Auteur Topic: Schoenen algemeen  (1644711 keer gelezen)

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Schoenen algemeen
Reactie #2055 Gepost op: 18 juli 2011 - 22:04:54
Die schoen is te kaal, er ontbreekt iets. Een flapje of een strikje er bovenop. Verder:

Ik ben benieuwd hoe je er na enige gebruikservaring over te spreken bent, keep us posted! Goed ook dat je de gok hebt gewaagd; ik ben altijd blij met SF'ers die nieuwe merken noemen op dit forum!
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #2056 Gepost op: 19 juli 2011 - 08:33:06
Gefeliciteerd met jouw aankoop, Ruud.
Normaliter komen in dit soort kistjes de wijndonaties met kerst. :wink:
Ik vind de schoen persoonlijk wat kaal maar wat belangrijker is; ik ben benieuwd naar de gebruikservaringen omdat je daar de schoenen tenslotte voor hebt nietwaar?
Uiteraard veel plezier ermee gewenst.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

guest45

• Gast
Reactie #2057 Gepost op: 19 juli 2011 - 08:39:57
Leuke schoenen voor erbij Ruud.
Weet je iets van de maakwijze af? Kun je stikel zien als je in de schoen kijkt naar de zool?

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2058 Gepost op: 19 juli 2011 - 09:14:10
Die schoen is te kaal, er ontbreekt iets. Een flapje of een strikje er bovenop. Verder:

Da's persoonlijk natuurlijk.
Tod's verkoopt ook zulke loafers.

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2059 Gepost op: 19 juli 2011 - 15:58:26
Tod's verkoopt ook zulke loafers.
Sutor Mantellassi ook, nu in de sale diverse kleuren voor euro 109,= zonder riem. :P
http://cgi.ebay.it/SUTOR-MANTELLASSI-mocassini-scarpe-shoes-41-schuhe-/280711958299?pt=Uomo_Scarpe&hash=item415bbc8f1b
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Borioli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2060 Gepost op: 19 juli 2011 - 17:59:35
Sutor Mantellassi ook, nu in de sale diverse kleuren voor euro 109,= zonder riem. :P
http://cgi.ebay.it/SUTOR-MANTELLASSI-mocassini-scarpe-shoes-41-schuhe-/280711958299?pt=Uomo_Scarpe&hash=item415bbc8f1b

Fake? Check deze van zelfde verkoper. Alleen andere kleur en nu van Lanvin. http://cgi.ebay.it/LANVIN-mocassini-scarpe-shoes-41-schuhe-uomo-ORIGINAL-/280698101553?pt=Uomo_Scarpe&hash=item415ae91f31. Lijkt wel 1-op-1 hetzelfde schoeisel.

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2061 Gepost op: 19 juli 2011 - 19:40:03
Neen, zijn geen fake.
Sutor Mantellassi maakt voor vele merken o.a. Lanvin en Borrelli etc. schoenen welke soms zelfs identiek zijn aan de eigen lijn.
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Keyser Soze

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2062 Gepost op: 19 juli 2011 - 20:15:29
Ruud,
goed te horen dat je er tevreden mee bent! dat is het allerbelangrijkste.
Ook ik ben erg benieuwd naar je gebruikerservaring. graag een update na 10 keer ongeveer dragen ?
groet

ruud77

• Bekijk profiel
Reactie #2063 Gepost op: 19 juli 2011 - 20:45:47
1e keer dragen voelde goed. Goed idee om na 10 'draagbeurten' jullie een terugkoppeling te geven. Ook zal ik zoals gevraagd binnenkort wat meer detailfoto's posten. Wat betreft de vraag: " zie je de stiksels als je binnen de in schoen kijkt?" Ik weet niet precies wat er mee bedoeld wordt, maar ik zie geen stiksels (behalve de stiksels van de leerstukken aan de zij-binnenkant). De gehele binnenzijde is met leer afgewerkt.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2064 Gepost op: 19 juli 2011 - 21:31:35

Absoluut.
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

guest45

• Gast
Reactie #2065 Gepost op: 19 juli 2011 - 21:38:09
Ik ben benieuwd naar de maakwijze van de schoenen, vandaar mijn vraag over de stiksels.
Als je bij de detail shots ook een foto van de binnenkant van de schoen zou kunnen maken zou ik dankbaar zijn.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2066 Gepost op: 19 juli 2011 - 21:41:37
Ik ben benieuwd naar de maakwijze van de schoenen, vandaar mijn vraag over de stiksels.
Als je bij de detail shots ook een foto van de binnenkant van de schoen zou kunnen maken zou ik dankbaar zijn.

Bij blake kunnen de binnennaden ook weggewerkt worden met een extra zooltje dus niet zichtbare stiksels vertellen ook niet altijd de waarheid.

James

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2067 Gepost op: 19 juli 2011 - 23:53:49
Proficiat Ruud!
Wellicht toch ook maar bestellen. Vallen imo in de Magnanni klasse.
Vind de olijf kleur wel mooi, twijfel alleen een beetje over met wat te combineren ....iemand suggesties?

guest45

• Gast
Reactie #2068 Gepost op: 20 juli 2011 - 06:45:51
Bij blake kunnen de binnennaden ook weggewerkt worden met een extra zooltje dus niet zichtbare stiksels vertellen ook niet altijd de waarheid.

9 op de 10 keer is dat naar mijn ervaring niet het geval. Stiksels zouden trouwens ook op een moccasin maakwijze kunnen duiden of het gebrek aan stiksels op een GY maakwijze. Gezien de dikte van de zool lijkt het laatste mij onwaarschijnlijk en verwacht ik een blake constructie. De fotos zullen allicht wat meer duidelijkheid bieden.

@ James
Donkere jeans, witte jeans, lichtgrijze broeken...

johnbrown

• Bekijk profiel
Re: Schoenen sale
Reactie #2069 Gepost op: 20 juli 2011 - 07:13:37
In de Hoogstraat in Den Haag paar super mooie Deauvilles van HGreve gekocht. Van 328 voor 148.  \:D/
“Be yourself; everyone else is already taken.” (Oscar Wilde)