Auteur Topic: Jeans  (961643 keer gelezen)

guest45

• Gast
Jeans
Reactie #270 Gepost op: 11 april 2005 - 20:36:21
haha...ik mag volgend jaar pas een clubje maken :P ...JC Jeans ofzo  :P  :wink:

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #271 Gepost op: 12 april 2005 - 03:21:19
Citaat van: "Jacob"
Citaat van: "Camiceria"
Precies  :D  En hoeft echt geen slanke Levi's te zijn. Zie gemiddelde nederlander liever in jeans met mouwloos shirt (brrrr) dan te groot pak met vette -als in 'ik haal die knoop er nooit uit'-  das en spekzolen (arghh)...

Ja of gewoon een lekkere jeans met kapotte knie en grote capuchontrui van je jaarclub met bijpassende roze riem, maar wel met Santoni's he! :lol:

:shock:  :shock: A: 't gat in de jeans was erg fashionable (kan ik weten omdat ik pas nog een feest had van t AMFI :D ) B: capuchontrui was niet groot, maar klein, want C: was de dispuutstrui van me tjik en D: de riem was over nagedacht, E: Santoni's idd -> combineren maakt t leuk en bijzonder imho (iedereen kan met 10 mille bij Pauw binnen wandelen en er topn uitkomen...), F: begrijp niet dat mensen bitchen over t feit dat r studenten zijn op dit forum (jong geleerd is oud gedaan) en G: nooit een clubje kunnen regelen jongens? :wink:  :?
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Immanuel

• Gast
Jeans
Reactie #272 Gepost op: 12 april 2005 - 16:33:12
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #273 Gepost op: 12 april 2005 - 16:51:54
doe mij maar een  versace met scheuren, afgewassen en zwarte vuile vlekken of een hugo met verspatten op, en gaten erin...

Immanuel

• Gast
Jeans
Reactie #274 Gepost op: 12 april 2005 - 16:55:43
Citaat van: "ruby tuesday"
doe mij maar een  versace met scheuren, afgewassen en zwarte vuile vlekken of een hugo met verspatten op, en gaten erin...

STIJLVOL :-#

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #275 Gepost op: 12 april 2005 - 16:59:28
ja he :!:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #276 Gepost op: 14 september 2005 - 18:51:50
Wat is nu een beetje een leuke jeans voor deze wat oudere hippe forumer.Heb zelf al gezien nudie-d&g-replay-armani.

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #277 Gepost op: 14 september 2005 - 19:04:38
armani jeans is natuurlijk een duidelijke no-no. met z'n zilverkleurig logotje op je kontzak wil je niet gezien worden. Heb zelf meestal replay en een enkele seven for mankind. Beiden hebben vrijwel altijd een goede pasvorm.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Jeans
Reactie #278 Gepost op: 14 september 2005 - 19:12:19
Als ik zelf jeans zou kopen zou het 501 zijn, niks anders ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #279 Gepost op: 14 september 2005 - 20:00:29
Blue Blood jeans! Die hebben ook wat gekledere modellen. Girbeaud is ook mooi! En voor een smallere kortepijpen jeans: Acne jeans. Vrijwel onbekend bij het merendeel, maar volgens mij is dit een merk om in de gaten te houden! Bij Ceasare zag ik laatst een hele mooie slanke YSL rive gauche jeans! prijs viel mee, iets in de 200,-

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #280 Gepost op: 14 september 2005 - 20:06:32
blueblood vind ik 9 van de 10 keer ontzettend lompe pasvorm hebben. vooral rond de kont. lijkt wel voor dikke negerts gemaakt. En daarnaast lijkt 't logo erg op '88', favoriet bij neo-nazi's.
Overigens kan 't zijn dat de nieuwe collectie er beter uitziet hoor, m'n ervaring is gebasseerd op oude collectie.

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #281 Gepost op: 14 september 2005 - 22:44:36
Citaat van: "Daan"
armani jeans is natuurlijk een duidelijke no-no. met z'n zilverkleurig logotje op je kontzak wil je niet gezien worden. Heb zelf meestal replay en een enkele seven for mankind. Beiden hebben vrijwel altijd een goede pasvorm.

ik vind armani jeans wel ok, goede pasvorm in ieder geval. Ik vind het zilveren logo niet eens lelijk eigenlijk  :oops: D&G is ook erg goed. Nudie is vind ik wat minder en bovendien loopt iedereen erin tegenwoordig.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #282 Gepost op: 14 september 2005 - 22:52:06
D&G is niet meer wat het ooit geweest is. Tegenwoordig zie je het steeds vaker in de ietwat mindere winkels, met uitzondering van firstline Dolce&Gabbana. Jammer maar helaas.

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #283 Gepost op: 14 september 2005 - 23:13:26
Citaat van: "ruby tuesday"
D&G is niet meer wat het ooit geweest is. Tegenwoordig zie je het steeds vaker in de ietwat mindere winkels, met uitzondering van firstline Dolce&Gabbana. Jammer maar helaas.

ok kan kloppen.. ik heb al een tijd geen d&g meer gekocht ;)

Huey

• Gast
Jeans
Reactie #284 Gepost op: 14 september 2005 - 23:18:29
deze onhippe vogel heeft alleen maar 501 jeans. Kweet niet, heb wel andere mooie spijkerbroeken gezien, maar 501 vind ik prettig zitten.