Auteur Topic: Brillen  (308200 keer gelezen)

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Brillen
Reactie #525 Gepost op: 04 maart 2015 - 12:41:23
Oh, krassen ook echt? Die supercheapo (39eu) Eyelove's van mij zijn nog steeds krasloos en worden flink mishandeld...

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #526 Gepost op: 04 maart 2015 - 12:47:58
Voor dat geld heb ik ongeveer een vierkante centimeter glas.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #527 Gepost op: 04 maart 2015 - 12:54:47
Heb een tijd terug ook een A&T-bril gekocht (zonnebril voor 'erbij' op sterkte). Vind het eigenlijk een speelgoeddingetje. Het montuur oogt vrij cheap (oké, logisch voor dat geld), de glazen krassen bizar snel (had ik niet verwacht) en het zicht is matig tot oké te noemen (zelfs na een keer nieuwe glazen erin, door de eerste set kon ik gewoon nauwelijks kijken). Voor 98 euro incl. misschien allemaal niet zo gek, maar eigenlijk gewoon beter niet doen. Heb er iig spijt van, achteraf had ik liever 98 extra geinvesteerd in een degelijke bril met 'echte' glazen.

Dit is wel interessant. Ik overwoog namelijk een Ace & Tate omdat ik opticiens zulke nare graaiers dacht te vinden.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #528 Gepost op: 04 maart 2015 - 13:25:56
Ja Swann, ik dacht hetzelfde. Maar de glazen zijn echt een verschil van dag en nacht met 'echte' glazen van de opticien en het frame is ook beduidend minder dan bijvoorbeeld een Moscot of (zelfs) een Ray-ban. Veel meer vergelijkingmateriaal heb ik niet.

Met een beetje geluk heb je voor 98 euro een geinig brilletje voor erbij en dat is natuurlijk prima, maar de mijne haalt helaas zelfs dat predikaat niet en blijft daarom ongebruikt liggen.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #529 Gepost op: 04 maart 2015 - 13:31:08
Hm, wegwerpmaatschappijmodepopjesgebeuren dus.

LJW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • LJW Architectuur
Brillen
Reactie #530 Gepost op: 04 maart 2015 - 13:40:54
Ik draag ook al jaren een bril. Koop nu af en toe een montuur via internet en laat er dan nette glazen in zetten bij de opticien. Ik namelijk zijn collectie uit winkel wel aardig in een bureaulaatje liggen.
Nooit problemen met krassen en altijd een goede service, zelfs op de internetmontuurtjes.
Architectuur is de materialisatie van hogere idealen...
http://www.beerari.tumblr.com/

Nieuweling

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #531 Gepost op: 04 maart 2015 - 13:46:41
Heb mijn A&T nu een maand, draag hem iedere dag. Kras-vrij en zie er scherp mee en ga er niet voorzichtig mee om oid. Gewoon gebruik. Dus met wegwerpdingetje ben ik het (voorlopig) niet eens
Richtet mich nicht, denn ich werde gerichtet werden

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #532 Gepost op: 04 maart 2015 - 18:57:38
Hmm, misschien komt het omdat ik een zonnebril-variant heb?

Wil het merk niet per se afkraken hoor, de service was prima, ben zelf alleen niet zo onder de indruk van het (of liever: mijn) eindproduct. Vergeleken bij m'n Moscot en (zeker) mijn nieuwe bril, voelt en kijkt de A&T als een Toys-R-Us-brilletje. Maar dat is misschien hetzelfde als RTW van suitsupply vergelijken met maatwerk van Caruso. I don't know.

Nieuweling

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #533 Gepost op: 04 maart 2015 - 19:06:58
Ik moet zeggen dat ik verder ook weinig ervaring heb op brillengebied. Gewoon de standaard opticiens die elke stad rijk is. In vergelijking daarmee vind ik A&T goed. Ik ben meer dan tevreden :thumbsup:

Denk dat de vergelijking maatwerk caruso en rtw susu hier inderdaad opgaat. You get what you pay for uiteindelijk
Richtet mich nicht, denn ich werde gerichtet werden

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #534 Gepost op: 04 maart 2015 - 19:24:17
Nu we het dan toch over brillen hebben, ik wil nog wel een Meyrowitz R2. Da's zo'n beetje de OG ronde bril.

plein4

• Bekijk profiel
Brillen
Reactie #535 Gepost op: 04 maart 2015 - 21:34:58
Ik moet zeggen dat ik verder ook weinig ervaring heb op brillengebied. Gewoon de standaard opticiens die elke stad rijk is. In vergelijking daarmee vind ik A&T goed. Ik ben meer dan tevreden :thumbsup:

Denk dat de vergelijking maatwerk caruso en rtw susu hier inderdaad opgaat. You get what you pay for uiteindelijk

Ik heb dezelfde ervaring. Het is niet uitzonderlijk goed, maar zeker niet slechter dan een standaardbril van de opticien, waarvoor je al snel het dubbele betaalt. Draag die van mij nu een week of zes, nog geen last van krassen.

PR92

• Bekijk profiel
Brillen
Reactie #536 Gepost op: 09 maart 2015 - 09:12:17
Afgelopen week ook het model Pierce ontvangen van Ace&Tate. Ben tot nu toe erg tevreden. Qua kwaliteit vind ik het vergelijkbaar met mijn vorige Rayban montuur met glazen van de opticien.

Kings

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #537 Gepost op: 30 maart 2015 - 13:35:31
Same here. Heb ook model Pierce aangeschaft en had hiervoor een Ray-Ban van de reguliere brillenboer. Merk tot nu toe geen verschil tussen de twee brillen. Foto is te bewonderen in het show hier je nieuwste aanwinst-topic.

Dagobert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #538 Gepost op: 25 april 2015 - 18:23:18
Ook voor mij tijd voor een nieuwe bril. Ace & Tate Hudson besteld.

Camicia

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Brillen
Reactie #539 Gepost op: 11 juni 2015 - 18:05:21
Heb ook een Ace & Tate nu, het model "Baker". Snelle levering en bevalt me uitstekend. Goed geholpen ook in hun pop-up winkel. Zou eigenlijk ook zo'n Pierce nu erbij willen voor de lol.