iemand bekent met drykorn broeken? schijnt populair te zijn, overigens oa te koop bij H&H
Citaat van: "Napoleon"iemand bekent met drykorn broeken? schijnt populair te zijn, overigens oa te koop bij H&HHeb 2 drykorn broeken in m'n bezit: 1 ervan is een jeans die me erg goed bevalt, mooie pasvorm en de kwaliteit voelt goed aan. De andere is een pantalon met roze krijtstreep. Beiden gekocht bij Overland in Groningen.Hoop niet dat het merk al te populair gaat worden...
Citaat van: "Evan_S"Citaat van: "Napoleon"iemand bekent met drykorn broeken? schijnt populair te zijn, overigens oa te koop bij H&HHeb 2 drykorn broeken in m'n bezit: 1 ervan is een jeans die me erg goed bevalt, mooie pasvorm en de kwaliteit voelt goed aan. De andere is een pantalon met roze krijtstreep. Beiden gekocht bij Overland in Groningen.Hoop niet dat het merk al te populair gaat worden... Toevoeging: De Drykorn jeans die ik heb is wel een kontenknijper gebleken
Heeft iemand een idee waar ik Dior Homme jeans in Nederland zou kunnen vinden? Google geeft geen resultaat.
Didato te Amsterdam
Citaat van: "ruby tuesday"Didato te AmsterdamZe hebben alleen die hele lelijke washing versies daar helaas. Overigens had hij geen flauw idee van raw denim.
Volgens mij zit er ook een winkel in Maastricht die Dior verkoopt en die ene in Eindhoven ook.