Auteur Topic: Santoni  (1763685 keer gelezen)

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #255 Gepost op: 04 maart 2005 - 19:23:24
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Camiceria"
Dit weekend komt Andrea himzelf naar Oger in Amsterdam...

Ben ik wel even bij denk ik :D (al is t maar om Gusto te onderscheppen :wink: )
Wouw ik kom ook ben te herkennen aan mijn Angelo Litrico Pak met dito hemd en leuke das bedrukt met motiefjes.Daaronder de wel bekende mephisto schoenen slank model. :lol:

Dat was jij dus die ik vandaag op het station zag lopen!

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #256 Gepost op: 04 maart 2005 - 19:28:16
Ah een kenner ja je herkent een man aan zijn pak(Litrico) :lol:

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Santoni - Deel II
Reactie #257 Gepost op: 05 maart 2005 - 09:30:53

Wouw ik kom ook ben te herkennen aan mijn Angelo Litrico Pak met dito hemd en leuke das bedrukt met motiefjes.Daaronder de wel bekende mephisto schoenen slank model. :lol:

Heh... je bent dus een collega van mij! Ofja, één van de vele collega's ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #258 Gepost op: 05 maart 2005 - 21:37:07

Heeft iemand ´m vandaag gezien?
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #259 Gepost op: 05 maart 2005 - 21:45:54

Ben jij nog geweest vandaag.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #260 Gepost op: 05 maart 2005 - 21:50:59
Nee morgenochtend (op advies van Oger-medewerkers)
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Huey

• Gast
Santoni - Deel II
Reactie #261 Gepost op: 05 maart 2005 - 23:58:45
Nee morgenochtend (op advies van Oger-medewerkers)

Zijn er nog meer mensen die morgen gaan?

Ik ga zelf ook even langs denk ik.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #262 Gepost op: 06 maart 2005 - 00:02:31
Misschien ga ik morgen ook wel even langs.

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #263 Gepost op: 06 maart 2005 - 00:11:36

Ik ben er ook misschien wel even

Koffie meet?
Sailing, an expensive way to travel for free"

Huey

• Gast
Santoni - Deel II
Reactie #264 Gepost op: 06 maart 2005 - 00:12:33
Citaat van: "Vodka"

Koffie meet?

Met z'n 4en bij CafePC ofzo :D

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #265 Gepost op: 06 maart 2005 - 00:16:04
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Vodka"

Koffie meet?

Met z'n 4en bij CafePC ofzo :D

Lijkt me een goede  :lol:

Krishan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #266 Gepost op: 06 maart 2005 - 18:34:12
Ik ben ook nog even geweest, maar was net te laat voor the man himself, die was namelijk net gevlogen (terug naar Italie)..

Schoenen dus niet kunnen laten poetsen in een spannende kleur, opdat ik later tegen mams zou kunnen zeggen dat ik die kleur toch niet al te mooi vind.. en daarom nieuwe zou kunnen vragen :)

Maar goed, iets anders.. Huey heeft er in een ander topic al iets over gezegd, maar ik vrees dat ik me bij hem moet aansluiten,

ik heb na mijn bezoek van vandaag erg gemengde gevoelens over de medewerkers van Oger..

Als ik bij binnenkomst wordt gevraagd of ik voor iets specifieks kom of dat ik gewoon rond wil kijken en ik voor de laatste optie kies ben ik niet gediend van een reactie als; 'wilt u links-om of rchts-om een rondje maken'? En dat overigens klaarduidelijk op een toon waarvan je weet dat de desbetreffende persoon eigenlijk bedoeld 'Draait u nou maar 180 graden om; oftewel de winkel uit'..

Vervolgens vraag ik naar een potje LCA voor mijn Santoni's waarvan in eerste instantie wordt gemeld dat ze die in de kleur die ik wil hebben niet hebben.. Als men ziet dat ik daadwerkelijk interesse toon, dan wordt er toch nog even echt gezocht voor me.. Hier ben ik, mijn inziens, vanzelfsprekend niet erg content mee..

Daarnaast moet wel gezegd worden dat nadat ik eenmaal interesse had getoond, de medewerker mij wel zijn eigen gepoetste schoenen heeft laten zien. Ook was er een collega van hem zo aardig om mij te laten zien hoe de meet-sessie van Attolini in zijn werk stak..

En toen ik wegging werd ik ook wel door weer een andere collega gevraagd of alles naar wens was geweest.. En erop gewezen dat er nog meer weekenden aankomen..

Zoals ik boven al zei, gemengde gevoelens, maar met recht onder maat voor een winkel als Oger..

Off-topic; ik heb er geen bezwaar tegen als deze post verplaatst wordt, maar het sloot vooralsnog goed aan bij dit topic.

guest45

• Gast
Santoni - Deel II
Reactie #267 Gepost op: 06 maart 2005 - 18:51:31
Dat is ook ongeveer mijn ervarig aldaar krishan!
bij sommige andere winkels voel ik al met al well veel meer op mijn gemak

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #268 Gepost op: 06 maart 2005 - 19:01:04
Als iedereen maar aan zijn trekken is gekomen aangaande santoni zal het wel een geslaagde middag zijn geweest.Ga de volgende keer wel als Borrelli er is.

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel II
Reactie #269 Gepost op: 06 maart 2005 - 19:10:13
Citaat van: "Krishan"
Ik ben ook nog even geweest, maar was net te laat voor the man himself, die was namelijk net gevlogen (terug naar Italie)..

Schoenen dus niet kunnen laten poetsen in een spannende kleur, opdat ik later tegen mams zou kunnen zeggen dat ik die kleur toch niet al te mooi vind.. en daarom nieuwe zou kunnen vragen :)

Maar goed, iets anders.. Huey heeft er in een ander topic al iets over gezegd, maar ik vrees dat ik me bij hem moet aansluiten,

ik heb na mijn bezoek van vandaag erg gemengde gevoelens over de medewerkers van Oger..

Als ik bij binnenkomst wordt gevraagd of ik voor iets specifieks kom of dat ik gewoon rond wil kijken en ik voor de laatste optie kies ben ik niet gediend van een reactie als; 'wilt u links-om of rchts-om een rondje maken'? En dat overigens klaarduidelijk op een toon waarvan je weet dat de desbetreffende persoon eigenlijk bedoeld 'Draait u nou maar 180 graden om; oftewel de winkel uit'..

Vervolgens vraag ik naar een potje LCA voor mijn Santoni's waarvan in eerste instantie wordt gemeld dat ze die in de kleur die ik wil hebben niet hebben.. Als men ziet dat ik daadwerkelijk interesse toon, dan wordt er toch nog even echt gezocht voor me.. Hier ben ik, mijn inziens, vanzelfsprekend niet erg content mee..

Daarnaast moet wel gezegd worden dat nadat ik eenmaal interesse had getoond, de medewerker mij wel zijn eigen gepoetste schoenen heeft laten zien. Ook was er een collega van hem zo aardig om mij te laten zien hoe de meet-sessie van Attolini in zijn werk stak..

En toen ik wegging werd ik ook wel door weer een andere collega gevraagd of alles naar wens was geweest.. En erop gewezen dat er nog meer weekenden aankomen..

Zoals ik boven al zei, gemengde gevoelens, maar met recht onder maat voor een winkel als Oger..

Off-topic; ik heb er geen bezwaar tegen als deze post verplaatst wordt, maar het sloot vooralsnog goed aan bij dit topic.

Je bent niet de enige ;)

http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=385