Auteur Topic: Jeans  (961763 keer gelezen)

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1095 Gepost op: 13 mei 2007 - 18:08:30
Citaat van: "Camiceria"
I love it!!!

http://bp2.blogger.com/_qjpwnPW4c1o/RkWrPrmxvjI/AAAAAAAABLY/U3NL934xBxI/s1600-h/rolledjeans.jpg

die is idd mooi hoor.. zal ook weer eens een dergelijke combi posten.. heb delzefde schoenen dus moet kunnen, jij ook toch  :wink:

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1096 Gepost op: 13 mei 2007 - 18:40:00
I love it!!!

http://bp2.blogger.com/_qjpwnPW4c1o/RkWrPrmxvjI/AAAAAAAABLY/U3NL934xBxI/s1600-h/rolledjeans.jpg

Scott maakt toch keer op keer goeie fotos hé !
Hij weet telkens weer de juiste mensen te spotten met een geslaagde combi om er dan ook nog eens een mooie foto van te maken.

:wink:
Where has all the glamour gone?

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1097 Gepost op: 13 mei 2007 - 18:53:00
Citaat van: "ruby tuesday"
I love it!!!

die is idd mooi hoor.. zal ook weer eens een dergelijke combi posten.. heb delzefde schoenen dus moet kunnen, jij ook toch  :wink:

Ik had t kunnen zijn  :)  al heb ik net wat meer lengte op de broekspijp en op mijn hoofd  :lol:
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1098 Gepost op: 15 mei 2007 - 18:47:13
Vandaag een Roy Roger's gekocht in Viareggio.. leuke jeans net als jacob cohen [wel zonder de verzilverde knopen].  Ben benieuwd of het al in nederland te koop is of nog komt. Zal eind van de week eens foto's posten als ik terug ben.
Tribula

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1099 Gepost op: 12 juni 2007 - 15:02:54
Zag afgelopen zondag in de etalage van vOvW (Stationsstraat) dat er vanwege de verbouwingssale nu een paar JC jeans voor 150,- euro te koop zijn.

Gisteren trouwens enkele nieuwe jeans aangeschaft:

-Zegna Sport lichte jeans
-Hugo Boss donkerblauwe jeans
-René Lezard blauwe jeans
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1100 Gepost op: 12 juni 2007 - 20:24:12
Citaat van: "Carel"
Vandaag een Roy Roger's gekocht in Viareggio.. leuke jeans net als jacob cohen [wel zonder de verzilverde knopen].  Ben benieuwd of het al in nederland te koop is of nog komt. Zal eind van de week eens foto's posten als ik terug ben.

Ik lees het nu pas, maar ben je er beetje tevreden over? Heb er ook een paar keer wat over gelezen en schijnt toch terug te komen idd. Paar verschillende modellen waaronder de slanke pijp..

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1101 Gepost op: 12 juni 2007 - 21:13:39
Is een oud merk dat zag ik 20 jaar geleden al in de winkels.Schijnt in italie weer helemaal op de goede weg te zijn.

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1102 Gepost op: 14 juni 2007 - 20:47:11
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "Carel"

Ik lees het nu pas, maar ben je er beetje tevreden over? Heb er ook een paar keer wat over gelezen en schijnt toch terug te komen idd. Paar verschillende modellen waaronder de slanke pijp..

Hele fijne kwaliteit.. pasvorm is goed.. pijpen mooi smal en is niet zo hoog in de taille net als mijn JC  erg fijne jeans.
Tribula

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1103 Gepost op: 09 augustus 2007 - 12:54:05
Heeft iemand een tip voor jeans in breedtemaat 29/30 en lengtemaat 36? Ik heb even een fotootje van Clay geleend, zoiets spreekt mij wel aan:

(Dit zijn dus Nudie jeans, die volgens een verkoper niet in 36 lengte verkrijgbaar zijn.)

Alle tips zijn van harte welkom.  :)

Edit: overigens tik ik voor jeans bij voorkeur niet heel veel meer dan een meier af.

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1104 Gepost op: 09 augustus 2007 - 12:59:13
Gewoon een jeans kopen in lengtemaat 36 en breedtemaat 30/32 ofzo om 'm vervolgens af te leveren bij een kleervermaker.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1105 Gepost op: 09 augustus 2007 - 13:06:50
Citaat van: "Rutger Jan"
Gewoon een jeans kopen in lengtemaat 36 en breedtemaat 30/32 ofzo om 'm vervolgens af te leveren bij een kleervermaker.

Heb jij daarvoor een goed adresje in Groningen (als ik tenminste goed begrepen heb dat je daar woont)? Over de kleer(ver)makers in Zwolle hoor ik maar weinig goeds...

Miguel Alvarez

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1106 Gepost op: 09 augustus 2007 - 13:32:54
Citaat van: "Jesper"

Edit: overigens tik ik voor jeans bij voorkeur niet heel veel meer dan een meier af.

met een meier kom je niet heel ver denk ik.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1107 Gepost op: 09 augustus 2007 - 13:47:50
Citaat van: "Miguel Alvarez"

Iets meer mag best natuurlijk, maar ik weiger gewoonweg om 250 euro voor jeans neer te tellen.  :wink:

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1108 Gepost op: 09 augustus 2007 - 13:56:33
Citaat van: "Miguel Alvarez"

Iets meer mag best natuurlijk, maar ik weiger gewoonweg om 250 euro voor jeans neer te tellen.  :wink:

Precies, het zijn maar jeans. Pm trouwens.

Napoleon

• Gast
Jeans
Reactie #1109 Gepost op: 09 augustus 2007 - 16:24:46
iemand bekent met drykorn broeken? schijnt populair te zijn, overigens oa te koop bij H&H