@ BobvanVliet,
Met je laatste post ben ik het helemaal eens. Al verschillen onze smaken, het gaat er om dat je draagt wat je zelf wilt en waar jij, je prettig bij voelt.
@ all,
De quartz automaat discussie is een oude bekende op vele fora gevoerde discussie. In mijn jaren onder de 20 ging ik uitsluitend voor vorm. De automaten waren prijstechnisch onbereikbaar.
@ Charlie,
Naast mijn collectie automatisch horloges (overigens die kunnen ook plat genoeg zijn, zoals mijn Zenith Elite), heb ik mijn quartz horloges, op één na allemaal weggeven. Ik had er niks meer mee (geen ziel, ik begrijp dat wel).
Curieus genoeg is het enige exemplaar dat ik wilde behouden een 18k gouden Baume et Mercier ultra plat quartz horloge met een vrij minimalistische vormgeving. Jawel een uit 1995, het laatste quatz uurwerk dat ik kocht. Ik draag het niet vaak meer maar vind het een heel mooi horloge. Ben benieuwd of het dezelfde is, die jij bezit. Van de twee genoemde horloges een foto bijgevoegd (geen goede kwaliteit foto, echter je moet het er even mee doen).
[attachment deleted by admin]