Auteur Topic: Den Haag  (99234 keer gelezen)

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #105 Gepost op: 02 januari 2006 - 20:51:55
Vind de etalages in DH er meestal wel prima uitzien eigenlijk. Ze hebben aardig wat goede schoenen -> veel C&J, maar mij zul je er dus niet meer binnen zien.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #106 Gepost op: 03 januari 2006 - 02:33:43
Vandaag even bij Pelger binnen geweest voor een pak, maar niet echt geslaagd. Personeel vond ik wel ok.
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #107 Gepost op: 04 januari 2006 - 18:12:55
Ben er vanmiddag nog binnen geweest in den haag.Is groter als rotterdam filiaal.

Mr Mundo

• Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #108 Gepost op: 28 januari 2006 - 00:04:53
Ik kom al jaren bij Hoogenweegen en Rouwers op het Noordeinde in Den Haag. Prachtig spul. Ook Etro shirts.  Bediening is erg vriendelijk. Hebben een neus voor mooie spullen. Recent ook een overhemd daar gekocht van het Portugese merk Pinho Viera. Is nog niet zo lang op de markt. Geweldige look! Aanrader die winkel

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #109 Gepost op: 28 januari 2006 - 08:37:24
Citaat van: "Mr Mundo"
Hoogenweegen en Rouwers

dat vind ik nou ook echt een hele leuke winkel! nog niets gekocht want etro vind ik bijv leuk om naar te kijken maar niet bij mijzelf passen. maar de mensen die daar in de winkel staan zijn gewoon ontzettend relaxed! heb t idee dAt ze ook echt 'trots' zijn op hun winkel en collectie; een soort oprecht enthousiasme! laat ik vandaag nou in dh zijn, maar even langslopem straks

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #110 Gepost op: 28 januari 2006 - 10:33:52
Is dat die winkel waar je redelijk ver naar achteren kunt lopen? beetje L vorm?
Sailing, an expensive way to travel for free"

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #111 Gepost op: 29 januari 2006 - 13:32:26
Citaat van: "Vodka"

Daar tegenover de Longchamps winkel op de hoek. Gister even binnen gewandeld -> heel leuk weer idd! Leuke mensen!

HotFudge

• Gast
Den Haag
Reactie #112 Gepost op: 29 januari 2006 - 18:12:29
Citaat van: "Camiceria"
Citaat van: "Vodka"

Daar tegenover de Longchamps winkel op de hoek. Gister even binnen gewandeld -> heel leuk weer idd! Leuke mensen!

O was je gisteren in DH, dacht al dat ik je zag lopen :roll:

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #113 Gepost op: 29 januari 2006 - 18:30:37
Zou heel goed kunnen idd - met een vrouwtje aan de arm.

Kan trouwens ook iemand anders zijn geweest want er liep in de Lifestyle een kopietje rond (of ik kopie van hem) - ook getailleerd husky jasje etc...

Tofuburger

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #114 Gepost op: 29 januari 2006 - 18:30:48
Bij Via Andres (Moda per Uomo) geweest. Dit is het voormalige Hardies. Ze lijken zich, met name qua jasjes, helemaal op het glimmende bamboe (natuurlijk polyester) te hebben gestort. Het personeel heeft een salescursus per stamcellen ingespoten gekregen.
een vlees, geen vis

HotFudge

• Gast
Den Haag
Reactie #115 Gepost op: 29 januari 2006 - 19:15:22

Kan trouwens ook iemand anders zijn geweest want er liep in de Lifestyle een kopietje rond (of ik kopie van hem) - ook getailleerd husky jasje etc...

Vandaag liep er ook een lookalike van je in DH rond...

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #116 Gepost op: 29 januari 2006 - 19:54:06
lekker is dat

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Den Haag
Reactie #117 Gepost op: 30 januari 2006 - 00:23:10
Citaat van: "HotFudge"

Vandaag liep er ook een lookalike van je in DH rond...

Daar gaat je zorgvuldig opgebouwde stijl!
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #118 Gepost op: 31 maart 2006 - 20:42:56
Vandaag even op de Fred geweest. Het aanbod aan Santoni bij Nolten viel wat tegen en die van C&J was wel heel teleurstellend: Twee monks en een Brogue met heftige, ik denk goodyear welted zool, maar dan met een extra volledig gehard rubber ding eronder (in het groen :roll: ).

Wel leuk was het bij paagman die zijn collectie Mont Blanc aan het uitbreiden is, dus naast een aantal pennen nu ook een aantal Manchetknopen en er word aanstalten gemaakt met een leder collectie. Dus agenda's en portefuilles.
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #119 Gepost op: 22 juni 2006 - 23:47:17
Vanavond even door de stad gelopen, en ik zag een winkel waar ze kiton verkopen (en sale hadden) alleen was deze op koopavond gesloten. Heeft iemand ervaring met deze winkel? (iets met m.... en m..... naam vergeten). hij zit tegenover de steltman met het zilver (dus niet de horloges op de hoogstraat maar bij dat plein)
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]