Auteur Topic: Jeans  (961646 keer gelezen)

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #225 Gepost op: 10 april 2005 - 20:01:34
Zo dacht ik er een jaar geleden ook over. Toen heb ik 'ns een spijkerbroek gekocht, vond het in het begin maar raar maar nu draag ik ze net zoveel als andere broeken en vind ze erg prettig!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #226 Gepost op: 10 april 2005 - 20:02:11
Ook ik draag weleens jeans of moleskine broeken vooral bij het jagen zijn ze erg handig.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Jeans
Reactie #227 Gepost op: 10 april 2005 - 20:03:10
Draag ze zelf alleen tijdens het klussen (schilderen, onderhoud aan de motor, etc.)
Fashion can be bought. Style one must possess.

bracco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #228 Gepost op: 10 april 2005 - 20:08:26
Citaat van: "Nexus"
Draag ze zelf alleen tijdens het klussen (schilderen, onderhoud aan de motor, etc.)

=D>  [-o<  goed zo nexus!

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #229 Gepost op: 10 april 2005 - 20:11:07
Daarnaast ben ik het helemaal met je eens dat vrouwenbillen in een spijkerbroek het beste uitkomen, en in rokjes natuurlijk! Ik hou niet zo van mantelpakken etc... Pakken zijn voor mannen imo!

bracco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #230 Gepost op: 10 april 2005 - 20:11:30
Citaat van: "gusto napolitano"
Ook ik draag weleens jeans of moleskine broeken vooral bij het jagen zijn ze erg handig.

maar een moleskine is iets heel anders vind ik, draag ik ook wel eens, maar vertel eens Gusto, in het dagelijks leven loop je toch niet voor gek in een spijkerbroek??

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #231 Gepost op: 10 april 2005 - 20:15:15
Je loop nooit voor gek in een spijkerbroek.

bracco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #232 Gepost op: 10 april 2005 - 20:17:12
het kan ook wel mooi zijn bij mannen maar ik zie toch het volgende voor me:

een bal met een spijkerbroek, beetje versleten, Roze trui en daaronder roze polo kraagje.

of

een zakenman op zondag, wit hemd met een te grote trui en vaak ook een te grote spijkerbroek.

of

Oger Lussink op Zondag (die draagt dan altijd een spijkerbroek, wel Borrelli - maat 60?-maar toch)

snappen jullie wat ik er eventueel tegen kan hebben? ik vind het ook mooi als je je een beetje afzet tegen andere mensen, de zwerver in de Leidschestraat draagt wellicht de zelfde spijkerbroek als jij....

bracco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #233 Gepost op: 10 april 2005 - 20:17:41
Citaat van: "gusto napolitano"
Je loop nooit voor gek in een spijkerbroek.

nee?  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

bracco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #234 Gepost op: 10 april 2005 - 20:19:04
sterker nog (heb even navraag gedaan) ik heb geen spijkerbroek.....komt dat even goed uit.  :)

Huey

• Gast
Jeans
Reactie #235 Gepost op: 10 april 2005 - 20:19:54
Citaat van: "bracco"
het kan ook wel mooi zijn bij mannen maar ik zie toch het volgende voor me:

een bal met een spijkerbroek, beetje versleten, Roze trui en daaronder roze polo kraagje.

of

een zakenman op zondag, wit hemd met een te grote trui en vaak ook een te grote spijkerbroek.

of

Oger Lussink op Zondag (die draagt dan altijd een spijkerbroek, wel Borrelli - maat 60?-maar toch)

snappen jullie wat ik er eventueel tegen kan hebben? ik vind het ook mooi als je je een beetje afzet tegen andere mensen, de zwerver in de Leidschestraat draagt wellicht de zelfde spijkerbroek als jij....

Wat ik de laatste tijd vaak draag is een donkere spijkerbroek met daarop een mooi overhemd. Barba of Borrelli ofzo. Werkt best goed qua look. Paar mooie schoenen eronder, mooie bijpassende riem en klaar. Misschien beetje balletjes look ook. Maar hoeveel balletjes lopen er rond met Santoni's en Barba overhemden :P

bracco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #236 Gepost op: 10 april 2005 - 20:22:02
Wat ik de laatste tijd vaak draag is een donkere spijkerbroek met daarop een mooi overhemd. Barba of Borrelli ofzo. Werkt best goed qua look. Paar mooie schoenen eronder, mooie bijpassende riem en klaar. Misschien beetje balletjes look ook. Maar hoeveel balletjes lopen er rond met Santoni's en Barba overhemden :P[/quote]

nou hier ben ik bang vrij veel... :lol:

bracco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #237 Gepost op: 10 april 2005 - 20:24:05
aan de andere kant, als je een heel smalle, met zoŽn mooie afwerking onderaan de pijp kunt vinden die echt perfect zit, tja misschien kan dat wel mooi zijn, met een paar donkerbruine BerlutiŽs en een mooi hemd, en een bodywarmer en een geblokte Hackett shawl en rood met groen Burlington sokken....

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #238 Gepost op: 10 april 2005 - 20:30:18
Citaat van: "Huey"
Wat ik de laatste tijd vaak draag is een donkere spijkerbroek met daarop een mooi overhemd. Barba of Borrelli ofzo. Werkt best goed qua look. Paar mooie schoenen eronder, mooie bijpassende riem en klaar. Misschien beetje balletjes look ook. Maar hoeveel balletjes lopen er rond met Santoni's en Barba overhemden :P

Check, same here! Nou ja, geen Borrelli nog (maar er is hoop oftewel nieuwe geldbron 8)) ...

bracco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #239 Gepost op: 10 april 2005 - 20:32:28
Citaat van: "Merlino"
Citaat van: "Huey"

Check, same here! Nou ja, geen Borrelli nog (maar er is hoop oftewel nieuwe geldbron 8)) ...

een nieuwe geldbron is altijd leuk...

Ik denk dat Borelli spijkerbroeken niet heel goed zijn hoor, misschien is levi (of hoe schrijf je het???) beter.