Wat is stijlvol aan deze schoenen? Ik zie een split-toe derby met spekzolen die veel weg heeft van het soort schoenen als door de gemiddelde Nederlander gedragen als 'nette schoen'. De kwaliteit zal waarschijnlijk onberispelijk zijn, daar niet van...
Heren,Zijn er mensen in het bezit van edward green Dover schoenen ? Zo ja, hoe bevallen deze ?
Ik vind het mooi zo'n split toe. Alleen niet met deze spekzolen.
^ misschien wel. Ik begin ze ook te waarderen, merk ik, polo brown (is dit een kleur voor leer, of alleen voor suede?) en scotch grain leer of zo. Chukka's begin ik steeds minder te voelen. Zou het ook wel iets voor jou vinden, C.
Is MTM dezelfde prijs als MTO bij Meermin dan? Bij Carmina vind ik de +50% opslag voor MTO best fors namelijk. En da's MTO dan dus.
Volgens mij zijn dat voornamelijk heertjes op zoek naar de kiloknallers onder de herenschoenen.
Ik herken mijzelf hierin toen ik nieuw op SF was. Allemaal grote voornemens en verhalen, maar veel inhoudelijke bijdragen en daadwerkelijk doen komt er toch niet van.
En nog steeds niks veranderd
Het was altijd faliekant nee, maar ik begin ze een beetje te snappen. Heb er zelfs gepast, sučde van Carmina, maar daar paste ik natuurlijk niet in.