Auteur Topic: Brillen  (308157 keer gelezen)

Winne2

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #585 Gepost op: 16 augustus 2015 - 00:14:14
Verdomd goede tip geweest!

Die kon ik even niet plaatsen maar na je opvolg-post wel. Leuk dat je er zo goed geslaagd bent!
TAFKADM

Ryan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #586 Gepost op: 16 augustus 2015 - 11:26:29

Ik ben kortgeleden ontzettend goed geholpen bij Vincent optiek in Houten (werkplaats, woon in Utrecht). Bijzonder vriendelijke man met platenspeler en espressomachine in de zaak, kundig een veel erg mooie brillen. Omfietswinkel wat mij betreft!

Vincent is een held. Bekijk de FB pagina eens van Vincent optiek. Hij is volgens mij twee tot drie jaar geleden helemaal zelfstandig gaan werken om zijn aandacht te leggen op service en bijzondere/speciale producten.

Ik haal mijn brillen alleen nog maar bij hem.

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #587 Gepost op: 16 augustus 2015 - 20:13:10

Vincent zo goed, ja?
Ouders wonen daar om de hoek, zal er eens langs gaan. Is er eigenlijk een echte sale qua zonnebrillen in winkels?

Dagobert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #588 Gepost op: 16 augustus 2015 - 23:09:04
Ik was positief verrast, ja. En al een tijd bezig met 'de zoektocht naar een nieuwe bril'.

oever

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #589 Gepost op: 14 oktober 2015 - 23:55:32
Over Vincent optiek, houten:
kan me alleen maar aansluiten bij voorgaande loftrompetten. Prima sfeer en mensen, Niet alleen veel brillen uit het niet-doorsnee segment (denk niet snel iemand met dezelfde bril tegen te komen), maar vooral erg goede service in de breedste zin des woords. Nemen de tijd, maar hebben binnen no-time door wat je wil. Oogmeting icm optometrist. Blijven net zo makkelijk even langer voor je open. Als de aftersale even goed is, en heb geen reden eraan te twijfelen, ga ik niet makkelijk meer naar een ander. Heb geen aandelen, maar als ze er waren kocht ik ze wel. Topzaak. Liefhebbers. Aanrader.

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Brillen
Reactie #590 Gepost op: 06 februari 2016 - 15:07:37
Extra brilletje bij Ace & Tate in Utrecht besteld, in de winkel ipv de webshop. Iggy in Indigo Havana (blauwgetint tortoiseshell patroon, is niet zo zichtbaar op deze foto maar wel in de winkel):

Bonuspuntjes aan naar de winkel gaan ipv de webshop: er werken alleen maar leuke schattige hipstermeisjes in de zaak. Prima uitzicht.

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Brillen
Reactie #591 Gepost op: 06 februari 2016 - 15:40:29
Mijne george ligt ook klaar in de winkel. Ook gewoon gratis uitgebreide oogmeting.
En inderdaad bijzonder lieve meisjes.

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #592 Gepost op: 06 februari 2016 - 15:52:56
Mooie bril.
Ik heb vorige week mijn ogen weer eens laten opmeten, omdat ik mijn zonnebril wilde vervangen.
Ben van -1,75 naar -1,25 gegaan. Dat kan dus ook (als je ouder wordt en dat worden we allemaal ;) ).
Ik heb een bril van het merk Silhouette. Helemaal transparant. "Beetje saai", vond de verkoper. Heb een bril van Lindberg op gehad en van het merk Lunor.
Moet eerst even kijken of ik door het verschil in sterkte een andere bril moet.

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Brillen
Reactie #593 Gepost op: 06 februari 2016 - 15:54:52
Bij mij is de as van mijn cylinder aan het draaien. Het zou kunnen zijn dat wat ik voorheen wel eens ervaarde als 'me niet zo lekker voelen', beetje licht koppijn achtige klachten, daar ook mee te maken heeft.

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #594 Gepost op: 06 februari 2016 - 15:59:50
Dat kan zeker, Guy. Lijkt me heel aannemelijk. Zou toch mooi zijn als het hiermee opgelost wordt.

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #595 Gepost op: 06 februari 2016 - 17:33:33
Vincent is een held. Bekijk de FB pagina eens van Vincent optiek. Hij is volgens mij twee tot drie jaar geleden helemaal zelfstandig gaan werken om zijn aandacht te leggen op service en bijzondere/speciale producten.

Ik haal mijn brillen alleen nog maar bij hem.

Platenspeler altijd +1

mint

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #596 Gepost op: 06 februari 2016 - 18:54:31
Dita ook +1

Mooi.

Camicia

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #597 Gepost op: 06 juni 2016 - 09:22:19
Concurrent van Ace&Tate: Charlie Temple. Heb nu enkele dagen van hen het Steven S model. Voelt degelijk aan en niet verkeerd. Glazen zijn helaas niet ontspiegeld maar goed, voor 29 euro inclusief verzendkosten hoor je mij niet klagen. Verder ook snelle verzending (binnen 24 uur).

5V3R

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #598 Gepost op: 06 juni 2016 - 09:38:40
Geen geld. Mooi montuurtje!

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Brillen