Vandaag trouwens 2e pas-sessie bij NT gehad. Ze waren erg nieuwsgierig hoe het stond (maar dat zijn ze vast bij iedereen

). Als is het wat wat afwijkend wat ik heb besteld (en dat voor een eerste maatpak

)
Slank... heel slank, zowel shirt (past echt perfect om m'n romp dus meteen maar een nieuwe besteld ("metallic" paars), met wat kleine aanpassingen (mouwen cm langer, boord cm wijder) als pak.
Pijpen worden schuin ingekort zodat ze beter op de schoen vallen. Is een mooi smalle pijp dus dat kan prima.
Mouwen: toch een cm minder zodat m'n manchetten beter uitkomen.
Schouders: Volledig zonder vulling en dat staat echt ontzettend goed. Helaas zaten de mouwen "iets te hoog" op de schouder (drempeltje bij de overgang) en daar ben ik echt allergisch voor: een mouw moet glad doorlopen wil ik het mooi vinden (helemaal bij een ongevulde manica a camicie). Dit wordt dus nog aangepast.
Over een maand de derde pas-sessie, dan evt. nog de laatste puntjes op de i, al hoop ik dat dat niet nodig zal zijn. M.n. de schouders moeten echt mooi vallen imho. Daar maak ik me nu wel enigszins ongerust over. Maar anders is er na de derde sessie nog een maand om eea te verbeteren indien nodig.