heb ik ook gehad toen ik nog veerspanners had... nu met bexley nergens meer last van
Veerspanners komen al jaren mij schoenen niet meer in, louter spreidspanners, gekocht bij een bekende Rotterdamse C&J leverancier. Daar ligt het dus zeker niet aan. Overigens bij andere C&J's benchgrades die ik bezit nergens last van, de Monkton, Wembley en nog een andere (ben de naam daarvan vergeten) houden zich prima. Wel is het grappig om te zien dat een Benchgrade naarmate de tijd verstrijkt alleen maar ouder wordt, terwijl een Handgrade ouder en mooier wordt.
De Kent Wang is op zich een aardige, maar inderdaad zoals Leone aangeeft niet wat ik zoek.
Naast de lakschoenen plan ik komend weekend op zoek te gaan naar nieuwe oxfords, op dit moment twijfel ik nog tussen een wholecut (iets als de C&J Alex) of toch weer een toe-cap oxford. Na 5 paar C&J ben ik eigenlijk wel weer is toe aan wat anders. Het plan is om eerst te gaan kijken bij Sir max en eventueel Zwartjes (al is dat niet mij favoriete winkel), als het daar niet naar het zin is toch maar weer eens een dagje naar Maastricht. Ook hiervoor zijn ideeën welkom.