Auteur Topic: Schoenen algemeen  (1637051 keer gelezen)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Schoenen algemeen
Reactie #915 Gepost op: 30 april 2010 - 12:25:38
Grappig, die had mijn docent gisteren ook aan. Mooi schoentje.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Adrem

• Gebruiker
  • mnml
    • Bekijk profiel
Reactie #916 Gepost op: 10 mei 2010 - 15:54:49
De rechterhak van mijn schoen (Santoni) piept en kraakt ontzettend erg. Wanneer ik zit hoor je het bij de lichtste gewichtsverschuiving al maar tijdens het lopen is het geluid nog veel harder en erger ik me er nog veel meer aan. Zijn er meer mensen met dit probleem en/of heeft er iemand een idee hoe ik het op kan lossen?
To consciously avoid fashion is in itself a fashion.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #917 Gepost op: 10 mei 2010 - 15:56:50
De rechterhak van mijn schoen (Santoni) piept en kraakt ontzettend erg. Wanneer ik zit hoor je het bij de lichtste gewichtsverschuiving al maar tijdens het lopen is het geluid nog veel harder en erger ik me er nog veel meer aan. Zijn er meer mensen met dit probleem en/of heeft er iemand een idee hoe ik het op kan lossen?

Beetje Teflon op de scharnierpunten spuiten en het gaat wel over!!    :mrgreen:
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

dennisbal

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #918 Gepost op: 10 mei 2010 - 16:22:43

Ik meen ooit eens ergens gelezen te hebben dat de geleng boog dan los zit?
"I'm A man of simple tastes, only the best will do"

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #919 Gepost op: 10 mei 2010 - 16:24:54
Ik meen ooit eens ergens gelezen te hebben dat de geleng boog dan los zit?

KLopt,
zou inderdaad kunnen....
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

dennisbal

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #920 Gepost op: 10 mei 2010 - 16:25:47
Dat zou betekenen dat ze terug naar de fabriek moeten? ( en meteen een nieuw zooltje krijgen?)

Charlie

• Gast
Reactie #921 Gepost op: 10 mei 2010 - 16:44:21
Krijgen is een groot woord, maar ik zou ze inderdaad even opbellen. Heb zelf geen ervaring met Santoni, maar ik neem aan dat het gewoon net als bij C&J opbellen en opsturen is...

dennisbal

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #922 Gepost op: 10 mei 2010 - 17:33:22
Bij het vastmaken van de geleng boog moet de zool eraf, en ik neem aan dat ze niet de oude terug kunnen zetten?

Charlie

• Gast
Reactie #923 Gepost op: 10 mei 2010 - 17:45:11
Ze zullen dan een geheel nieuwe zool eronder zetten.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #924 Gepost op: 12 mei 2010 - 22:04:08
Is overigens iemand, behalve Leone, bekend met de schoenen van Jeffrey West. Een collega had ze vorige week aan en ze zagen er goed uit, GY en Made in Northhampton. Zijn ze in NL verkrijgbaar, hij had ze in Engeland gekocht.

Ze hebben net een winkel geopend in de Runstraat in Amsterdam. Ben er nog niet binnen geweest, maar de etalage zag er niet erg veelbelovend uit. Veel rood en zwart en puntige leesten. Zou me niks verbazen als het een succes wordt in Maokum.

Ik ben vandaag bij de winkel op de Runstraat naar binnen gelopen. Wat ik aantrof tart iedere beschrijving, of we zouden Swann daar even langs moeten sturen. Laat ik volstaan met te zeggen dat het concept bloedserieus antwoord wil geven op de vraag: waar zou Satan zijn schoenen kopen? Alles rood en zwart, met een geitenkop o.i.d. aan de muur en never-before-seen ludieke accessoires als manchetknopen in de vorm van een doodshoofd; een occult boudoir uitgevoerd door Xenos. De ene schoen nog puntiger en begeerlijker dan de ander, met schitterende opkrullende neuzen, sommige gelakt en versierd met gouden spikkeltjes, andere in al hun doffe karton-achtige glorie. Op de zolen de tekst 'pleased to meet you, hope you guessed my name'. Heus. Dit alles voor slechts 359 euro per paar. Wees er snel bij.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #925 Gepost op: 12 mei 2010 - 22:13:47
Bizar dat Gothic-achtige schoenen voor deze prijs te koop staan. Ik denk dat de doelgroep niet echt bereid is zoveel geld voor een paar schoenen (met toch een onbekende naam) uit te geven.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #926 Gepost op: 12 mei 2010 - 22:15:31
Hier de site: "infamous shoes" ;)

http://jeffery-west.co.uk/

Wél traditioneel gemaakt zo te zien.

Mediaman

• Gast
Reactie #927 Gepost op: 12 mei 2010 - 23:44:38
M'n collega droeg een slanke brogue zonder poespas op de zolen, dus mijn eerste indruk was normaal. Het hierboven omschreven spookhuis hoeft van mij ook niet.

Charlie

• Gast
Reactie #928 Gepost op: 12 mei 2010 - 23:53:13
zonder poespas op de zolen

Das nieuw, nog nooit gezien dat ze ook zolen decoreren. :P

Mediaman

• Gast
Reactie #929 Gepost op: 12 mei 2010 - 23:56:39
Das nieuw, nog nooit gezien dat ze ook zolen decoreren. :P

Goed de post van Velponi lezen Flappie. :P