Auteur Topic: Santoni  (1766496 keer gelezen)

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1770 Gepost op: 03 maart 2006 - 20:02:51
Citaat van: "f430"
Mooie schoentjes man  :!:

Merci, en ze zitten ook heerlijk (nog aan het indragen). Sluiten echt nog beter aan dan m'n C&J's. Echt compleet om de voet zonder te knellen. M'n C&J's moesten op de wreef nog wat meegeven. Al weet ik nog niet of ik net zo lang op de Santoni's zal kunnen lopen.

Ben dan ook benieuwd welke Santoni-leest dit is, wel handig om te weten voor de volgende ;)

Maar absoluut blij met deze (bruine) aankoop, staan ook prima onder (de betere) jeans :)

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1771 Gepost op: 03 maart 2006 - 21:18:20
Citaat van: "Fastcruiser"

Ben dan ook benieuwd welke Santoni-leest dit is, wel handig om te weten voor de volgende ;)

Mooie smalle leest in ieder geval. Ik ga morgen even kijken naar de nieuwe collectie(s)..

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1772 Gepost op: 03 maart 2006 - 21:26:39

Mooie smalle leest in ieder geval. Ik ga morgen even kijken naar de nieuwe collectie(s)..

Waaro? Weet niet of ze al overal staan...

Mocht je ergens de "Elios" tegenkomen (2006 limited edition en ERG mooi... heb alleen helaas de folder, waar ook de 7021 toevallig instaat) laat me het ff weten (met de prijs ;))

Aaron

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1773 Gepost op: 03 maart 2006 - 21:48:37

Mocht je ergens de "Elios" tegenkomen (2006 limited edition en ERG mooi... heb alleen helaas de folder, waar ook de 7021 toevallig instaat) laat me het ff weten (met de prijs ;))

Weet je waar ik een catalogus met modellen kan vinden? Ik wil over een paar maanden een tweede paar santoni's aanschaffen, maar ik heb nog geen idee welke dat worden.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1774 Gepost op: 03 maart 2006 - 21:55:04
Citaat van: "thmeky"
Weet je waar ik een catalogus met modellen kan vinden? Ik wil over een paar maanden een tweede paar santoni's aanschaffen, maar ik heb nog geen idee welke dat worden.

Bij de dealer? Ik kreeg hem mee toen ik ze aanschafte, maar misschien ook wel als je er gewoon om vraagt.

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1775 Gepost op: 03 maart 2006 - 22:07:29
Verdraaid mooie monkstrap Fastcruiser, mijn complimenten 8)
Sailing, an expensive way to travel for free"

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1776 Gepost op: 03 maart 2006 - 22:43:53

Hoe ziet die schoen er uit dan? Want als ik een aantal Santoni's zie in een winkel, kan ik niet zien hoe dat model heet (hoogstens op de doos die ergens achter staat ofzo  :D )

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1777 Gepost op: 04 maart 2006 - 11:25:32
Hoe ziet die schoen er uit dan? Want als ik een aantal Santoni's zie in een winkel, kan ik niet zien hoe dat model heet (hoogstens op de doos die ergens achter staat ofzo  :D )

Wholecut (2 keer 3 vetergaatjes), ongeveer zelfde kleur/patina als de 7021.

Over de voorkant loopt een rij gaatjes alsof het een toecap is. Verder heeft het leer wat "littekens" wat een heel apart effect is. Slanke leest.

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1778 Gepost op: 04 maart 2006 - 11:27:36
Volgens mij is het zo, maar dat weet ik niet 100% zeker, dat alle modellen, dus ook die met een naam, ook een nummer hebben. Dit nummer vind je aan de binnenzijde van de schoen, onder de enkel (met daarnaast een nummer voor de kleur en de breedte van de leest). Ons probleem is dat wij van schoenen die door Santoni een naam zijn gegeven het nummer pas kunnen achterhalen als we de desbetreffende schoen in handen hebben (liefst een aantal exemplaren, en kunnen vergelijken). Het is mogelijk dat dit  (het in de schoen gedrukt/geschreven zijn van een nummer) niet opgaat voor de Limiteds, maar dan nog geloof ik niet dat Santoni die schoenen geen nummer toekent. Lijkt me toch lastig met opslag en het afhandelen van orders, factureren, etc. Maar hier schiet jij op dit moment niet veel mee op. Je zou Beerens International (de agent voor Santoni in Nederland) eens kunnen bellen (die kunnen je misschien ook een brochure zenden). T 043-3500701.
esus saves, George Nelson withdraws!

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1779 Gepost op: 04 maart 2006 - 11:31:40
Hier m'n laatste aanwinst: de 7021. Gekocht in Aachen.

Supermooi! volgens mij zo ongeveer hetzelfde patina als ik ook op een paar heb geloof ik.
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1780 Gepost op: 06 maart 2006 - 20:52:54
Ik ben toch steeds geiler aan het worden op dit model, weet nog niet welke kleur ik mooier vind. De linker heb ik al eens bij Pauw in m'n handen gehad, maar de rechter is ook wel aardig

De linker is trouwens niet zwart, maar een heel mooi aubergine kleurtje.
This, madame, is Versailles.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1781 Gepost op: 06 maart 2006 - 20:54:26
You need to get yourself a girl, mate!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII