Auteur Topic: Schoenen algemeen  (1637034 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Schoenen algemeen
Reactie #3375 Gepost op: 16 mei 2013 - 22:31:45
Niet gek, Chris. Alleen het opstaande randje boven de stiknaad vind ik niet zo. En andere veters, maar dat is geen punt. Ik ben overigens niet op zoek hoor; kwam die SuSu-schoenen toevallig tegen op de website.

Het is niet alleen de zool, Avvo, maar dat ongevoerde suède lijkt heel dun en kwetsbaar. Of het dat ook is, weet ik niet. Tot nu toe is alles nog heel, gelukkig : ). En het voelt ook wel heel lekker.

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3376 Gepost op: 16 mei 2013 - 23:00:44
Geen ervaring met unlined suede, maar mijn Indy's in snuff gaan mij waarschijnlijk overleven.

Leuk die paraboot! Vind de mijne in cigar wel ruiger  :mrgreen:

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #3377 Gepost op: 17 mei 2013 - 07:11:26
Het is niet alleen de zool, Avvo, maar dat ongevoerde suède lijkt heel dun en kwetsbaar. Of het dat ook is, weet ik niet. Tot nu toe is alles nog heel, gelukkig : ). En het voelt ook wel heel lekker.

OK, mijn boots voelen echt heel degelijk maar dat ligt vast aan het model. Hoewel de schoenen er ook erg goed en degelijk uitzien.

Die inderdaad Chris, heel cool. Lijken alleen iets teveel op wat ik heb. Die Indy's in white zijn ook mooi, maar mij te besmettelijk.
The man with style, is the man who can smile

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #3378 Gepost op: 22 mei 2013 - 10:24:21
Kent iemand het merk scheer & schöne ? Las er een stukje over. Soort van John Lobb Ltd. Weet iemand of zij een website hebben ? ( kan ik namelijk niet vinden ).

http://www.scheer.at/

„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

hjetten

• Bekijk profiel
Reactie #3379 Gepost op: 23 mei 2013 - 23:21:40
Goedenavond heeren van het goede leven,

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen en gelijk bekennen dat ik niet het hele forum afgezocht heb naar een onderwerp over de vraag die ik ga stellen. Waar haal mooie, kwalitatief goede dubbel of enkelgespers voor 2 a 300 euro?

Alvast dank.

Groet,

Hubert

Leonardus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3380 Gepost op: 23 mei 2013 - 23:23:44
Goedenavond heeren van het goede leven,

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen en gelijk bekennen dat ik niet het hele forum afgezocht heb naar een onderwerp over de vraag die ik ga stellen. Waar haal mooie, kwalitatief goede dubbel of enkelgespers voor 2 a 300 euro?

Alvast dank.

Groet,

Hubert

Anders stel je jezelf eerst even voor in het daarvoor bestemde topic.

Faustus

• Bekijk profiel
Reactie #3381 Gepost op: 23 mei 2013 - 23:27:58
Beste mensen,

Ik ben nieuw op het forum en weet niet precies waar ik deze vraag kwijt kan, maar probeer het onder dit topic. Mocht het ergens anders onder vallen, dan hoor ik dat vast.

Tijdens mijn zoektocht naar nieuwe schoenen stuitte ik op het volgende merk: Melik shoes. Kennelijk is het een vrij nieuw (Nederlands?) merk. Wat mij betreft mooie modellen voor een prima prijs. Ik vraag mij echter af van welke kwaliteit deze schoenen zijn. Momenteel zweer ik bij Van Bommel schoenen (niet van Floris, maar van Frans). Met name door de kwaliteit/ prijs verhouding. Helaas vind ik de modellen van Van Bommel soms wat gedateerd. Vandaar mijn interesse in Melik shoes. Heeft iemand van jullie ervaring met dit merk? Zo ja, dan hoor ik dat graag.

Oh ja, voor meer informatie over het merk: www.melikshoes.com

Volgende model heb ik op het oog:
http://i1.ztat.net/large/M0/41/2A/00/9O/00/M0412A009-O00@1.1.jpg
Laatst bewerkt op: 23 mei 2013 - 23:38:36 door Faustus

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3382 Gepost op: 23 mei 2013 - 23:30:26
Oef.

G.J.

• Gebruiker
  • I have a very simple taste. I only want the best
    • Bekijk profiel
Reactie #3383 Gepost op: 23 mei 2013 - 23:32:28
Zou voor iets ingetogenere modellen gaan.
Betaal 380€ en je hebt een paar Crockett&Jones zwarte oxford's.

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3384 Gepost op: 23 mei 2013 - 23:46:36
Beste mensen,

Ik ben nieuw op het forum en weet niet precies waar ik deze vraag kwijt kan, maar probeer het onder dit topic. Mocht het ergens anders onder vallen, dan hoor ik dat vast.

Tijdens mijn zoektocht naar nieuwe schoenen stuitte ik op het volgende merk: Melik shoes. Kennelijk is het een vrij nieuw (Nederlands?) merk. Wat mij betreft mooie modellen voor een prima prijs. Ik vraag mij echter af van welke kwaliteit deze schoenen zijn. Momenteel zweer ik bij Van Bommel schoenen (niet van Floris, maar van Frans). Met name door de kwaliteit/ prijs verhouding. Helaas vind ik de modellen van Van Bommel soms wat gedateerd. Vandaar mijn interesse in Melik shoes. Heeft iemand van jullie ervaring met dit merk? Zo ja, dan hoor ik dat graag.

Oh ja, voor meer informatie over het merk: www.melikshoes.com

Volgende model heb ik op het oog:
http://i1.ztat.net/large/M0/41/2A/00/9O/00/M0412A009-O00@1.1.jpg

Als ik geld toe kreeg....

dan nog steeds niet.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3385 Gepost op: 23 mei 2013 - 23:54:32

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3386 Gepost op: 23 mei 2013 - 23:55:13
Oogt wat plastic. Wat is overigens een 'succesvol exclusiviteitslabel'? Zo omschrijft Melik zich.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3387 Gepost op: 23 mei 2013 - 23:56:10
voor de state of fart drager.
live and let die

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #3388 Gepost op: 24 mei 2013 - 09:09:52
Als ik geld toe kreeg....

Dan nog steeds niet.

+1
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Faustus

• Bekijk profiel
Reactie #3389 Gepost op: 24 mei 2013 - 09:14:06
Groot aantal modellen vind ik ook 'too much'. Met name de modellen getoond op hun eigen website. Wanneer je echter op Zalando of Aboutshoes.nl kijkt, zul je zien dat ze ook ingetogenere modellen produceren. Smaken verschillen echter en dat is maar goed ook, anders liep iedereen op deze aardkloot met hetzelfde paar schoenen rond.

Ik heb veel positieve verhalen gehoord over de door Crockett and Jones geproduceerde kwaliteit, maar vind de modellen vaak een beetje breed en lomp. Magnanni heb ik slechte ervaringen mee. Schitterende modellen, maar duidelijk geen waar voor je geld. Schoenen waren binnen één/ driekwart jaar aan hun eind. Nog inhoudelijke tips in plaats van gekreun en gesteun waar ik eigenlijk niets mee kan  :wink: