Auteur Topic: Schoenen algemeen  (1644719 keer gelezen)

427

• Gebruiker
    • Bekijk profiel

roelb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Schoenen algemeen
Reactie #2131 Gepost op: 14 november 2011 - 21:05:37
Iemand in de inkoopafdeling van de Bijenkorf leest de US stijlblogs en is ook ervan overtuigd geraakt dat Clarks Desert Boots de must-have schoentjes voor S/S zijn. In het filiaal in Utrecht is er iig een rek met alleen maar DB's opgesteld. Ook echt helemaal niks anders van Clarks, alleen maar varianten van dat model :')

Weet je toevallig een leuk alternatief voor deze schoen? Vind ze mooi maar iedereen loopt er op. Iets specialers zou leuk zijn!

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #2132 Gepost op: 14 november 2011 - 22:42:47
Zet hem ook maar even hier:

Zoek eigenlijk zoiets voor de winter, maar ben niet zo Bommelig. Iemand suggesties voor alternatieven?

//

drawa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2133 Gepost op: 14 november 2011 - 23:43:11

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2134 Gepost op: 15 november 2011 - 10:58:20
Sir Max heeft een uitegbreide collectie casual boots, in verschillende leersoorten.
Op pag 3, rechtsboven staan er een paar, maar er zijn nog vele andere types. Zie hier http://www.sirmax.nl/documents/Dear_Sir_Sir_Max_special_september_2011.pdf

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2135 Gepost op: 15 november 2011 - 11:00:55
Altijd leuk om te lezen haha! Fijn dat de producent hier zelf uitsluitsel over geeft.  :mrgreen:

Citaat
Uiteraard wordt ook voor het merk Sir Max uitsluitend gebruik gemaakt van de beste materialen en wordt samengewerkt met de beste ateliers van Europa. Ook de prijs-/kwaliteit verhouding is goed in orde.

Hier zakt mijn broek van af.. "Sir Max schoenspanners € 69,95" Alleen maar voor dat verdomde merkje erop?
Laatst bewerkt op: 15 november 2011 - 11:05:58 door Orno
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2136 Gepost op: 15 november 2011 - 11:49:37
Keiharde bling bling, Orno.

Amadeus

• Gebruiker
  • I have no iPhone! I have a life.
    • Bekijk profiel
Reactie #2137 Gepost op: 15 november 2011 - 12:36:49
@ Peter Bastian,

Als het niet te Bommelig mag zijn -hetgeen ik volledig onderschrijf-  dan zou ik eens bij de Boos van fratelli Borgioli kijken.

L'art donne les règles ; le goût, les exceptions

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #2138 Gepost op: 15 november 2011 - 13:43:24
Dank voor de suggesties! Sir Max kan ik volgende week even langs als ik toch in A'dam ben, maar wat ik zo zie zijn het wel de nettere boots. Niets mis mee, maar niet waar ik nu naar op zoek ben. Borgioli komt al meer in de buurt, al zie ik daar ook niet heel veel bijzonders. Overigens zijn deze Santoni's me iets te duur.
//

Mediaman

• Gast
Reactie #2139 Gepost op: 15 november 2011 - 14:05:25
Dank voor de suggesties! Sir Max kan ik volgende week even langs als ik toch in A'dam ben, maar wat ik zo zie zijn het wel de nettere boots. Niets mis mee, maar niet waar ik nu naar op zoek ben. Borgioli komt al meer in de buurt, al zie ik daar ook niet heel veel bijzonders. Overigens zijn deze Santoni's me iets te duur.

Ga dan ook zeker kijken bij Zwartjes, genoeg keus.

Dichtertje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2140 Gepost op: 16 november 2011 - 21:21:12
Stomme vraag van een beginner : Ben op zoek naar bruine derby's voor <250 euro. Een niet al te lompe leest/neus. Wat is een leuk merk hiervoor? Zat zelf aan Greve of Magnanni te denken met een uitwijkmogelijkheid naar (Floris) van Bommel of Giorgio.... Hoop dat jullie leuke tips hebben. Dank

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2141 Gepost op: 17 november 2011 - 09:55:05
Stomme vraag van een beginner : Ben op zoek naar bruine derby's voor <250 euro. Een niet al te lompe leest/neus. Wat is een leuk merk hiervoor? Zat zelf aan Greve of Magnanni te denken met een uitwijkmogelijkheid naar (Floris) van Bommel of Giorgio.... Hoop dat jullie leuke tips hebben. Dank

De door jou genoemde..

Of C&J via pediwear (250-280), eventueel Praeses (100-150 euro).

guest45

• Gast
Reactie #2142 Gepost op: 17 november 2011 - 10:41:00
Zet hem ook maar even hier:

Zoek eigenlijk zoiets voor de winter, maar ben niet zo Bommelig. Iemand suggesties voor alternatieven?

-plaatje-

De nieuwe Timberlands?

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #2143 Gepost op: 17 november 2011 - 19:22:37
Zien er ook best goed uit, vooral de kleur! Maar de dikke rand op de neus (en de prijs, voor Timberlands) houdt me wat tegen...
//

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #2144 Gepost op: 17 november 2011 - 19:49:57
De nieuwe Timberlands?
Je komt dat ding hier inmiddels overal tegen, zo mooi zijn ze nu ook weer niet. :neutral:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“