Haha, dat meen je niet? Ik heb net de Magnanni's gehaald bij Zwartjes. Mochten ze inderdaad in de uitverkoop gaan, dan eis ik morgen (voor een gedeelte) mijn geld terug. Weet jij toevallig of dit voor de gehele collectie geldt?
Zolang ik een student ben, kan ik mij geen Santoni's of Crockett jones veroorloven.
Voor studenten is Crockett & Jones nog wel redelijk bereikbaar, met die 30% studentenkorting bij Pelger. Ik sla me nog steeds voor mijn kop dat ik daar niet op tijd achter ben gekomen.
Ik heb ook nog even een vraag aan de kenners hier. Hoe verhoud magnanni's zich ten op zichte van van Bommel qua kwaliteit? Met andere woorden is een magnanni schoen (uitverkoop uitgezonderd) qua kwaliteit een van de betere in zijn prijsklasse?Of is een van Bommel schoen van 200 euro beter dan een Magnanni schoen van 200 euro en ziet een Magnanni schoen er dan alleen wat beter uit.
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake
Aan Crocketts ga je sowieso het meeste plezier beleven.
Op 1. Absoluut Crockett & Jones.Op 2. van BommelOp 3. MagnanniCrockett & Jones is het best gemaakt en ze hebben een ruim assortiment leesten. Ik zou doorsparen voor C&J. Echt de meerprijs waard. Maar ik zou zelf eerder van Bommel kopen ipv Magnanni als je niet meer uit wil geven.
Ik sluit mij hier voor het grootste deel bij aan, hoewel ik vind dat e.e.a. iets genuanceerder ligt.C&J is ook wat mij betreft nummer 1 van deze drie, maar dan wel op de voet gevolgd door Noble Blue van v.Bommel, daarna liggen wat mij betreft Frans v.Bommel op hetzelfde niveau als Magnanni als liggen ze qua modellen werelden uiteen en onderaan eindigt de derde variant van v.Bommel: Floris v.Bommel.
Niet waar, het leer van Magnanni heeft veel sneller de neiging tot kreuken en barsten dan dat van de standaard Van Bommel lijn en ondanks de prijs die bij beide merken op hetzelfde niveau ligt krijg je bij VB een echte schoen, inclusief een binnenwerk dat duurzaam is en op een fatsoenlijke wijze in elkaar zit. Jammer alleen van de volledig rubberen hak.