Wat zijn tegenwoordig nou de goede denim winkels in NL?
Ik draag eigenlijk al een jaar of 7 dezelfde slim straight selvedge van Uniqlo. Elke zomer without fail beginnen de er gaten in te vallen en is mijn telefoon zo scherp in mijn broekzak gesleten dat mijn vrouw stelt dat ik deze broek niet meer met goed fatsoen aankan.50 euro naar de uniqlo brengen en ik kan er weer tegenaan. Ik stond daarnet bij het stoplicht tussen al het ander kantoorgepeupel en werd ineens een stuk minder gecharmeerd door mijn raw slim-straight broek die van een afstandje niet te onderscheiden is tussen de zee van veel te strakke blauwe chinos.
Japanse denim online kopen is bij alleen nog nooit in 1x goed gegaan. Returns zijn tegenwoordug zelden gratis, dus ik ga liever even passen als het ff kan.
- TDN lijkt tegenwoordig redelijk afgestapt van japanse denim. Laatste keer dat ik in hun zaak aan de elandsgracht stond zei de eigenaar dat het ook niet super meer verkoopt.
- Arborator zit geloof ik in haarlem. Prima optie, alleen niet een stad waar ik vaak kom.
- Store du nord in Den Haag kan ook. Op hun website zijn alleen heel veel maten uitverkocht.
- Rode Winkel in Utrecht kan. Maar als ik me er bij neerleg dat ik 300 euro aan een broek ga uitgeven, dan vind ik een LVC of Benzak weer een beetje jammer.
- Frans Boone is te ver weg.
Mis ik nog iets?