Auteur Topic: Den Haag  (99228 keer gelezen)

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #180 Gepost op: 04 januari 2008 - 23:19:18
Houd 12 januari maar vrij voor een dagje Den Haag; dit is te leuk:

http://www.langlaufchamp.nl/
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #181 Gepost op: 04 januari 2008 - 23:55:56
Citaat van: "Camiceria"
Houd 12 januari maar vrij voor een dagje Den Haag; dit is te leuk:

http://www.langlaufchamp.nl/

Doe jij mee dan ?  :lol:
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #182 Gepost op: 05 januari 2008 - 10:25:45
Zo snel mogelijk eindigen en dan aan die jagermeister bar gaan hangen, heb je dat spul gezien :?:  :D

beau brummel

• Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #183 Gepost op: 02 juli 2008 - 13:03:26
Voor mij is in Den Haag maar één deskundig en fatsoenlijk adres: F.G. van den Heuvel late Vogels (late is de betekenis van "voorheen"). Ik hoop niet dat hierdoor een hordeloop ontstaat van undesirables die niet in de doelgroep van deze traditionele winkel passen.Dus alsjeblieft niet het Suit Supply volk (yuppen die in hun eerste stage- of medewerkersjaar zitten) of de bellied vastgoedboys zonder smaak en goede manieren.

Kom je bij Van den Heuvel en klikt jouw smaak met die man de winkel, dan blijf je je hele leven Van den Heuvel trouw: in de keuze van kleurencombinaties, overhemden, bepaalde stijl overhemden en boorden, dassen, (halfmaat) pakken, jasjes, kousen, overjassen en avondkleding.

Wat mij betreft is Van den Heuvel het Nederlandse equivalent van New & Lingwood (Eton, London, Oxford & Cambridge): eenmaal met de stijl van Van den Heuvel vertrouwd, blijf je die trouw. Laat je je in het buitenland verleiden tot incidentele aankopen bij Charvet, Brioni, Angelo, Lanvin, Hermès, Aquascutum, dan ontdek je bij thuiskomst, dat de kleurstelling, of de snit, heel subtiel vloekt met de rest van je zorgvuldig opgebouwde en vertrouwde garderobe.

Kortom: voor wie mij begrijt, neemt een kijkje bij Van de Heuvel op het Tournooiveld in Den Haag. Voor alle anderen zou ik zeggen: blijf alsjeblieft weg, want de winkel is relatief klein.

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #184 Gepost op: 02 juli 2008 - 13:19:09
Blijf jij alstublieft weg, dan houden we het relatief gezellig....

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #185 Gepost op: 02 juli 2008 - 13:25:46

Verklaar je nader,Fay.
 :lol:

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #186 Gepost op: 02 juli 2008 - 13:27:19
Ik begrij er geen snars van, maar ik vind het wel een mooie spampost. Vooral die subtiel vloekende snit klinkt buitengemeen boeiend.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #187 Gepost op: 02 juli 2008 - 13:37:25

topsmiley dit! 8)

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #188 Gepost op: 02 juli 2008 - 14:41:22
Iemand die vindt dat hij mensen meteen kan categoriseren en denkt te moeten kunnen zeggen dat sommige mensen ergens weg moeten blijven heeft het te hoog in z'n bol zitten volgens mij.

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Den Haag
Reactie #189 Gepost op: 02 juli 2008 - 14:42:18
Citaat van: "beau brummel"
Voor mij is in Den Haag maar één deskundig en fatsoenlijk adres: F.G. van den Heuvel late Vogels (late is de betekenis van "voorheen"). Ik hoop niet dat hierdoor een hordeloop ontstaat van undesirables die niet in de doelgroep van deze traditionele winkel passen.Dus alsjeblieft niet het Suit Supply volk (yuppen die in hun eerste stage- of medewerkersjaar zitten) of de bellied vastgoedboys zonder smaak en goede manieren.

Kom je bij Van den Heuvel en klikt jouw smaak met die man de winkel, dan blijf je je hele leven Van den Heuvel trouw: in de keuze van kleurencombinaties, overhemden, bepaalde stijl overhemden en boorden, dassen, (halfmaat) pakken, jasjes, kousen, overjassen en avondkleding.

Wat mij betreft is Van den Heuvel het Nederlandse equivalent van New & Lingwood (Eton, London, Oxford & Cambridge): eenmaal met de stijl van Van den Heuvel vertrouwd, blijf je die trouw. Laat je je in het buitenland verleiden tot incidentele aankopen bij Charvet, Brioni, Angelo, Lanvin, Hermès, Aquascutum, dan ontdek je bij thuiskomst, dat de kleurstelling, of de snit, heel subtiel vloekt met de rest van je zorgvuldig opgebouwde en vertrouwde garderobe.

Kortom: voor wie mij begrijt, neemt een kijkje bij Van de Heuvel op het Tournooiveld in Den Haag. Voor alle anderen zou ik zeggen: blijf alsjeblieft weg, want de winkel is relatief klein.

Is de winkel zo klein of jouw ego zo groot?

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #190 Gepost op: 02 juli 2008 - 14:42:38
Ach,gewoon spam. :wink:

Dantès

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #191 Gepost op: 02 juli 2008 - 16:39:08
Ik kan die nick van je, Beau (Brummell is overigens met dubbel ll) maar moeilijk verenigen met zo'n ouwe lullen zaak als Van Den Heuvel.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #192 Gepost op: 02 juli 2008 - 16:44:22

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #193 Gepost op: 02 juli 2008 - 17:04:45
:lol:

Mikey Fuoco