Auteur Topic: Jeans  (961664 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #300 Gepost op: 17 september 2005 - 20:26:30
Citaat van: "Jason"
Ik heb vanmiddag een supermooie acne jeans gepast bij beljon in de witte de withstraat. voor het eerst was ik echt onder de indruk van jeans. mooie smalle pijpen, mooie stof. nog niet gekocht maar volgende maand misschien wel.
De website van acne jeans.

www.acnejeans.com

Jason

• Gast
Jeans
Reactie #301 Gepost op: 17 september 2005 - 21:13:46
ik ben er door die post van jou opgekomen hoor robijnen zondag....  :wink:
de winkel zit aan het begin van de witte de with, dus aan de kant van het oogziekenhuis, niet aan de kant van westblaak. schuin tegenover marlies dekkers. maar het is geen straf om door de straat te moeten lopen.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #302 Gepost op: 17 september 2005 - 21:53:41
ik ben er door die post van jou opgekomen hoor robijnen zondag....  :wink:
de winkel zit aan het begin van de witte de with, dus aan de kant van het oogziekenhuis, niet aan de kant van westblaak. schuin tegenover marlies dekkers. maar het is geen straf om door de straat te moeten lopen.

Dinsdag  :wink:
This, madame, is Versailles.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #303 Gepost op: 18 september 2005 - 16:16:15
maar het is geen straf om door de straat te moeten lopen.

Nou, jij liever dan ik! Tuigbuurt! ;)
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #304 Gepost op: 19 september 2005 - 19:35:08
Citaat van: "Merlino"
maar het is geen straf om door de straat te moeten lopen.

Nou, jij liever dan ik! Tuigbuurt! ;)
Ik ga er morgen evenlangs en bang ben ik niet :lol: Vroeger was het er wel anders maar nu niet meer.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Jeans
Reactie #305 Gepost op: 20 september 2005 - 14:46:23
Nou jullie zullen het niet geloven, maar Nexus heeft zijn eerste stap in de jeanswereld gewaagd vandaag ;)

Even een Levi's Store binnen gelopen en wat 501's e.d. gepast. Nou, ze vallen allemaal niet mooi, heel wat modellen gehad, maar niet slank genoeg (pijpen a la Austin Powers zowat, of juist weer te slank rond de bovenbenen).

Mislukte missie dus :)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #306 Gepost op: 20 september 2005 - 15:12:02
Citaat van: "Nexus"
Nou jullie zullen het niet geloven, maar Nexus heeft zijn eerste stap in de jeanswereld gewaagd vandaag ;)

Even een Levi's Store binnen gelopen en wat 501's e.d. gepast. Nou, ze vallen allemaal niet mooi, heel wat modellen gehad, maar niet slank genoeg (pijpen a la Austin Powers zowat, of juist weer te slank rond de bovenbenen).

Mislukte missie dus :)

Hoe slank wil je dan dat een spijkerbroek zit? Ik denk niet dat je ooit dezelfde pasvorm kan vinden als bijvoorbeeld Incotex dat heeft.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #307 Gepost op: 20 september 2005 - 15:14:17
Heb een girbeaud die smal is, zal straks eens meten..Acne jeans valt ook vrij smal..

En natuurlijk de J21(toch) van Armani, maar die is weer legging strak aan de pijpen :shock:

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #308 Gepost op: 20 september 2005 - 15:17:03
Citaat van: "ruby tuesday"
Heb een girbeaud die smal is, zal straks eens meten..Acne jeans valt ook vrij smal..

En natuurlijk de J21(toch) van Armani, maar die is weer legging strak aan de pijpen :shock:

Heeft Acne alleen heel erg bewerkte broeken met gaten en dergelijke of zitten er ook nog normale modellen tussen met effen kleuren of licht geschuurd?

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #309 Gepost op: 20 september 2005 - 16:09:34
heb het in verschillende winkels gezien, tijdschriften en internet. Daar viel me op dat ze bijna alleen mooie jeans hebben. Dus geen bewerkte etc.

Jason

• Gast
Jeans
Reactie #310 Gepost op: 20 september 2005 - 18:19:23
toevallig was ik ook bij levi's. en minder toevallig heb ik dezelfde conclusie als nexus moeten trekken. wel werd ik erg goed geholpen.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #311 Gepost op: 20 september 2005 - 18:27:59
Er zal voor nexus genoeg aan jeans te koop zijn die zijn smaak zijn.Even goed rond kijken en je vind genoeg van smal tot super smal :D

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #312 Gepost op: 20 september 2005 - 18:28:35
Wat ik al tegen je zei, Nexus -> gewoon zeggen dat je een smalle jeans zoekt. Ik ben ervan overtuigd dat er nog 100en in magazijntjes achter liggen omdat ze die dingen aan de straatstenen niet kwijt kunnen... Zo kwam ik aan mijn broekje iig (EUR 25,00 -> al 10 jaar in de sale ofzo)  :D
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #313 Gepost op: 20 september 2005 - 18:30:22
Citaat van: "Camiceria"
Wat ik al tegen je zei, Nexus -> gewoon zeggen dat je een smalle jeans zoekt. Ik ben ervan overtuigd dat er nog 100en in magazijntjes achter liggen omdat ze die dingen aan de straatstenen niet kwijt kunnen... Zo kwam ik aan mijn broekje iig (EUR 25,00 -> al 10 jaar in de sale ofzo)  :D

Dat is inderdaad nog wel een goed idee om eens te proberen.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Jeans
Reactie #314 Gepost op: 20 september 2005 - 19:13:43
Gewoon bij de gemiddelde jeans achtige kledingwinkel?
Fashion can be bought. Style one must possess.