Voor mij is in Den Haag maar één deskundig en fatsoenlijk adres: F.G. van den Heuvel late Vogels (late is de betekenis van "voorheen"). Ik hoop niet dat hierdoor een hordeloop ontstaat van undesirables die niet in de doelgroep van deze traditionele winkel passen.Dus alsjeblieft niet het Suit Supply volk (yuppen die in hun eerste stage- of medewerkersjaar zitten) of de bellied vastgoedboys zonder smaak en goede manieren.
Kom je bij Van den Heuvel en klikt jouw smaak met die man de winkel, dan blijf je je hele leven Van den Heuvel trouw: in de keuze van kleurencombinaties, overhemden, bepaalde stijl overhemden en boorden, dassen, (halfmaat) pakken, jasjes, kousen, overjassen en avondkleding.
Wat mij betreft is Van den Heuvel het Nederlandse equivalent van New & Lingwood (Eton, London, Oxford & Cambridge): eenmaal met de stijl van Van den Heuvel vertrouwd, blijf je die trouw. Laat je je in het buitenland verleiden tot incidentele aankopen bij Charvet, Brioni, Angelo, Lanvin, Hermès, Aquascutum, dan ontdek je bij thuiskomst, dat de kleurstelling, of de snit, heel subtiel vloekt met de rest van je zorgvuldig opgebouwde en vertrouwde garderobe.
Kortom: voor wie mij begrijt, neemt een kijkje bij Van de Heuvel op het Tournooiveld in Den Haag. Voor alle anderen zou ik zeggen: blijf alsjeblieft weg, want de winkel is relatief klein.