zien, maar het model stond er niet tussen.
Het was een soort van Monk Strap, maar dan met 2 kleine gespjes ipv 1 grote.

Zool zag er ook hetzelfde uit als een leren, alleen dan was alles oranje rubber.

Immanuel

• Gast
Santoni - Deel VIII
Reactie #2063 Gepost op: 08 mei 2006 - 15:53:56
ik heb deze dit weekend aangeschaft, wilde ze vandaag aan, maar werd door t werk belemmerd.. :?

zal komend weekend wel worden, wil ze onder wit katoen linnen incotex dragen, met bruin linnen shirt

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Santoni - Deel VIII
Reactie #2064 Gepost op: 08 mei 2006 - 17:46:33
Het is dat het Santoni is, dat geeft ze het voordeel van de twijfel. Ben benieuwd naar je ervaring. Los daarvan zijn sneakers gewoon niet mijn ding. Het is iig geen Puma :wink:
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2065 Gepost op: 30 mei 2006 - 17:37:57
Ben van plan om bij de oger sale een paar santoni's aan te schaffen, maar welke vestiging is dan het beste wat betreft aanbod? En nog tips betreffende het model?
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Aaron

• Gast
Santoni - Deel VIII
Reactie #2066 Gepost op: 30 mei 2006 - 17:40:22
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Ben van plan om bij de oger sale een paar santoni's aan te schaffen, maar welke vestiging is dan het beste wat betreft aanbod? En nog tips betreffende het model?

Ik denk dat je het beste in Amsterdam kan gaan kijken. Ik zou gewoon nemen wat je mooi vindt. Ook zou ik letten op de leest (of deze geschikt voor je voet is).

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2067 Gepost op: 30 mei 2006 - 22:02:46
Waar ik vooral goed op zou letten is dat ze echt passen. De meeste leesten van Santoni zijn zo lang, dat je normale maat al snel eigenlijk te groot is. Zou je bij Crockett & Jones een 8,5 hebben, dan is 8 of mogelijk 7,5 bij bepaalde leesten van Santoni goed. 8,5 zou echt te groot zijn, al zou je het misschien niet meteen merken (pas wanneer je een halve maat kleiner past, voel je het verschil). Verder zou ik niet op al te veel expertise rekenen bij de verkopers, of je moet het treffen. Van schoenen hebben ze niet echt verstand. Laat ze maar schoenen halen en veters strikken. ;)
esus saves, George Nelson withdraws!

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Santoni - Deel VIII
Reactie #2068 Gepost op: 30 mei 2006 - 22:05:03
Citaat van: "Alboreto"
Waar ik vooral goed op zou letten is dat ze echt passen. De meeste leesten van Santoni zijn zo lang, dat je normale maat al snel eigenlijk te groot is. Zou je bij Crockett & Jones een 8,5 hebben, dan is 8 of mogelijk 7,5 bij bepaalde leesten van Santoni goed. 8,5 zou echt te groot zijn, al zou je het misschien niet meteen merken (pas wanneer je een halve maat kleiner past, voel je het verschil). Verder zou ik niet op al te veel expertise rekenen bij de verkopers, of je moet het treffen. Van schoenen hebben ze niet echt verstand. Laat ze maar schoenen halen en veters strikken. ;)

Kan ik alleen maar onderstrepen. Heb zo mijn eerste paar Santoni eigenlijk 0.5/1 maat te groot gekocht :(

Gelukkig met 'n inlegzool opgelost, maar toch. Dus let er op :)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2069 Gepost op: 30 mei 2006 - 23:54:06
Grappig ik heb juist de ervaring dat de 8.5 goed zit maar niet lekker loopt en de 9 echt te ruim zit maar wel lekker loopt...
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner