Auteur Topic: Santoni  (1763673 keer gelezen)

guest45

• Gast
Santoni - Deel I
Reactie #150 Gepost op: 17 februari 2005 - 22:30:04
geen idee....bij pauw heb ik maar bij 1 model naar de prijs gevraagd. bij smits beginnen ze bij 350, maar die vind ik niet heel mooi...andere maakwijze lijkt wel. :roll:

die hoge zandkleurige suede bijv...wat kost zo iets? is een beetje standaard model heb ik begrepen?

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel I
Reactie #151 Gepost op: 17 februari 2005 - 22:34:12
hoi mensen ben nieuw hier, heb vandaag een paar santoni's gekocht, inclusief spanners. Iemand tips voor onderhoud voordat ik ze ga dragen?

'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

guest45

• Gast
Santoni - Deel I
Reactie #152 Gepost op: 17 februari 2005 - 22:37:44
Welkom hier!

dat zijn bijna dezelfde als ik heb gekocht vorige week!!!
Ik zal die van mij posten zodra het rolletje vol is :?
Ik moets ze nu met LCA. wit op de neus en donkerbruin op de rest van de schoen. mar onderhoud voor je gaat dragen? weet ik niet :roll:
Ik krijg nu wel nare gleuven in mijn zool van de pedalen van mijn fiets :?

waar heb je die gekocht? Erg mooie Schoen!!!!

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel I
Reactie #153 Gepost op: 17 februari 2005 - 22:47:26
Heb ze gekocht bij Hermans in Utrecht met 50% korting. Dus nu waren ze 239,50 dat is toch geen geld voor zo'n paar schoenen.

Ben benieuwd naar jouw schoenen. Laat maar weten wanneer je foto hebt.
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel I
Reactie #154 Gepost op: 17 februari 2005 - 22:55:00
Mooie schoenen nog van harte..........ik zou zeggen draag ze.

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Santoni - Deel I
Reactie #155 Gepost op: 17 februari 2005 - 23:49:07
Tres bien! \:D/

Hoe zit de andere kant eruit?

En welkom nog!
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel I
Reactie #156 Gepost op: 18 februari 2005 - 00:01:58
hierbij de andere kant

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Santoni - Deel I
Reactie #157 Gepost op: 18 februari 2005 - 08:41:26
Welkom FokLex :)

Mooie Santoni's!

Qua onderhoud kan ik ook LCA (La Cordonnerie Anglaise) aanbevelen. Te koop bij oa Oger voor ca 5 EUR per potje. Als je de neutrale variant pakt ben je er zeker van dat je dat mooie kleurverloop/patina niet aantast.

Hadden ze trouwens nog meer moois in de uitverkoop (Santoni mt. 8.5-9 bijv)? Misschien dat ik er dan snel eens langs ga.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel I
Reactie #158 Gepost op: 18 februari 2005 - 11:54:40
=D>  =D> =D> =D> =D> heerlijke schoentjes!
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel I
Reactie #159 Gepost op: 18 februari 2005 - 11:56:07
Is LCA ook te koop bij Hermans, of ergens anders in Utrecht? Mochten ze dat daar verkopen dan loop ik er vanmiddag even langs en zal ik meteen kijken voor jou maat Nexus. Wat voor soort schoenen zoek je?

p.s: mag ook ander merk schoenpoets zijn, als het maar goed is :wink:

guest45

• Gast
Santoni - Deel I
Reactie #160 Gepost op: 18 februari 2005 - 13:00:11
ik zorg er wel voro dat het rolletje snel volkomt...ik heb die in het derby zegmaar....heb ik wel meer dan het dubbele van wat jij hebt betaald voor voor betaald :?  hebben ze nog veel bij hermans?

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel I
Reactie #161 Gepost op: 18 februari 2005 - 13:04:44
mwah in mijn maat hadden ze 3 paar mooie santoni's maar verder veel "lompe" schoenen, waarmee ik voornamelijk dikke zolen en dikke neuzen bedoel. Hou zelf meer van spitse neuzen met een dunne zool.

Bij de nieuwe collectie zat ook 1 paar Santoni om van te kwijlen. Maarja die pas volgende maand aan de beurt, helaas!

guest45

• Gast
Santoni - Deel I
Reactie #162 Gepost op: 18 februari 2005 - 13:09:59
Als ik nog iets leuks tegen kom moet het niet al te veel kosten namelijk...ik ga komend jaar studeren en dan heb ik mijn geld hard genoeg nodig. Die van mij waren niet in de aanbieding.....mocht ik echter in de uitverkoop nog tegen iets aanlopen.... :lol:

Vielen die van jou ook al zo groot? normaal draag ik een maat 9 (andere merken) en deze santoni's waren 7.5 :roll:

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel I
Reactie #163 Gepost op: 18 februari 2005 - 13:15:25
ik heb ook 7,5 gehaald, maar mijn probleem is dat mijn linkervoet goed zat maar mijn rechter eigenlijk ietsjes te los. Maar normaal heb ik maat 42 van schoenen dus komt redelijk overeen.

Volgens de verkoper valt dit model inderdaad iets groter (halve maat) want schoenspanners maat 42 passen er net in.

Vraagje: is dit op te lossen door bijv. iets dikkere sokken of desnoods een zooltje, of is dat een doodszonde :wink: ? Hiermee bedoel ik dus het probleem met de rechtervoet

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel I
Reactie #164 Gepost op: 18 februari 2005 - 13:29:36
Erg mooie schoenen. Vooral die lichte kleur neus is er erg tof.