Citaat van: "Immanuel"probeer ze nog wat te sparen, ze zijn voor de zomer.. maar tis zo moeilijk om ze te laten staanHoop het voor je....elke keer als je de dozen ziet staan zal je een raar gevoel door je lichaam voelen
probeer ze nog wat te sparen, ze zijn voor de zomer.. maar tis zo moeilijk om ze te laten staan
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Immanuel"probeer ze nog wat te sparen, ze zijn voor de zomer.. maar tis zo moeilijk om ze te laten staanHoop het voor je....elke keer als je de dozen ziet staan zal je een raar gevoel door je lichaam voelen :-k www.dreizen.nl
NICE Huey, gefeliciteerd!! (heeft het wachten en zoeken zich geloond)Wat zouden die goed staan onder een wit linnen pak zeg
Eigenlijk ging ik kijken voor een paar Clubs, aangezien ik de hoop op die lichte Santoni's al had opgegeven. Maar wat hadden ze bij Pauw tot mijn grote verbazing? Huey is dus helemaal Happy
Citaat van: "Huey"Eigenlijk ging ik kijken voor een paar Clubs, aangezien ik de hoop op die lichte Santoni's al had opgegeven. Maar wat hadden ze bij Pauw tot mijn grote verbazing? Huey is dus helemaal Happy Gefeliciteerd! ZEER fraai!
Blake toch?
Citaat van: "Nexus"Blake toch?Cuoio Doppio Blake Rapid om precies te zijn