Auteur Topic: Jeans  (961645 keer gelezen)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Jeans
Reactie #3555 Gepost op: 28 augustus 2025 - 11:25:18
Dan zou ik eerder voor arket gaan.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3556 Gepost op: 28 augustus 2025 - 11:36:32
Krijg mijn Uniqlo's niet versleten. (Maar ze hebben ook weinig te lijden bij mij.)

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3557 Gepost op: 28 augustus 2025 - 11:39:07
Dan zou ik eerder voor arket gaan.

Ja, ziet er ook goed uit. Volgende keer daar heen.

Linger

• Gebruiker
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Reactie #3558 Gepost op: 28 augustus 2025 - 12:22:50
Van uniqlo naar hardcore japanse denim is een beste stap. Online is er meer keuze (care of carl, norsestore enzo) en offline heb je alles al genoemd, maar je kunt ook nog denken aan nudie jeans en denham in amsterdam.  En er is ook niets mis met Levi's trouwens.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3559 Gepost op: 28 augustus 2025 - 12:25:09
Krijg mijn Uniqlo's niet versleten. (Maar ze hebben ook weinig te lijden bij mij.)

Heb je die U er ook afgehaald?

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3560 Gepost op: 28 augustus 2025 - 12:45:34
Van uniqlo naar hardcore japanse denim is een beste stap. Online is er meer keuze (care of carl, norsestore enzo) en offline heb je alles al genoemd, maar je kunt ook nog denken aan nudie jeans en denham in amsterdam.  En er is ook niets mis met Levi's trouwens.

ik heb wel wat vintage (80s/90s made in usa) levi's.
moderne spul is wat hit or miss..

misschien red tornado of bronson mfg. qua prijs klein stapje boven uniqlo, kwaliteit stuk beter.

de huislijn van TdN ook prima. De 'Penn' bevalt mij qua fit wel.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3561 Gepost op: 28 augustus 2025 - 12:49:22
Heb je die U er ook afgehaald?

Zit niks op. En ik knoop hem ook niet om m'n hoofd.

Casper

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3562 Gepost op: 28 augustus 2025 - 12:57:06

Ik draag de afgelopen 15 jaar eigenlijk al raw denim van A.P.C., Jean Shop, LVC, Atelier Ladurance (das ff tijdje geleden), tot Momotaro en Pure Blue Japan. Laatste tijd echter Uniqlo omdat de pasvorm gewoon prima was voor 50 euro. Inmiddels flink op uitgekeken.

Bronson kan ik wel eens proberen ja. Ik laatst nog wat van hun tubular shirts gekocht. Ben wel over dat merk te spreken. Maar vind het ook wel tof om een Studio D'artisan oid te halen.

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #3563 Gepost op: 28 augustus 2025 - 13:13:46
Ik draag de afgelopen 15 jaar eigenlijk al raw denim van A.P.C., Jean Shop, LVC, Atelier Ladurance (das ff tijdje geleden), tot Momotaro en Pure Blue Japan. Laatste tijd echter Uniqlo omdat de pasvorm gewoon prima was voor 50 euro. Inmiddels flink op uitgekeken.

Bronson kan ik wel eens proberen ja. Ik laatst nog wat van hun tubular shirts gekocht. Ben wel over dat merk te spreken. Maar vind het ook wel tof om een Studio D'artisan oid te halen.
Sugercane, fullcount, studio d'artigan is wel top spul. Wilde ik kopen, maar heb 3 paar jeans (ecru, washed en bijna zwart) en draag ze te weinig om er nog een paar bij te kopen.

Linger

• Gebruiker
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Reactie #3564 Gepost op: 28 augustus 2025 - 14:19:08
Don't don't don't don't believe the hype - tja, ik wel, en heb dus toch een iron heart gekocht, en die zijn de bom hoor, de 21oz is prima draagbaar, pasvorm uitstekend, en pijpen worden standaard te lang geleverd zodat je ze op maat kunt laten maken. Doet arborator gratis.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3565 Gepost op: 28 augustus 2025 - 14:25:13

Weekendje london (clutch cafe, son of a stag), parijs (jinji, superstitch)  of berlijn (burg&shield) plannen anders.. Live passen is met denim toch vaak het fijnst.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3566 Gepost op: 28 augustus 2025 - 14:25:29
Ik ben al jaren bezig iets japans in te dragen.
live and let die

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3567 Gepost op: 28 augustus 2025 - 14:38:40
Ik ben al jaren bezig iets japans in te dragen.

kun je ook iemand anders laten doen: https://www.vinted.nl/items/6821831866-fullcount-1101?referrer=catalog

maar dan net zo goed made in usa 501's  voor een paar tientjes

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3568 Gepost op: 28 augustus 2025 - 15:16:59
Gekkies.

Casper

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3569 Gepost op: 28 augustus 2025 - 15:46:14
Don't don't don't don't believe the hype - tja, ik wel, en heb dus toch een iron heart gekocht, en die zijn de bom hoor, de 21oz is prima draagbaar, pasvorm uitstekend, en pijpen worden standaard te lang geleverd zodat je ze op maat kunt laten maken. Doet arborator gratis.

Ter plekke? Die Iron Hearts zijn one wash toch? Niet dat ik eerst shrink to fit, pasvorm eindelijk op orde heb en dan terug naar Haarlem moet.

@Clay thanks voor de suggesties. Blijf liever in NL