Auteur Topic: Den Haag  (99233 keer gelezen)

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #150 Gepost op: 17 juli 2006 - 13:08:55
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Er zit aan het einde van de denneweg, dus bij des indes, ook een zaak die senso heet (http://www.sensofashion.com/). Ze hebben daar wat italiaanse merken, maar de sale was niet zo heel boeiend. Wel hing er een mooi pak van een voor mij onbekend merk, Juvenis. Het was ongeplakt en zat erg mooi cttb. Maar als je wat meer mode wilt is het zeker een aardige zaak, ze hebben ook loro Piana mtm pakken vanaf ongeveer 1400.
Ook is er bij de Mulberry een sale met 50% op veel leer dingen.. Dus ook wel de moeite waard.

Ik heb twee pakken van Juvenis en ben er erg tevreden over, goede kwaliteit en pasvorm!
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #151 Gepost op: 17 juli 2006 - 16:41:35
Citaat van: "giuliano"

Ik heb twee pakken van Juvenis en ben er erg tevreden over, goede kwaliteit en pasvorm!

Dan zou ik als je in de buurt bent daar eens langs gaan, ze hebben er veel van die pakken met aardige kortingen..
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Guabello

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #152 Gepost op: 18 november 2006 - 23:31:58
Cipriani bij het Kurhaus..

Santoni, zileri, seraphin...

Jason

• Gast
Den Haag
Reactie #153 Gepost op: 15 januari 2007 - 23:51:05
Ik lees net even op http://www.fgvandenheuvel.com/. Zo mooi..

Citaat
Sokken

De sokkencollectie van de Firma F.G.van den Heuvel kent vier lengtes, te weten de korte sok (anklet), de lange sok (driekwart tot onder de knie), de overknee (bijv. bij knickerbocker of Plus Four bij het jagen, skieen, wandelen of vissen) en sokken met een kuitlengte (Half Hose).
De laatste twee modellen zijn uitsluitend in wol verkrijgbaar, De korte en de lange sok zijn zowel in wol, al dan niet versterkt met nylon, als in katoen verkrijgbaar. In beide lengtes is een grote keuze in effen, ruiten en fantasie dessins zoals visgraat en birdseye.

De tekst op die site is van een kwaliteit nederlands die bijna is uitgestorven, ze hebben een wollen sok voor onder de Plus Four alsof het niets is.. ik ga maar een keer naar den haag speciaal voor deze winkel. Is iemand hier weleens binnen geweest, zoja hoe is het? Besef dat dit de Pauw Mannen van vroeger tijden is.

Looking to improve

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #154 Gepost op: 16 januari 2007 - 10:59:53
Citaat van: "Jason"
Ik lees net even op http://www.fgvandenheuvel.com/. Zo mooi..

Citaat
Sokken

De sokkencollectie van de Firma F.G.van den Heuvel kent vier lengtes, te weten de korte sok (anklet), de lange sok (driekwart tot onder de knie), de overknee (bijv. bij knickerbocker of Plus Four bij het jagen, skieen, wandelen of vissen) en sokken met een kuitlengte (Half Hose).
De laatste twee modellen zijn uitsluitend in wol verkrijgbaar, De korte en de lange sok zijn zowel in wol, al dan niet versterkt met nylon, als in katoen verkrijgbaar. In beide lengtes is een grote keuze in effen, ruiten en fantasie dessins zoals visgraat en birdseye.

De tekst op die site is van een kwaliteit nederlands die bijna is uitgestorven, ze hebben een wollen sok voor onder de Plus Four alsof het niets is.. ik ga maar een keer naar den haag speciaal voor deze winkel. Is iemand hier weleens binnen geweest, zoja hoe is het? Besef dat dit de Pauw Mannen van vroeger tijden is.

Absoluut een keer gaan! 't Is een bijzondere ervaring. Besef echter dat je er niet kunt 'rondkijken' zoals in een andere winkel. Bij Van den Heuvel word je nog echt bediend: jij geeft aan wat je (ongeveer) zoekt en de winkelbediende is behulpzaam bij het maken van een keus.

MtB
Waar zal ik nu eens niet op reageren...

Jason

• Gast
Den Haag
Reactie #155 Gepost op: 16 januari 2007 - 13:51:50
Een paar sokken en een nieuw rokhemd dan maar..

Napoleon

• Gast
Den Haag
Reactie #156 Gepost op: 16 januari 2007 - 13:55:21
heeft iemand ervaring met de maatshirts e/of pakken daar?

var

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #157 Gepost op: 21 mei 2007 - 23:55:55
Ik ben vrijdag voor het eerst sinds een tijdje weer eens in Den Haag... Kan iemand me een paar tips geven over straatjes waar ik in ieder geval even door moet lopen?

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #158 Gepost op: 22 mei 2007 - 09:07:10
Citaat van: "var"
Ik ben vrijdag voor het eerst sinds een tijdje weer eens in Den Haag... Kan iemand me een paar tips geven over straatjes waar ik in ieder geval even door moet lopen?

wat dacht je van Papestraat (7)? :P

var

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #159 Gepost op: 22 mei 2007 - 12:33:20
Ja, ok, maar dat was wel een inkoppertje zeg  :roll:   :wink:

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #160 Gepost op: 21 juni 2007 - 16:58:13
Iemand nog naar Den Haag vanavond?

http://www.puurdenhaag.com/

Shoppen tot 00:00 uur!  :P

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #161 Gepost op: 21 juni 2007 - 17:45:04
Citaat van: "Mikey Fuoco"

Ik ben er sowieso, maar niet voor het koopfestijn.. :)  Lijkt me ook niks met dit weer..
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #162 Gepost op: 21 juni 2007 - 17:48:55
Grappig is dat voor alle winkels.

Napoleon

• Gast
Den Haag
Reactie #163 Gepost op: 21 juni 2007 - 18:19:52
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Citaat van: "Mikey Fuoco"

Ik ben er sowieso, maar niet voor het koopfestijn.. :)  Lijkt me ook niks met dit weer..
heerlijk weer hier

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Den Haag
Reactie #164 Gepost op: 21 juni 2007 - 20:27:44
Hier ook HEERLIJK...
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'