Auteur Topic: Brillen  (285928 keer gelezen)

Bean

  • Gebruiker
  • Berichten: 173
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #795 Gepost op: 12 september 2018 – 20:34:35
Persol heeft acetaat brillen met afstelbare pootjes bij de neus.

Oris

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.190
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #796 Gepost op: 12 september 2018 – 20:35:13
Ik heb brillen van acetaat en die zijn wel wat af te stellen, nadat je het warm hebt gemaakt.

L.deJong

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.889
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Brillen
Reactie #797 Gepost op: 12 september 2018 – 21:09:27
Persol heeft acetaat brillen met afstelbare pootjes bij de neus.
Yup, leuke instap brilletjes.
Ben zelf goed geslaagd bij Van Leeuwen Optiek in Sliedrecht, maar goed dat had meer te maken met het feit dat de beste man over enkele diploma's beschikt (+ in contact staat met Het Oogziekenhuis) waardoor ik met mijn keratoconus zonder problemen een bril kon laten aanmeten.
Ik wil het beste voor mijn ogen, dus ik ga liever naar een goede zaak met personeel die er ook daadwerkelijk verstand van hebben. Je hebt maar twee ogen en ik ben er in de loop der tijd achtergekomen hoe vervelend het is om juist aan je ogen iets te mankeren.
 

summit

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.352
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #798 Gepost op: 12 september 2018 – 21:39:19
Lindberg doen, je wilt nooit meer anders

Graham

  • Gebruiker
  • Berichten: 186
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #799 Gepost op: 12 september 2018 – 22:29:19
Persol heeft acetaat brillen met afstelbare pootjes bij de neus.
Ik heb vandaag ook Persol gepast, maar was het net niet. Glazen net iets te groot denk ik.
Ik heb brillen van acetaat en die zijn wel wat af te stellen, nadat je het warm hebt gemaakt.
Helaas moet hij bij mij echt flink afgesteld worden, ben bang dat dat niet mogelijk is met warm maken.
Bij brillen zonder pootjes staat de brug echt een stuk te hoog. Jammer want ik vond acetaat brillen veel mooier dan die metalen die ik nu heb.
Yup, leuke instap brilletjes.
Ben zelf goed geslaagd bij Van Leeuwen Optiek in Sliedrecht, maar goed dat had meer te maken met het feit dat de beste man over enkele diploma's beschikt (+ in contact staat met Het Oogziekenhuis) waardoor ik met mijn keratoconus zonder problemen een bril kon laten aanmeten.
Ik wil het beste voor mijn ogen, dus ik ga liever naar een goede zaak met personeel die er ook daadwerkelijk verstand van hebben. Je hebt maar twee ogen en ik ben er in de loop der tijd achtergekomen hoe vervelend het is om juist aan je ogen iets te mankeren.
 
Zeker belangrijk idd, wil dus ook naar een goede opticien. Iemand ervaring met Akkerman Meent of City Bril in Rotterdam of Look optiek in Leiden?
Lindberg doen, je wilt nooit meer anders
Ga er vrijdag naar kijken, ben benieuwd.

Borioli

  • Gebruiker
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #800 Gepost op: 12 september 2018 – 23:00:48
Ik ben ooit viavia terecht gekomen bij een opticien in Hoofddorp; Oostman. Lijkt me te doen vanuit Leiden. Uitstekende service, vakkundig en prima assortiment. Ik dacht ook aardig wat Lindberg. Zelf toen ooit de Oliver People Gregory Peck aangeschaft. Topbril.

nick22

  • Gebruiker
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #801 Gepost op: 12 september 2018 – 23:40:59
Sinds vorig jaar een Ogreen bril op mn neus staan.


martijnv

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #802 Gepost op: 13 september 2018 – 10:37:06
Ik ben er deze week achter gekomen dat ik kennelijk ook een bril nodig heb want ik kan 't bord niet lezen tijdens college.

Vandaag wat brillen gepast bij een aantal opticiens en een bril bij Ace & Tate gekocht, maar dit is eigenlijk toch niet wat ik wil.
Ik heb nu een metalen bril, maar wil eigenlijk een bril van kunststof of acetaat. Het probleem was alleen dat deze brillen niet goed bij mijn gezicht passen omdat die net iets te hoog zitten. Nu zag ik dat Lindberg wel brillen heeft van acetaat die je kan afstellen waardoor ze misschien wel beter zitten. Ga morgen of vrijdag dus ook nog naar een opticien waar ze Lindberg verkopen.

Zijn er ook nog andere merken die verstelbare brillen van acetaat of kunststof verkopen (regio Leiden of Rotterdam), het liefst iets goedkoper dan Lindberg?

Waarom een bril en gen lenzen? Of heb je het alleen in de klas nodig? Ik zweer bij lenzen. kan een bril 2 uurtjes ophebben daarne word ik er gek van en moet ie af.

Swann

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.575
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #803 Gepost op: 13 september 2018 – 11:54:04
Moscot. Of anders lenzen.

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #804 Gepost op: 13 september 2018 – 12:54:54
Lindberg (air)titanium, anders niets.  8)
Laatst bewerkt op: 13 september 2018 – 13:03:11 door Leone
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #805 Gepost op: 21 mei 2019 – 15:30:46
Nieuwe Oliver Peoples, na meer dan tien jaar met hetzelfde Tom Ford-montuur. Heerlijk!


NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #806 Gepost op: 21 mei 2019 – 15:47:37
 :thumbsup:

consiglieri

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.288
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #807 Gepost op: 26 juni 2019 – 10:02:41
Onze jongste heeft een bril nodig. Gisteren een mooie bril gezien van Garrett Leight. Iemand ervaring met het merk?

Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.

Miles

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.049
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #808 Gepost op: 26 juni 2019 – 11:03:54
Dat is de Hampton? Die heb ik als zonnebril. Duur en verder prima


King Louis

  • Gebruiker
  • Berichten: 739
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #809 Gepost op: 26 juni 2019 – 11:33:20


Hier ook als zonnebril.

GL is de zoon van de oprichter van Oliver Peoples