Auteur Topic: Brillen  (285999 keer gelezen)

HotFudge

  • Gast
Brillen
Reactie #60 Gepost op: 17 januari 2005 – 23:32:52
Ik heb een Valentino en een Gucci, maar ik draag ze bijna nooit... lenzen zijn relaxter... but then again wel slechter voor mijn ogen.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #61 Gepost op: 18 januari 2005 – 00:17:18
Citaat van: "HotFudge"
Ik heb een Valentino en een Gucci, maar ik draag ze bijna nooit... lenzen zijn relaxter... but then again wel slechter voor mijn ogen.


Zolang je zuurstof doorlatende lenzen heb zijn ze niet slechter dan een bril
Sailing, an expensive way to travel for free"

Huey

  • Gast
Brillen
Reactie #62 Gepost op: 18 januari 2005 – 00:48:09
Citaat van: "Chris"
waarin zijn de serengetti glazen eigelijk beter dan de oakley glazen?

Net als met veel dingen in het leven is het vooral persoonlijke voorkeur. Ik vind ze zelf gewoon prettiger.

HotFudge

  • Gast
Brillen
Reactie #63 Gepost op: 18 januari 2005 – 00:50:33
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "HotFudge"
Ik heb een Valentino en een Gucci, maar ik draag ze bijna nooit... lenzen zijn relaxter... but then again wel slechter voor mijn ogen.


Zolang je zuurstof doorlatende lenzen heb zijn ze niet slechter dan een bril


Ok niet perse slechter, maar een bril ben je sneller geneigd af te zetten, dan je geneigd bent je lenzen uit te doen en dat is optometrisch gezien slecht, omdat je dan "verkeerd" leert kijken en hiermee bevorder je het achteruit gaan van je ogen nog meer...

guest45

  • Gast
Brillen
Reactie #64 Gepost op: 18 januari 2005 – 07:25:28
oeps....ik heb mijn bril bijna nooit op (- 1/4, -1/2)...toch mar meer doen misschien...

HotFudge

  • Gast
Brillen
Reactie #65 Gepost op: 18 januari 2005 – 08:17:07
Citaat van: "Chris"
oeps....ik heb mijn bril bijna nooit op (- 1/4, -1/2)...toch mar meer doen misschien...


Nee, beter niet....

Hein

  • Gebruiker
  • Berichten: 882
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
Brillen
Reactie #66 Gepost op: 18 januari 2005 – 18:22:17
Ik dacht altijd dat het niet mogelijk is eenzelfde kwaliteit glazen te nemen, als de oorspronkelijke als je een zonnebril op sterkte hebt? Bijv. de glazen van Oakley/Serengeti zijn supergoed, maar volgens mij krijg je inferieure glazen als je glazen op sterkte erbij neemt. Of heb ik het mis?
ww.dezinvanluxe.nl

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #67 Gepost op: 18 januari 2005 – 18:34:24
Ook ik draag een bril op sterkte waarvan de glazen die van zeiss zijn meekleuren.En dit bevalt mij prima :wink:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Brillen
Reactie #68 Gepost op: 18 januari 2005 – 18:37:22
Citaat van: "Thein"
Ik dacht altijd dat het niet mogelijk is eenzelfde kwaliteit glazen te nemen, als de oorspronkelijke als je een zonnebril op sterkte hebt? Bijv. de glazen van Oakley/Serengeti zijn supergoed, maar volgens mij krijg je inferieure glazen als je glazen op sterkte erbij neemt. Of heb ik het mis?


Je hebt het mis. Daarom duurde het ook zo lang voor ik mijn Serengeti bril kreeg. Nadat ik hem had besteld zijn de glazen bij Serengeti geslepen en bij Serengeti in het montuur gezet. De Opticien zelf doet er dus helemaal niets aan.

cheukert

  • Gebruiker
  • Berichten: 741
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #69 Gepost op: 02 maart 2005 – 16:27:07
Als normale bril zomaar een Specsavers titanium :?
Als zonnebril heb ik een Bollé Thunderstock op sterkte, lekker montuurtje en pracht glazen...
Heeft me alleen wel een hoop poen gekost... 8)
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

guest45

  • Gast
Brillen
Reactie #70 Gepost op: 03 maart 2005 – 07:17:00
Citaat van: "Thein"
Ik dacht altijd dat het niet mogelijk is eenzelfde kwaliteit glazen te nemen, als de oorspronkelijke als je een zonnebril op sterkte hebt? Bijv. de glazen van Oakley/Serengeti zijn supergoed, maar volgens mij krijg je inferieure glazen als je glazen op sterkte erbij neemt. Of heb ik het mis?


ook bij oakley heb je het mis mijn racing jacket op sterkte (voor hockey :oops: .....ja hallooo edgar....) moest ik ook een maand op wachten. Ik had het er nog over met de opticien...de glazen van zeiss zijn zo ongeveer de beste voro normale brillen en de glazen van oakley zijn de beste voor sportbrillen. Zeiss had een paar jaar terug ook sportbrillen op sterkte maar die zijn geflopt....
de glazen op sterkte bij een oakley worden gewoon door oakley zelf gemaakt en geslepen. dit zie je aan een kleine O  rechts onder in het glas.

heb trouwens wel gehoord van mensen die andere glazen op sterkte in hun oakley montuur zetten.. :?

ipanema

  • Gebruiker
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #71 Gepost op: 03 november 2005 – 23:11:06
Ik draag normaal gesproken een bril van Emporio Armani - simpel en sober model

klav

  • Gebruiker
  • Berichten: 266
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #72 Gepost op: 21 november 2007 – 10:06:34
Net de nieuwe lijn van Mercedes brillen gezien. Ik vind dit model best wel ok, ben er echter nog niet helemaal uit of ik dat sterretje op de brug nu fout moet vinden of niet.

No degree of dullness can safeguard a work against the determination of critics to find it fascinating.

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #73 Gepost op: 21 november 2007 – 10:12:13
Citaat van: "klav"
Net de nieuwe lijn van Mercedes brillen gezien. Ik vind dit model best wel ok, ben er echter nog niet helemaal uit of ik dat sterretje op de brug nu fout moet vinden of niet.



Ik vind dat sterretje niet echt geweldig, maar zou sowieso niet met grote letters "Mercedes Benz" op de pootjes van een bril willen.
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

jlvdh

  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #74 Gepost op: 04 februari 2008 – 18:27:33
Weet iemand misschien wat voor soort bril Johnny Depp droeg in Secret window? Het gaat om de volgende bril: