Auteur Topic: Santoni  (1763683 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel I
Reactie #180 Gepost op: 18 februari 2005 - 19:21:27
Koop normaal gesproken altijd de maat die mij past.Bij de eerste keer dragen heeft hij wat ruimte bij de tweede keer zit die alweer wat meer rond de voet.

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel I
Reactie #181 Gepost op: 18 februari 2005 - 19:26:13
Citaat van: "Vodka"
Mja.. als hij een nieuwe collectie schoen terugkoopt zal dat geen probleem zijn hoor ;)

Daar heb je helemaal gelijk in :).

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Santoni - Deel I
Reactie #182 Gepost op: 18 februari 2005 - 19:30:03
Citaat van: "gusto napolitano"
Koop normaal gesproken altijd de maat die mij past.Bij de eerste keer dragen heeft hij wat ruimte bij de tweede keer zit die alweer wat meer rond de voet.

Precies.. gelukkig weten de mannen bij S&S waar ze 't over hebben ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

guest45

• Gast
Santoni - Deel I
Reactie #183 Gepost op: 19 februari 2005 - 09:45:05
Citaat van: "gusto napolitano"

bij de eerste keer dragen zit hij toch juist wat krap? het leer loopt toch een beetje uit en wordt soepeler? :roll:
Ik koop eigelijk bijna altijd een maat die in het begin "te klein" lijkt, soms zelfs de kleinste maat waar ik mijn voeten in krijg. Een hele tijd (soms wel 2 maanden) en heel wat blaren later heb ik echter wel een schoen die zit als een pantoffel :)
en wat maken die 2 maanden pijn uit als je daarna mindstends 6 jaar een heerlijke schoen hebt :)

schoenen die in de winkel goed passen zijn na een jaartje of zo altijd al te groot. :?

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel I
Reactie #184 Gepost op: 19 februari 2005 - 10:12:41
Ik heb altijd het idee dat ik de goede maat koop :oops:  :-$
Dan heb ik geen blaren, hoef ze niet lang in te lopen en gaan ze toch een hele tijd mee (tot ik ze voor de eerste keer tijdens het uitgaan aandoe en dan is het snel einde verhaal natuurlijk :? )
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

guest45

• Gast
Santoni - Deel I
Reactie #185 Gepost op: 19 februari 2005 - 10:40:34
hehe...ik ga mijn nieuwe aanwinsten niet aandoen tijdens uitgaan..zeker nie hier iig.

maar ik heb ook het idee dat ik de goede maat koop als ik kijk hoe de schoenen die ik al langere tijd heb zitten

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel I
Reactie #186 Gepost op: 19 februari 2005 - 12:59:56
Citaat van: "Chris"

bij de eerste keer dragen zit hij toch juist wat krap? het leer loopt toch een beetje uit en wordt soepeler? :roll:
Ik koop eigelijk bijna altijd een maat die in het begin "te klein" lijkt, soms zelfs de kleinste maat waar ik mijn voeten in krijg. Een hele tijd (soms wel 2 maanden) en heel wat blaren later heb ik echter wel een schoen die zit als een pantoffel :)
en wat maken die 2 maanden pijn uit als je daarna mindstends 6 jaar een heerlijke schoen hebt :)

schoenen die in de winkel goed passen zijn na een jaartje of zo altijd al te groot. :?

Same here!
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel I
Reactie #187 Gepost op: 19 februari 2005 - 16:42:41
Nou heb ze kunnen ruilen voor dit paar uit de nieuwe collectie

Nog even een vraagje: ik heb nu Crockett & Jones handmade wax polish (tan) meegekregen, is deze goed?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Stansfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel I
Reactie #188 Gepost op: 19 februari 2005 - 16:59:02
Erg mooie schoenen moet ik zeggen. Normaal ben ik nooit zo'n fan van schoenen met zo'n gesp maar deze zijn erg mooi doordat die gesp niet al te groot is.

over die wax polish moet je maar ff andere reacties afwachten want daar heb ik geen verstand van

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel I
Reactie #189 Gepost op: 19 februari 2005 - 17:48:44
Gelukkig heb je ze kunnen ruilen! Heb je nu wel de goede maat genomen? :P
Mooi paar heb je uitgezocht.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel I
Reactie #190 Gepost op: 19 februari 2005 - 18:08:30
Citaat van: "Bonne"
Gelukkig heb je ze kunnen ruilen! Heb je nu wel de goede maat genomen? :P
Mooi paar heb je uitgezocht.

haha ja gelukkig wel :wink: , maat 7 sluit overal perfect aan, voelen zelfs redelijk krap. Kan ook aan het model liggen maar ik wist niet dat een halve maat zoveel kon schelen.
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel I
Reactie #191 Gepost op: 19 februari 2005 - 18:16:59
Nog van harte fijn dat je heb kunnen omruilen.Ze zullen vanzelf wel naar je voet zetten na een aantal keer dragen.Een halve maat groter is bij mijn voet zowat een hele maat groter.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel I
Reactie #192 Gepost op: 19 februari 2005 - 18:29:48
=D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>  =D>
Hulde!!!
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel I
Reactie #193 Gepost op: 19 februari 2005 - 21:04:54
Geile schoenen! Maarre, maat 7, ben je nog in de groei? :shock:  :lol:
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel I
Reactie #194 Gepost op: 19 februari 2005 - 23:35:31
Erg gaaf 8)
Fashion can be bought. Style one must possess.