*note to self: 'niet te snel met Heinzelmann in discussie treden'.
Niet bang zijn hoor!
Niks mis met een goeie discussie, met argumenten en feitelijkheden overtuig je me in het geval ik dat niet ben, maar ik probeer altijd al om geen beweringen te doen die ik niet kan staven en bemoei me niet met zaken waar ik geen verstand van heb.
Bovendien –ook niet onbelangrijk om te weten– gaat het mij nimmer om de man maar altijd –slechts– om de bal!
Niks om je zorgen over te maken dus: als je het bij het rechte eind hebt zal ik dat direct erkennen.
Sterker nog: dat is nu één van de manieren waarop ik mijn 'kennis' bouw!
In mijn opinie –die ik ook altijd als zodanig herkenbaar wil laten zijn:
subjectief– is dat een aan te bevelen methode, omdat ik weet dat 'ie voor mezelf erg goed werkt.
Maar daar hoeft natuurlijk verder niemand zich wat van aan te trekken.
Feiten zijn echter niet hetzelfde als opinies en inhoudelijke discussies zijn geen gezellig gebabbel, praatjes voor de vaak of wedstrijdjes vèrspugen.
Dat wordt –zeker op de interwebs– nog wel eens over het hoofd gezien, is ook iets 'van deze tijd', maar maakt het een en ander er niet altijd makkelijker of prettiger op.
Nogmaals: ik kom hier niet om te kissebissen, te twisten of om anderen de loef af te steken, ik hoop dat dat duidelijk is, want ik zou het vervelend vinden als die indruk mocht ontstaan.
Wat mij betreft, en in alle vrindschappelijkheid: Klaar!