Daar heb je indd gelijk in. Bedankt voor de link iig. Zitten erg mooie schoenen tussen. Als de kwaliteit de 50 euro extra verantwoord, is Magnanni zeker het overwegen waard ja. Ga daar snel eens kijken.
Zwart is dus misschien wel het 'veiligst' maar vind het een beetje saai eerlijk gezegd. Maar als ik voor donkerbruin zou gaan (al dan niet met gesp) vraag ik me weer af of dat wel kan in de advocatuur..
Met de positie van stagiar zou ik je enige veiligheid adviseren, liever noem ik het 'ingetogenheid' met stijl. Vandaar ook dat ik je de link naar de zwarte Wholecut stuur. Dat is in vorm een schoen die je minder vaak ziet in tegenstelling tot bijvoorbeeld een brogue, maar wel flair en stijl heeft. Het zegt ik heb erover na gedacht, ben een tikkeltje eigenwijs, maar ben me wel bewust van mijn plaats en plek.
Als de andere heren en/of de aanwezige juristen mijn statement willen aanvullen, ontkrachten of bevestigen, dan graag. Ik werk niet in de advocatuur en zou me kunnen vergissen in wat 'done' en 'not done' is.