Iemand in de inkoopafdeling van de Bijenkorf leest de US stijlblogs en is ook ervan overtuigd geraakt dat Clarks Desert Boots de must-have schoentjes voor S/S zijn. In het filiaal in Utrecht is er iig een rek met alleen maar DB's opgesteld. Ook echt helemaal niks anders van Clarks, alleen maar varianten van dat model
Uiteraard wordt ook voor het merk Sir Max uitsluitend gebruik gemaakt van de beste materialen en wordt samengewerkt met de beste ateliers van Europa. Ook de prijs-/kwaliteit verhouding is goed in orde.
Dank voor de suggesties! Sir Max kan ik volgende week even langs als ik toch in A'dam ben, maar wat ik zo zie zijn het wel de nettere boots. Niets mis mee, maar niet waar ik nu naar op zoek ben. Borgioli komt al meer in de buurt, al zie ik daar ook niet heel veel bijzonders. Overigens zijn deze Santoni's me iets te duur.
Stomme vraag van een beginner : Ben op zoek naar bruine derby's voor <250 euro. Een niet al te lompe leest/neus. Wat is een leuk merk hiervoor? Zat zelf aan Greve of Magnanni te denken met een uitwijkmogelijkheid naar (Floris) van Bommel of Giorgio.... Hoop dat jullie leuke tips hebben. Dank
Zet hem ook maar even hier:Zoek eigenlijk zoiets voor de winter, maar ben niet zo Bommelig. Iemand suggesties voor alternatieven?-plaatje-
De nieuwe Timberlands?