Citaat van: "Jason"Ik heb die APC jeans nu best vaak gedragen en gewassen, en ze zijn eenstuk zachter geworden en de kleur is ook mooier. De pasvorm is nog steeds top.wel model dragen jij (jullie?-> rest van sf)
Ik heb die APC jeans nu best vaak gedragen en gewassen, en ze zijn eenstuk zachter geworden en de kleur is ook mooier. De pasvorm is nog steeds top.
iemand ervarin met:ze hebben mooie 7 jeans voor goede prijzen. Vraag me alleen af hoe dat met shipping werkt vanuit hawaii, komt er een douanetarief overheen?http://www.adasa.comAlvast bedankt!
Jacob Cohen op Yoox
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Jason"Ik heb die APC jeans nu best vaak gedragen en gewassen, en ze zijn eenstuk zachter geworden en de kleur is ook mooier. De pasvorm is nog steeds top.wel model dragen jij (jullie?-> rest van sf)New Order volgens mij, ik ga niet mijn broek voor je uittrekken dus als je het zeker wil weten moet je iemand anders je helpen.
Citaat van: "Carel"Jacob Cohen op YooxV.a. maat 36 zag ik... gaat niet passen
of een zadel op je fiets doen
je moet gewoon niet fietsen
Citaat van: "Napoleon"je moet gewoon niet fietsennee dan zouden de fietsenmakers niets te doen hebben