Auteur Topic: Brillen  (308134 keer gelezen)

Graham

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #840 Gepost op: 28 december 2019 - 17:18:34
Vandaag deze Barton Perreira gekocht.

Eindelijk een plastic montuur gevonden die goed zit. Zocht al lang naar zo'n bril, maar geen een montuur paste goed (Persol, Ace & Tate, Tom Ford, Ray Ban); viel altijd slecht boven m'n neus. Deze zit wel goed!

G.Agnelli

• Gebruiker
  • Forumbenjamin
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #841 Gepost op: 28 december 2019 - 17:19:58
Mooie bril, lekker klassiek ook.

Lou, jij al geslaagd?

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Brillen
Reactie #842 Gepost op: 29 december 2019 - 11:44:02

Lou, jij al geslaagd?
Vrijdag even naar Citylens in Rotterdam geweest, wat een keuze. Maar ben gaan kijken voor Lunor. Hebben helaas niet de hele collectie, maar wat ik gepast heb zat wel echt top. Merk dat ik moet wennen aan een geheel gouden montuur, misschien toch maar iets met een zwart accent. In ieder geval wordt het iets van Lunor, wat weet ik nog niet precies.

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Re: Brillen
Reactie #843 Gepost op: 29 mei 2020 - 15:04:53

Lou, jij al geslaagd?
Inmiddels geslaagd is deze geworden (van Lunor M10 zwart met goud):

Goede service trouwens, omdat mijn opticien niet de gehele collectie van Lunor had heb ik hun distributiecentrum in Delft even gebeld.
Vertegenwoordiger heeft een afspraak gemaakt met mijn opticien en hij nam de gehele collectie mee. Kon dus alles passen en dit is hem dus geworden.

Uiteindelijk viel te prijs reuze mee, mijn Persol was maar 50eu goedkoper (bij mijn opticien dan, bleek dik 200eu goedkoper te zijn via normale webwinkel). Dus bijna dezelfde prijs maar wel een stuk meer bril voor het geld. Dat zal dan ook vast de reden zijn waarom mijn opticien niet super veel Lunor brillen in de collectie heeft :mrgreen: Al het andere Luxotica spul kunnen ze gewoon met meer marge verkopen.
Laatst bewerkt op: 29 mei 2020 - 15:15:06 door L.deJong

martijnv

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #844 Gepost op: 02 juni 2020 - 10:11:36
Mooie bril De Jong. Zoek zelf ook nog zoiets.

mr3000

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #845 Gepost op: 14 juni 2020 - 12:39:58
Ik draag nu denk zo'n 4 jaar een bril altijd ace&tate. Voordeel je koopt makkelijk een nieuwe als er iets mis is. Ik vind ze wel wat goedkoop en plastic aanvoelen. Ik heb een hele fijne zonnebril van Oliver Peoples, die zit wel beduidend lekkerder dan mijn gewone bril.

heb nu deze: https://www.aceandtate.com/nl-en/pierce-chocolate-havana-fade

en heb dit als zonnebril https://www.oliverpeoples.com/netherlands/0OV5314SU--140752

Kan iemand mij motiveren wat er nu zoveel beter is aan een opticien bril en dan snap ik monteur, kwaliteit, materiaal enz. vind die van OP ook veel meer detailed dus dat snap ik. maar is het glas ook veel beter. die plastic lensjes van A&T vind ik erg kras gevoelig zijn magnetisch voor stof en vuiligheid. zijn dat dingen die ik mag verwachten als ik mn potromonee trek ?

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #846 Gepost op: 14 juni 2020 - 12:46:32
nwe bril hier. japans acetaat.
live and let die

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #847 Gepost op: 14 juni 2020 - 14:08:36
 :thumbsup:

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #848 Gepost op: 14 juni 2020 - 14:13:32
Ja prima

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Reactie #849 Gepost op: 14 juni 2020 - 15:25:19
Mooi Wolf. Merk?

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #850 Gepost op: 14 juni 2020 - 16:35:37
Ik draag nu denk zo'n 4 jaar een bril altijd ace&tate. Voordeel je koopt makkelijk een nieuwe als er iets mis is. Ik vind ze wel wat goedkoop en plastic aanvoelen. Ik heb een hele fijne zonnebril van Oliver Peoples, die zit wel beduidend lekkerder dan mijn gewone bril.

heb nu deze: https://www.aceandtate.com/nl-en/pierce-chocolate-havana-fade

en heb dit als zonnebril https://www.oliverpeoples.com/netherlands/0OV5314SU--140752

Kan iemand mij motiveren wat er nu zoveel beter is aan een opticien bril en dan snap ik monteur, kwaliteit, materiaal enz. vind die van OP ook veel meer detailed dus dat snap ik. maar is het glas ook veel beter. die plastic lensjes van A&T vind ik erg kras gevoelig zijn magnetisch voor stof en vuiligheid. zijn dat dingen die ik mag verwachten als ik mn potromonee trek ?

Ace en Tate alleen online en minder marge.
Bij opticien dus brillen met een merkje en meer marge. Glazen komen daar meestal bij de betere glazenleveranciers vandaan.
Heb zelf een Ace en Tate zonnebril die ik liever draag dan mn Persols en Raybans.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #851 Gepost op: 14 juni 2020 - 20:17:14
live and let die

BucharestBlues

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #852 Gepost op: 14 juni 2020 - 20:53:08
Ace en Tate alleen online en minder marge.
Bij opticien dus brillen met een merkje en meer marge. Glazen komen daar meestal bij de betere glazenleveranciers vandaan.
Heb zelf een Ace en Tate zonnebril die ik liever draag dan mn Persols en Raybans.
Grappig, ik heb precies het tegenovergestelde. A&T te kleine monturen voor mn dikke kop. En dan dan toch steeds afglijden bij enige andere beweging dan autorijden.
Raybans zitten muurvast op mn hoofd.

Carmine67

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #853 Gepost op: 15 juni 2020 - 00:20:20
nwe bril hier. japans acetaat.

Masunaga moet je uit Japan hebben.

JorisJ

• Gebruiker
  • Als de schoen past, vergeet men de voet.
    • Bekijk profiel
Reactie #854 Gepost op: 15 juni 2020 - 13:07:26
Masunaga moet je uit Japan hebben.

Ik heb een Masunaga brilletje met titanium pootjes en vleugeltje. Fijne bril! Ik ken twee mensen die een bril van Ace & Tate hebben, en die zijn beide niet echt tevreden.