Auteur Topic: Brillen  (285367 keer gelezen)


carpe diem

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.439
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #76 Gepost op: 15 februari 2008 – 13:25:48
Ik zweer al jaren bij Oliver Peoples. Zowel voor watbeteft het gewone werk als de zonnebrillen hebben zij modellen die mij erg kunnen bekoren.


Dit is mijn kijker voor dagelijks gebruik
Be yourself no matter what they say

paulbrussel

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.499
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #77 Gepost op: 15 februari 2008 – 13:28:48
Citaat van: "carpe diem"
Ik zweer al jaren bij Oliver Peoples. Zowel voor watbeteft het gewone werk als de zonnebrillen hebben zij modellen die mij erg kunnen bekoren.
Voor mijn laser-operatie had ik er ook één van, maar eentje met bijpassende zonneglas-voorzet.

carpe diem

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.439
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #78 Gepost op: 15 februari 2008 – 13:32:17
Dat hed ik vroeger ook van ze, mooi hoe de bewerkingen v/h metaal dan overeenkomstig zijn met de bril.
Het blijft een mooi merk. Ingetogen maar met oog voor detail

Ik heb nu een vaste zonnebril van OP met de stadaard glazen voor als ik met lenzen loop en tevens kan ik de glazen omwisselen voor glazen op sterkte
Be yourself no matter what they say

Topdude

  • Gebruiker
  • Berichten: 450
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #79 Gepost op: 17 februari 2008 – 11:24:33
Nu een Police bril. Daarvoor een Carrera. Met van die grote glazen. Die heb ik zoveel jaar gehad, dat hij vanzelf weer in de mode kwam.  :D
Maar goed, voor in de auto was het goed genoeg.

Over het algemeen elk jaar nieuwe shades. Niet omdat ik erop uitgekeken ben, maar meestal omdat ik het ding laat kletteren, danwel ergens laat liggen.
Vandaar dat ik niet ga voor brillen met de hoofdprijs.

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #80 Gepost op: 25 februari 2008 – 10:02:41
Citaat van: "paulbrussel"
Citaat van: "carpe diem"
Ik zweer al jaren bij Oliver Peoples. Zowel voor watbeteft het gewone werk als de zonnebrillen hebben zij modellen die mij erg kunnen bekoren.
Voor mijn laser-operatie had ik er ook één van, maar eentje met bijpassende zonneglas-voorzet.


Wanneer ik weer een nieuwe bril moet hebben wordt dit 'm;



(Oliver Peoples )
cyka blyat

DaanL

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.538
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #81 Gepost op: 25 februari 2008 – 11:05:42
Wel een mooi montuur, ik neem aan dat het gemaakt wordt van echt hoorn? 8)

Michael

  • Gebruiker
  • Berichten: 570
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #82 Gepost op: 25 februari 2008 – 12:20:44
Citaat van: "Daedalus"
Citaat van: "paulbrussel"
Citaat van: "carpe diem"
Ik zweer al jaren bij Oliver Peoples. Zowel voor watbeteft het gewone werk als de zonnebrillen hebben zij modellen die mij erg kunnen bekoren.
Voor mijn laser-operatie had ik er ook één van, maar eentje met bijpassende zonneglas-voorzet.


Wanneer ik weer een nieuwe bril moet hebben wordt dit 'm;



(Oliver Peoples )


Meen je niet, D!

Ik ben op dit moment aan het zoeken waar in nederland dit merk te verkrijgen is! Dit word ook mijn nieuwe leesbril! Zijn er sf-ers die weten waar deze bril verkrijgbaar is?

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #83 Gepost op: 25 februari 2008 – 12:27:28
Fraaie bril, zeg. Ik vind het al bijna jammer dat ik (nog) geen bril nodig heb. :wink:

Michael, check de site van Oliver Peoples even. In 's-Gravenhage verkopen in ieder geval Brilmode Verhey Van Wijk (Weissenbruchstraat 44) en Eye-D (Prinsestraat 69) Oliver Peoples.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #84 Gepost op: 25 februari 2008 – 12:44:23
Heel gaaf! Jammer dat ik geen brillenhoofd heb  :cry:
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Michael

  • Gebruiker
  • Berichten: 570
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #85 Gepost op: 25 februari 2008 – 12:50:44
Jesper,

Bedankt!

Cami,

Jij kan alles hebben!

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #86 Gepost op: 25 februari 2008 – 12:53:14
Brillen draag je omdat je ze nodig hebt, we zijn toch geen Batemans? :lol:
This, madame, is Versailles.

Evan_S

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.269
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #87 Gepost op: 25 februari 2008 – 13:15:53
Citaat van: "Jesper"
Fraaie bril, zeg. Ik vind het al bijna jammer dat ik (nog) geen bril nodig heb. :wink:
Er zijn ook brillen zonder sterkte  :-$   :wink: .
Heb er nog wel ergens eentje liggen, ooit van een vriendin in het buitenland gekregen. In NL draag ik 'em bijna nooit, kan ik aan iedereen gaan lopen uitleggen waarom ik een bril draag (en ook nog eens zonder sterkte)..

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.930
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #88 Gepost op: 25 februari 2008 – 13:48:22
Brillen zijn voorbehouden aan mensen die slecht zien. Mogen die ook nog een voordeeltje van hun handicap hebben? De rest moet het maar met een zonnebril doen. Zo.

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #89 Gepost op: 25 februari 2008 – 14:51:41
Citaat van: "DaanL"
Wel een mooi montuur, ik neem aan dat het gemaakt wordt van echt hoorn? 8)


Ik weet eigenlijk niet of het montuur van hoorn of niet. Ik heb 'm nog niet in het 'echt' mogen aanschouwen, maar mijn montuurtje moet natuurlijk wel echt hoorn zijn.  :wink:

PS. Het merk OP is kort geleden ingelijfd door de brillengigant Luxottica. Het is nog maar de vraag wat dat voor kwaliteit, prijzen en design gaat betekenen.

Citaat van: "Evan_S"
Citaat van: "Jesper"
Fraaie bril, zeg. Ik vind het al bijna jammer dat ik (nog) geen bril nodig heb. :wink:
Er zijn ook brillen zonder sterkte  :-$   :wink: .
Heb er nog wel ergens eentje liggen, ooit van een vriendin in het buitenland gekregen. In NL draag ik 'em bijna nooit, kan ik aan iedereen gaan lopen uitleggen waarom ik een bril draag (en ook nog eens zonder sterkte)..


Een bril dragen zonder sterkte is de grootst mogelijk onzin die ik bedenken kan. Het is voor mij een noodzakelijk kwaad. Je gaat toch ook geen mitella dragen als je er geen nodig hebt?  :lol:
cyka blyat