Auteur Topic: Jeans  (961761 keer gelezen)

Marcel1974

• Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1050 Gepost op: 22 februari 2007 - 11:40:20
Ik stel me even voor, omdat ik me pas net heb geregistreerd hierop dit forum. Mijn naam is dus Marcel, 32 jaar en fervent jeans liefhebber.

Het is interessant om te lezen dat jeans zeer populair bij verschillende kledingstijlen. In de nette geklede variant zijn de korte pijpjes dus nog erg populair zelf vind ik korte pijpjes alleen mooi bij pakken en een jeans moet toch wat langer en ruimer zitten. Tenzij je natuurlijk een figuur voor een skinny jeans hebt.

Voor mijn werk draag ik geregeld pakken, maar mijn eiegen voorkeur gaat toch uit naar een paar mooie jeans met t-shirt of mooi shirt erop en een paar exclusieve sneakers eronder. En dan dit geheel afmaken met een mooie jasje.

Nog een paar winkel tips voor de beste jeans: For Our Friends in de PC hooftstraat of Spoiled in de 9 straatjes, beide natuurlijk Amsterdam.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1051 Gepost op: 12 maart 2007 - 09:09:57
Wat jeans betreft is het bij mij simpel. Droeg nog wel eens de Levi 501 maar die vind ik persoonlijk niet lekker zitten. Bovendien vind ik de pijpen onderaan te smal. Daarom een keer een Levi 507 gekocht: pas ik perfect in, lijkt wel maatwerk.
Dus ik weet het wel.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Jelles

• Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1052 Gepost op: 14 maart 2007 - 15:11:58
Na wat gelezen te hebben hier en daar op het forum over jeans ben ik er nog niet helemaal uit. Waar koop je bijvoorbeeld goede jeans voor niet al te veel (€100 - €120)? En welk merk moet je hebben voor welke pasvorm?

Ik kom per slot van rekening net kijken hier dus ik zal nog wel eens vaker wat vragen ;)

Jelle

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1053 Gepost op: 14 maart 2007 - 15:24:11
Citaat van: "Jelles"
Na wat gelezen te hebben hier en daar op het forum over jeans ben ik er nog niet helemaal uit. Waar koop je bijvoorbeeld goede jeans voor niet al te veel (€100 - €120)? En welk merk moet je hebben voor welke pasvorm?

Ik kom per slot van rekening net kijken hier dus ik zal nog wel eens vaker wat vragen ;)

Jelle

levis 511..

Jelles

• Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1054 Gepost op: 14 maart 2007 - 15:26:10
Citaat van: "ruby tuesday"

Jelle

levis 511..

Te verkrijgen bij de bijenkorf? Of ergens anders?

En de broeken van Replay hoor k ook redelijke verhalen over? Wat kosten die?

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1055 Gepost op: 14 maart 2007 - 15:27:00

Jelle

levis 511..

Replay gezien de pasvorm? te veel.. Zit als een zak :wink:  . Levi's 511 bij een levi's store of de chill out van de bijenkorf..

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1056 Gepost op: 14 maart 2007 - 15:36:05

Jelle

levis 511..

Replay gezien de pasvorm? te veel.. Zit als een zak :wink:  . Levi's 511 bij een levi's store of de chill out van de bijenkorf..

Ik ben best te spreken over Replay. Laatste die ik daarvan heb gehaald is een ongewassen donkerblauwe jeans, rechte pijp..

Pasvorm is prima. Is natuurlijk per persoon verschillend dus je kunt het beste meerdere merken proberen. Een 501 zit me niet goed terwijl die Replay wel goed zit (vooral bij m'n kont, daar let m'n vriendin dan weer op :P)

Ze kosten tussen 100-150 gok ik, afhankelijk van wassing.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1057 Gepost op: 14 maart 2007 - 15:49:58
Nudie maakt ook goede broeken... rond de 100 euro.
Cheap Monday ook leuk, 50 euro ;)
Verder natuurlijk Levi's, Diesel , Replay etc.
Je kan het beste gewoon een paar verschillende merken passen. Wij kunnen hier echt niet inschatten hoe merk X bij jou zal staan ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1058 Gepost op: 14 maart 2007 - 17:07:25
Citaat van: "Clay"

Jelle

levis 511..

Ik ben best te spreken over Replay. Laatste die ik daarvan heb gehaald is een ongewassen donkerblauwe jeans, rechte pijp..

Pasvorm is prima. Is natuurlijk per persoon verschillend dus je kunt het beste meerdere merken proberen. Een 501 zit me niet goed terwijl die Replay wel goed zit (vooral bij m'n kont, daar let m'n vriendin dan weer op :P)

Ze kosten tussen 100-150 gok ik, afhankelijk van wassing.

ik had hetover de 511..

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1059 Gepost op: 14 maart 2007 - 17:16:53
Weet ik, die heb ik zelf niet geprobeerd..

Ik zei alleen dat niet ieder merk/model hetzelfde bij iedereen staat.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1060 Gepost op: 14 maart 2007 - 17:42:29
Volgens mij zijn broeken van Replay wel ietjes duurder dan 150E, of zit ik helemaal mis? :P
This, madame, is Versailles.

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1061 Gepost op: 14 maart 2007 - 17:43:34
Volgens mij niet veel duurder

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1062 Gepost op: 14 maart 2007 - 17:45:13
Citaat van: "Rogier"
Volgens mij zijn broeken van Replay wel ietjes duurder dan 150E, of zit ik helemaal mis? :P

Ligt eraan.. Laatst een van 100 gekocht, maar daar zat geen wassing op oid. Het wordt vaak duurder wanner ze er speciale slijtvlekken en verfspatters opgooien, en dat zijn net de dingen die ik er niet op wil hebben  :lol:

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1063 Gepost op: 14 maart 2007 - 17:48:30
Citaat van: "Clay"
Citaat van: "Rogier"

Ligt eraan.. Laatst een van 100 gekocht, maar daar zat geen wassing op oid. Het wordt vaak duurder wanner ze er speciale slijtvlekken en verfspatters opgooien, en dat zijn net de dingen die ik er niet op wil hebben  :lol:

Ok, ook goed! :D
De laatste keer dat ik een replay kocht lag het vol met modellen met wijde pijpen enzo, maar dat is ook alweer 2 jaar geleden. Ik houd het voorlopig wel bij JC, net weer 2 nieuwe gehaald! \:D/
This, madame, is Versailles.

Baldi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1064 Gepost op: 14 maart 2007 - 18:23:30
wilde dat ik ook JC kon dragen...ze zijn super :cry: