Hoe is het eigenlijk met jouw pak
Je hebt hem nu toch ook opgehaald!!
Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen en details!!
Ik wacht.......
Pak blijft nog ff geheim

. Wel geprobeerd totaalfoto's te maken maar het pak is te donker om duidelijk te zijn. Doe ik wel een keer buiten.
Pak is erg goed gesneden, m'n drop is duidelijk zichtbaar zonder er als een bodybuilder uit te zien. Schouders zijn totaal ongevuld, wat erg slank toont. Ben iets minder te spreken over de Manica a Camicie. De schouder valt goed (en da's het belangrijkste) maar er is niet echt sprake van een "shirtschouder" vergeleken met een Borrelli of een Caruso. Blijkbaar kan een Italiaan dat toch beter.
De broek zit overigens ook perfect. Zeer slank zonder knellend te zijn bij bepaalde houdingen. Lengte geen hoog water maar schoenen zijn duidelijk zichtbaar, wel echt een pak om kousen onder te dragen voor als er gezeten moet worden.
Stof ben ik echt in m'n nopjes mee. Altijd gokken hoe het totaalplaatje gaat worden maar dat is echt zoals gewenst.
Kwa details is het echt vakwerk, niets op aan te merken. Wat me wel opviel is dat de band achter de splitten zoals Nexus die had op mijn pak net aanwezig is. Ander punt wat ik niet wist is dat de mouwen een andere voering kregen dan de romp (die wel de gewenste voering kreeg). Raar....
Dus: Overall erg tevreden maar op sommige punten had ik meer informatie moeten vragen/krijgen. En de Manica a Camicie is technisch niet 100% (geen stiksels over de schouder), al valt de schouder wel als zodanig. Overigens denk ik wel dat zo'n schouder zoals ik die nu heb een stuk moeilijker goed te maken is dan een gevulde schouder, wat dat betreft petje af voor het maak- en meetwerk.
Op het meetwerk is sowieso niets aan te merken, ook bij de shirts niet.