Citaat van: "gianni"Kan iemand mij vertellen waar ik santoni in croco kan kopen.Zie in de folder een zeer mooi model staan.Maar waar ik ik die zien.Ben afgelopen weekend in eindhoven geweest. Veel in Croco te zien en genoeg moois maar ik zoek die santoni uit de folder halfhoog.santoni in leder is ook erg mooi maar loopt in mijn Branche elke kandidaat makelaar tegenwoordig op.ik wil graag iets anders.Oger in amsterdam heeft ze ook niet meer.graag een reactie.Ik zou bellen met de Santoni agent voor nederland, Beerens International. De eigenaar, Pieter Beerens, kan je precies vertellen welk model je waar kunt vinden. Voor de contactgegevens even zoeken hier, kan ze zo snel niet vinden. Succes!
Kan iemand mij vertellen waar ik santoni in croco kan kopen.Zie in de folder een zeer mooi model staan.Maar waar ik ik die zien.Ben afgelopen weekend in eindhoven geweest. Veel in Croco te zien en genoeg moois maar ik zoek die santoni uit de folder halfhoog.santoni in leder is ook erg mooi maar loopt in mijn Branche elke kandidaat makelaar tegenwoordig op.ik wil graag iets anders.Oger in amsterdam heeft ze ook niet meer.graag een reactie.
Gaat echt alles via deze agent?
Citaat van: "Eli"Gaat echt alles via deze agent?Voor zover ik weet wel. Santoni houdt daar redelijk strict de hand aan. Hij kent ook ontzettend veel zaken uit het hoofd en wie welke collectie heeft. In het systeem kan hij op vrij veel zoeken, volgens mij ook op leest. Altijd handig als je weet welke leest het beste bij je voeten past.
Jaja, Sergio levert zinnige bijdragen
vd Assem in Rotterdam heeft een limited edition in krokodil.
mooie schoen , ben alleen geen liefhebber van die hele dikke zool