Auteur Topic: Jeans  (961753 keer gelezen)

Quinny

• Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1035 Gepost op: 06 januari 2007 - 00:23:20
Onder het motto vragen kan geen kwaad;

Nu ik al een tijdje mee lees hier is het mij opgevallen dat hoogwater 'in' is.

Gaat het hier bij jullie alleen om pantalons of ook om jeans? En hoe zien jullie dit bij een persoon die erg lang en slank is? (twee meter, 85 kilo)
Ik heb het idee dat als ik een broek met hoog water aan trek dat dit dan de lengte van mijn benen nog eens extra benadrukt en het eruit ziet alsof ik geen moeite heb gedaan om een broek in de goede lengte uit te zoeken...

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1036 Gepost op: 06 januari 2007 - 00:32:30
Citaat van: "Quinny"
Onder het motto vragen kan geen kwaad;

Nu ik al een tijdje mee lees hier is het mij opgevallen dat hoogwater 'in' is.

Gaat het hier bij jullie alleen om pantalons of ook om jeans? En hoe zien jullie dit bij een persoon die erg lang en slank is? (twee meter, 85 kilo)
Ik heb het idee dat als ik een broek met hoog water aan trek dat dit dan de lengte van mijn benen nog eens extra benadrukt en het eruit ziet alsof ik geen moeite heb gedaan om een broek in de goede lengte uit te zoeken...

In jouw geval zou ik het beperken tot een 0,5cm boven de schoen zodat ze gehele schoen te zien is.

Verder is het natuurlijk een persoonlijke smaak maar zou hier niet in overdrijven.

Er staan enkele foto's op het forum waarbij je het hoogwater kan zien.
Quotidie potest esse ultimo die

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1037 Gepost op: 06 januari 2007 - 11:54:02
Foto's van Vortex bijvoorbeeld...

Zelf draag ik geen hoogwater..

Napoleon

• Gast
Jeans
Reactie #1038 Gepost op: 06 januari 2007 - 12:19:16
neither me

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1039 Gepost op: 06 januari 2007 - 16:32:47

Ik draag jeans en pantalons op hoogwater (niet allemaal hoor, heb ook broeken/pantalons die op de schoen liggen). Vind het bij mezelf goed staan (ben zelf zo'n 1.92 en 78 kilo), anderen vinden het weer niks.

Persoonlijk houd ik er wel van als de kleding slank valt, dus vandaar 19cm pijpjes en soms hoogwater. Daarbij kun je ook je mooie sokken en schoenen laten zien als je een hoogwater broek draagt ;)

Even eentje uit de oude doos (geen jeans, pantalon zit niet helemaal recht) :

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1040 Gepost op: 06 januari 2007 - 17:31:16

Foto is van Migliore

Zo draag ik mijn jeans ook altijd met nette schoenen.
Met Sneakers is het altijd wat langer.
Quotidie potest esse ultimo die

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1041 Gepost op: 06 januari 2007 - 19:00:25
Beide foto's van Migliore en Vortex vind ik het mooi staan..  ik vind dat je de sok best mag zien. Zelf draag ik het ook op beide lengtes.
Tribula

Quinny

• Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1042 Gepost op: 07 januari 2007 - 01:56:56
Vanmiddag wat gepast en geprobeerd en het in verschillende winkels met verschillende verkopers en verkoopsters erover gehad, ik ben er wel uit.

Voor mij geen hoogwater met jeans of andere casual broeken.

Gevolg is wel dat er maar 1 winkel in Purmerend is waar ik broeken kan kopen, anders wordt het hoogwater of model vuilniszak... (W32/L36 is schijnbaar erg ongebruikelijk)

Vier broeken gekocht: twee rib-fluweel (grijs/beige en een donkergrijze met een beetje bruin) en twee donkergrijze jeans (een straight model en een iets wijder model met heupzakken). Een broek heb ik wel iets korter laten maken. Daar kon ik met mijn hielen op staan, dat is dan weer net te lang...

Merken Pioneer (by Andy Jllien) en TRP (beide merken 1 rib, 1 jeans), met 50% korting! :D

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1043 Gepost op: 07 januari 2007 - 10:36:06
Draag in principe alles op hoogwater, maar het is niet zo dat ik bewust een te korte broek koop (dus bijv 31-32 in plaats van 31-34). Ik koop 'm op de juiste lengte en laat 'm dan vermaken zoals ik wil.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1044 Gepost op: 07 januari 2007 - 12:29:53
Vanmiddag wat gepast en geprobeerd en het in verschillende winkels met verschillende verkopers en verkoopsters erover gehad, ik ben er wel uit.

Voor mij geen hoogwater met jeans of andere casual broeken.

Gevolg is wel dat er maar 1 winkel in Purmerend is waar ik broeken kan kopen, anders wordt het hoogwater of model vuilniszak... (W32/L36 is schijnbaar erg ongebruikelijk)

Vier broeken gekocht: twee rib-fluweel (grijs/beige en een donkergrijze met een beetje bruin) en twee donkergrijze jeans (een straight model en een iets wijder model met heupzakken). Een broek heb ik wel iets korter laten maken. Daar kon ik met mijn hielen op staan, dat is dan weer net te lang...

Merken Pioneer (by Andy Jllien) en TRP (beide merken 1 rib, 1 jeans), met 50% korting! :D

Je kan ook niet alles op hoogwater dragen.. Zoek eerst eens naar de juiste modellen. Levi's heeft de 511 die je hoogwater kan dragen. Borrelli heeft slanke modellen en Jacob Cohen heeft pasmodel 610 die je goed hoogwater kan dragen. Als je de verkeerde broek hoogwater gaat dragen ziet het er natuurlijk niet uit..

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1045 Gepost op: 07 januari 2007 - 16:06:27
Precies Ruby ander gaat de pijp vanonder zo bol staan en dat is ook geen gezicht.

Quinny

• Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1046 Gepost op: 07 januari 2007 - 16:55:46
Citaat van: "ruby tuesday"

Je kan ook niet alles op hoogwater dragen.. Zoek eerst eens naar de juiste modellen. Levi's heeft de 511 die je hoogwater kan dragen. Borrelli heeft slanke modellen en Jacob Cohen heeft pasmodel 610 die je goed hoogwater kan dragen. Als je de verkeerde broek hoogwater gaat dragen ziet het er natuurlijk niet uit..

Buiten dat; ik vind het niet zo mooi staan, vooral omdat ik erg lang ben. Het heeft het gewoon net niet.

Hetzelfde met erg slank gesneden broeken. Omdat ik al erg lang en slank ben lijk ik dan nog langer en slanker. Die ribfluwelen broeken zijn daar wel mooi voor trouwens...

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1047 Gepost op: 07 januari 2007 - 16:58:00
Dan draag je hem toch net boven de schoen zonder dat er een knik in komt.

Quinny

• Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1048 Gepost op: 07 januari 2007 - 18:03:04
Citaat van: "gusto napolitano"
Dan draag je hem toch net boven de schoen zonder dat er een knik in komt.

Zou opzich een optie zijn, voorlopig vind ik het zo best, misschien dat ik het in de toekomst een keer probeer.

jvain

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #1049 Gepost op: 02 februari 2007 - 00:30:19
Voor mij ongeveer hetzelfde, ben 194cm 115 kg jeans maat 36/38, als ik hoogwater of te strakkere broeken zou dragen hebben de meeste mensen waarschijnlijk het idee dat ik de kleren niet in mijn maat kan kopen.

Jeans met laarsjes vind ik wijdere pijpen en op de hak vallend goed en met lage nette schoenen, broeken die op de schoen liggen(pakken idem).
any society that would give up a little liberty to deserve a little security, will deserve neither and lose both.”

Benjamin Franklin